❤️ IKM uke 47 ❤️

Jeg synes jeg ser noe på testen i dag også, men det er så svakt som det er mulig, ikke sterkere fra i går:grumpy:mister helt troa nå:sad010prøver igjen på 2.urin, men.. uff, nervepirrende tid og snart renner tiden ut for denne gang:shy:nederst i dag, de over med strek er fra i går..
IMG_0299.jpeg

Jeg synes jeg ser noe på testen i dag også, men det er så svakt som det er mulig, ikke sterkere fra i går:grumpy:mister helt troa nå:sad010prøver igjen på 2.urin, men.. uff, nervepirrende tid og snart renner tiden ut for denne gang:shy:nederst i dag, de over med strek er fra i går..
Vis vedlegget 420701
Utmattende ventetid det her... ❤️ Håper de stiger snart!!

Begynt å teste her nå og, er så spent!!:nailbiting: Fikk såvidt litt skygge i går 8dpo
1000037358.jpg

Men dette i dag:
1000037472.jpg

Veldig lik strek på de begge.. og den ene er på konsentrert urin, den jeg tok i går hadde jeg vært på do for rundt halvannen Time side..

Er det lov å si jeg er uaikker på hva jeg føler?
Hvis dette holder blir det TVC og da må vi bare krysse fingre for at livmorhalsen forblir over 2,5 cm og jeg ikke går alt for tidlig fødsel..
har blitt innstilt på TAC
Syns jo og den positive testen kom litt sent og svakt :oops: :nailbiting:

Fortsatt ingen TR her og ingen ny test tatt heller... Har ikke flere tester, bestilte i helgen! Er heldigvis ganske tålmodig av meg :wacky:

Veldig lik strek på de begge.. og den ene er på konsentrert urin, den jeg tok i går hadde jeg vært på do for rundt halvannen Time side..

Er det lov å si jeg er uaikker på hva jeg føler?
Hvis dette holder blir det TVC og da må vi bare krysse fingre for at livmorhalsen forblir over 2,5 cm og jeg ikke går alt for tidlig fødsel..
har blitt innstilt på TAC
Syns jo og den positive testen kom litt sent og svakt :oops: :nailbiting:
Må livmorhalsen være over 2,5cm gjennom hele svangerskapet?

Ja, når den blir kortere må jeg legges inn
Okei. Da krysser jeg fingrene for deg :-) jeg hadde tenkt å høre med legen min om det var ett alternativ her, men det er kanskje ikke det da, da livmorhalsen min har vært kortere enn 2,5 ved uke 12.

Okei. Da krysser jeg fingrene for deg :) jeg hadde tenkt å høre med legen min om det var ett alternativ her, men det er kanskje ikke det da, da livmorhalsen min har vært kortere enn 2,5 ved uke 12.

Selvom den er kort kan den være sterk :Heartbigred

Min er svak og bor så langt unna sykehuset, og med historien min og cerclage tørr de ikke noe annet

Selvom den er kort kan den være sterk :Heartbigred

Min er svak og bor så langt unna sykehuset, og med historien min og cerclage tørr de ikke noe annet
Ja, det vet jeg men jeg mistet I uke 17 i august. Hadde plutselig vannavgang. Konisert 2 ganger og født ett par ganger i uke 35, og 2 ganger i uke 36.

Men jeg har fått beskjed om å ringe sykehuset den dagen jeg står med positiv test I hånda for å legge planen videre.

Lykke til til deg ❤️

Ja, det vet jeg men jeg mistet I uke 17 i august. Hadde plutselig vannavgang. Konisert 2 ganger og født ett par ganger i uke 35, og 2 ganger i uke 36.

Men jeg har fått beskjed om å ringe sykehuset den dagen jeg står med positiv test I hånda for å legge planen videre.

Lykke til til deg ❤️

Så bra!
Kan være de tenker cerclage da?
Krysser fingre for deg!

TR her :sad010synes noen av skyggene på makesure er i grenseland da, har de blitt dårligere med tiden eller?

Back
Topp