❤️ IKM Uke 49 ❤️

:woot: sterkere i dag!

Vedlegg

• IMG_20241203_110200.jpg
    IMG_20241203_110200.jpg
    1,7 MB · Visninger: 66
Dere som har testet positivt; har dere kjent noen symptomer så langt? Jeg har hatt halsbrann i flere dager, men usikker på om det er pga influensa eller graviditet.

Dere som har testet positivt; har dere kjent noen symptomer så langt? Jeg har hatt halsbrann i flere dager, men usikker på om det er pga influensa eller graviditet.
Jeg vet ikke om jeg tør å si at jeg har testet positivt enda, men jeg har iallfall hatt mye murringer + mer trøtt enn vanlig

Jeg går på progesteronstøtte og østrogenplaster, så mange av symptomene kan være pga det, men i dag våkna jeg med skikkelig ømme pupper. Klarer ikke ha på BH :bag: Hadde også typisk implantasjonssmerter de to dagene etter innsettet, og har kjent litt sånn ilinger og strekkende følelse lysken og nedre del av magen. Trøtt hver kveld. Og har en skikkelig god, positiv, håpefull følelse som har vært der siden innsett. Testa positivt 10 dpo.

Imponerende at du klarer og vente til 11 dpo med og teste, jeg ryker alltid på testingen fra 7dpo :angelic:
Haha, ja det syns jeg også. Nå klarte jeg jo ikke det. Men forrige gang ble jeg ikke med i forum før etter jeg ble gravid, og jeg tror det hjalp på ventingen

Jeg hsr veldig mye halsbrann! Brennende følelse i korsryggen. Mye murring i livmora. Og kvalme som kommer i bølge. Og vanvittig insomnia:hilarious::wacky:

Da var jeg gravid. Tok hcg i går. Den va 90 og noe. Jeg går til gyn idag. Hun kan se tynn slimhinne. Jeg fikk en blødning 26 november
Den varte noen dager. Og 2 desember testa jeg positivt
Det va hcg 90. Skal ta blodprøver i morgen. Er jeg gravid eller kjemisk? Er jeg veldig tidlig gravid? Vi kunne ikke sende noe på gyn

Vedlegg

• 20241203_074133.jpg
    20241203_074133.jpg
    1,1 MB · Visninger: 47
Da var jeg gravid. Tok hcg i går. Den va 90 og noe. Jeg går til gyn idag. Hun kan se tynn slimhinne. Jeg fikk en blødning 26 november
Den varte noen dager. Og 2 desember testa jeg positivt
Det va hcg 90. Skal ta blodprøver i morgen. Er jeg gravid eller kjemisk? Er jeg veldig tidlig gravid? Vi kunne ikke sende noe på gyn
Ja, gynekolog vil ikke kunne se noe så tidlig. Men hcg var jo kjempe bra da! Du må mesten ta en prøve til før å se stigning :Heartred og ja, du er gravid :D

Kanskje det er noe i den teorien, at man ekstra fruktbar etter kjemisk? :angelic:
Ja, muligens? :D de sier jo det om de som har slitt med å blitt gravid og, at svangerskap er en hormonboost som liksom "retter litt på ting" (hormoner). Så kanskje det er likt med kjemisk?

Back
Topp