❤️ IKM uke 47 ❤️

Nå fikk jeg lettere sjokk. Vært negative tester flere ganger om dagen, hele dagen i dag og tok en ny i kveld. Så streken med en gang, men den ser muligens defekt ut? Ser smal ut og fyller ikke hele liksom :nailbiting: tok to til som jeg ikke kunne se noe på:banghead: nå er jeg spent på morgendagen:love7føles i magen som da jeg har vært gravid tidligere og ingen tegn til tr :angelic:
Spent på morgentest på deg i dag?!? ❤️❤️❤️

Nei, nå gir jeg opp. Null strek og null mens. Blir en melding til legen for å sjekke etter rester. Enda ikke hatt en tydelig mens etter SA, 7 uker siden nå….
Uff:sorry: Hvor mange dpo er du nå igjen?

Kan det være litt uregelmessig etter SA på samme måte som fødsel, stille i vårt tilfelle? Har kun hatt én bitteliten mens på to dager siden jeg fødte i august. Tegn på el to ganger før mens kom, men trolig ble det ikke sluppet noe egg første gangen, og det tok 5-6 uker fra første gang med tegn på el (testet ikke) til den lille mensen kom. Den kom da 6 dpo.. Så kom el ca en uke etter estimert tid denne syklusen og jeg er nå 9 dpo og venter i spenning.. Kan ikke så mye om verken egen situasjon eller SA, men i tilfelle det kan være noen likheter i at kroppen kommer litt ut av rytme.. ❤️ Hadde (og har, hehe, opp til flere ganger) for øvrig spurt legen til råds. Håper alt er tilbake til normalen snart for deg, det er virkelig slitsomt å gå sånn og ikke skjønne noen ting av hva kroppen driver med..særlig ikke hvis det feks kan være rester som må fjernes før neste lille kan skapes inni der ❤️

Fortsatt veldig svak skyggestrek her. Tror jeg er 11 dpo, men fikk aldri knall positiv el test så er usikker. Kanskje fikk jeg aldri el, kanskje misset jeg toppen eller den kom etter jeg sluttet å teste. IKM i dag.

Har noen tips for hvordan redigere bildene? Siden man blir litt mer koko for hver time som går nå:hilarious: Her har jeg bare redigert for å få frem kontraster og skygge.
IMG_3717.jpeg

Uff:sorry: Hvor mange dpo er du nå igjen?

Kan det være litt uregelmessig etter SA på samme måte som fødsel, stille i vårt tilfelle? Har kun hatt én bitteliten mens på to dager siden jeg fødte i august. Tegn på el to ganger før mens kom, men trolig ble det ikke sluppet noe egg første gangen, og det tok 5-6 uker fra første gang med tegn på el (testet ikke) til den lille mensen kom. Den kom da 6 dpo.. Så kom el ca en uke etter estimert tid denne syklusen og jeg er nå 9 dpo og venter i spenning.. Kan ikke så mye om verken egen situasjon eller SA, men i tilfelle det kan være noen likheter i at kroppen kommer litt ut av rytme.. ❤️ Hadde (og har, hehe, opp til flere ganger) for øvrig spurt legen til råds. Håper alt er tilbake til normalen snart for deg, det er virkelig slitsomt å gå sånn og ikke skjønne noen ting av hva kroppen driver med..særlig ikke hvis det feks kan være rester som må fjernes før neste lille kan skapes inni der ❤️
Jeg trodde jeg var ca 13 dpo, men det var basert på en LH-topp som jeg ikke vet om jeg skal tro på. Den kom mens jeg fortsatt hadde litt positiv hcg-test igjen fra SA-en… Har hatt mange småblødninger og flere perioder med murringer. Én annen periode hvor jeg fikk mens-smerter men lite blødning. Så jeg blir så utrolig usikker på hvordan jeg skal regne dette… Blir faktisk helt på gråten ved tanken på å ha gått glipp av snart 2 mnd (!!!) uten at jeg har blitt gravid igjen :sad015 :sad015:sad015 har sendt melding til fastlegen nå, får se hva han svarer over helgen… er bare så innmari lei meg nå…

Jeg trodde jeg var ca 13 dpo, men det var basert på en LH-topp som jeg ikke vet om jeg skal tro på. Den kom mens jeg fortsatt hadde litt positiv hcg-test igjen fra SA-en… Har hatt mange småblødninger og flere perioder med murringer. Én annen periode hvor jeg fikk mens-smerter men lite blødning. Så jeg blir så utrolig usikker på hvordan jeg skal regne dette… Blir faktisk helt på gråten ved tanken på å ha gått glipp av snart 2 mnd (!!!) uten at jeg har blitt gravid igjen :sad015 :sad015:sad015 har sendt melding til fastlegen nå, får se hva han svarer over helgen… er bare så innmari lei meg nå…
Det forstår jeg veldig godt ❤️:(
Vi skulle hatt en «reboot»-knapp slik at vi kunne hjulpet kroppen med en tvungen restart i sånne tilfeller… Veldig frustrerende og vondt, håper alt er i gjenge hos deg igjen raskt, og vit iallfall at du er langt ifra alene om å føle det sånn ❤️ klem til deg!

Fortsatt veldig svak skyggestrek her. Tror jeg er 11 dpo, men fikk aldri knall positiv el test så er usikker. Kanskje fikk jeg aldri el, kanskje misset jeg toppen eller den kom etter jeg sluttet å teste. IKM i dag.

Har noen tips for hvordan redigere bildene? Siden man blir litt mer koko for hver time som går nå:hilarious: Her har jeg bare redigert for å få frem kontraster og skygge.Vis vedlegget 420495
Kan du ta bilde uten redigering? Skal ikke være nødvendig å redigere fram strek ;)

9 dpo!
I dag er det teoretisk høyest sannsynlighet for at egget fester seg. Dermed liten sjanse for positiv test og symptomer før noen dager etter dette. Forteller meg selv dette hver dag for å klare å roe litt ned på symtomjakta :alien

Har følt meg litt oppblåst og hatt en følelse i mageregionen som jeg ikke helt klarer å forklare, men veldig usikker på om det er syklusrelatert eller kommer av junk-middagen i går :dead:
Et par ganger de siste par dagene har det vært slimete utflod, hvitaktig som kan strekkes, ellers kremaktig hvit (bare hyggelig for detaljene :hilarious:). Hadde nettopp litt slim som kunne strekkes 5-6 cm ca, minner om eggehvite men mer hvitt, og så to BITTEsmå røde «tråder» inni der. Vet ikke hvordan blod evt «oppfører» seg i slim? Kan det hende at det ikke løser seg opp? Kan jo ha vært ingenting også, men det var litt spennende, synes jeg..
Tok for øvrig el-test som vanlig på morgenurin, og den var heeelt lys, så ingen stigning der.

Last edited:
Veldig spennende!! Noen tegn på det motsatte, da? :cool05
Haha, jeg tror det. Det skjer noe i magen, hadde ett tydelig stikk i magen på 9dpo, hadde det med første også :angelic: en del utflod siden EL, masse luft i magen, løsere i magen enn normalt, bare føler at det har gått. Er overrasket over at jeg ikke har merket særlig på puppene da jeg hadde ekstreme mengder melk og de rant gjennom begge svangerskapene og de har jeg merket det tidlig på før, de er litt ømme hvis jeg kjenner ekstra godt etter. Vi har fått til på første forsøk begge de to forrige gangene så jeg håper det skjer nå også selvom positiv test lar vente på seg :Heartred(tenker utrolig mye på hvor heldige vi er og på alle som sliter masse med å bli gradvid eller å holde på graviditeten)

Back
Topp