Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wohoo!!! Håper, håper!!!!Hæ?? Eggløsning nå?? Kan det virkelig være sant?? Satt og lekte med sønnen min da jeg følte at det ble litt klissete nedi der (tmi), løp selvsagt på do for å sjekke, og fikk presset ut noen dråper og tatt en el-test (og en hcg, men den var like blank som før). Begge strekene her er litt svake, men skal ta ny test om ca 4 timer. Plis plis pliiiiis si at ting er igang igjen nå! Fy søren så mye håp jeg plutselig fikk igjen nå! La inn nye datoer for mens i PreMom, og hvis jeg nå regner sist lilleblødning (da en stor rest kom ut) så passer det greit med datoen nå hvis dette er el! Og det passer så sykt perfekt også, for samboer kommer hjem fra reise i natt, så da får vi lagt inn aksjer så fort som mulig Hvis dette viser seg å være el så får vel ikke jeg sove før han er i hus uansett
Så spennende! Håper det er el på gang nå!!Glemte å legge ved bildene…
Spennende!Klarte ikke holde meg mer enn 3 timer etter forrige test, og den neste var ikke like sterk. Kan jeg ha misset toppen fordi jeg ikke har testet hver dag? Ikke godt å si, men jeg skal ihvertfall teste igjen senere og se om det fortsetter å gå nedover… og legge inn aksjer asap sånn tilfelle Fortsatt lov å håpe
Ja, men da går det ofte over tidsgrensen…Spennende!
Jeg ville ha ventet til testen ikke er rosa før du tar bilde
Er hos ei vennnne, så ikke fått tatt.Ble det noen test på deg i går?
Her har tr kommet, det ble nr to siden stille fødsel i august. Har en følelse av at kroppen ikke er klar enda siden alt fortsatt er så uregelmessig. Får prøve å respektere det selv om det betyr enda en mnd å vente på lillebror/-søster
Det blir spennende å se hvordan det utvikler segEr hos ei vennnne, så ikke fått tatt.
Skal ha mens idag ifølge syklus, men ikke kommet noe. Men vi får enda se.
Hvis det ikke går nå, så skal vi vente til TAC operasjon og kjenner det er veldig vanskelig.. blir evnt en del måneder til vi får prøve igjen
Har veldig mensmurringer så regner med at den kommer når jeg er hjemme og slapper av.Det blir spennende å se hvordan det utvikler seg
Skjønner deg og at det er vanskelig så utrolig godt!
Jaa, jeg ser!!!Jeg tror det begynner så svakt å vise seg en strekalle testene fra i dagblir garantert en til i kveld
Vis vedlegget 420659
Åå herregud, er så spent Hadde egentlig gitt helt opp, gradvis gjennom uken som var… og var på fest i går, akkurat sånn det har vært mine 2 andre svangerskap, positiv test rett etter festjaja, kanskje jeg må finne på unnskyldning til julebordet til helgen daJaa, jeg ser!!!
Jaaa! Den var ikke veldig svak. Ser den uten å åpne bilde!Kommer veldig dårlig frem på bilde, men det er strek på babyplan sin.. veldig faint
Jeg ser! Hvor mange dpo er du igjen?Kommer veldig dårlig frem på bilde, men det er strek på babyplan sin.. veldig faint
*Sniker*Kommer veldig dårlig frem på bilde, men det er strek på babyplan sin.. veldig faint
Ser streken hvertfallPausen med testing varte i et helt døgn, blir gal av meg selv men samme teite skyggen i dag også, jeg må ha fått et skikkelig dårlig parti med tester! Skygger på 9/10 tester!