❤️ IKM uke 47 ❤️

Ja, det vet jeg men jeg mistet I uke 17 i august. Hadde plutselig vannavgang. Konisert 2 ganger og født ett par ganger i uke 35, og 2 ganger i uke 36.

Men jeg har fått beskjed om å ringe sykehuset den dagen jeg står med positiv test I hånda for å legge planen videre.

Lykke til til deg ❤️

Jeg fikk forresten beskjed om at jeg ikke skulle ha sex eller bære tungt fra jeg hadde positiv test.
Alt kan vel hjelpe :Heartbigred

Jeg fikk forresten beskjed om at jeg ikke skulle ha sex eller bære tungt fra jeg hadde positiv test.
Alt kan vel hjelpe :Heartbigred
Ja, det har jeg fått beskjed om også. Kommer til å ta det veldig med ro npr den tid kommer :-) nå er jeg ikke sikker på hva som var årsaken, om det var bare livmorhalsen som svikta, eller en kombinasjon av det og en heftig infeksjon. (Fikk 1liter antibiotika før jeg skulle føde)

Krysser fingrene for oss begge ❤️

Så bra!
Kan være de tenker cerclage da?
Krysser fingre for deg!
Har rett å slett ikke peiling på hva veien blir. :-) begynte på lutinus i uke 16 nå sist, men da synes jeg nedpress og kynnere tok seg veldig opp, så veit ikke om jeg har lyst til å gå på det heller..

Ja, det har jeg fått beskjed om også. Kommer til å ta det veldig med ro npr den tid kommer :) nå er jeg ikke sikker på hva som var årsaken, om det var bare livmorhalsen som svikta, eller en kombinasjon av det og en heftig infeksjon. (Fikk 1liter antibiotika før jeg skulle føde)

Krysser fingrene for oss begge ❤️

Åj! Såpass!

Får håpe spiren sitter og at du blir litt klok på hva de gjør neste gang :Heartbigred

Tørr ikkw helt å flytte forum enda..
får ikke sove, så da ble det jo selvfølgelig testing på veldig lite konsentrert urin. Svei av en digital og, så det var jo veldig dumt når jeg så hvor svak strek det ble på babyplan sin :smiley-angelic006 :banghead:

Har mye mer symptomer enn jeg hadde når det endte i kjemisk, så ikke såå bekymret (enda)

Vedlegg

• IMG_7402.jpeg
    IMG_7402.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 122
Tørr ikkw helt å flytte forum enda..
får ikke sove, så da ble det jo selvfølgelig testing på veldig lite konsentrert urin. Svei av en digital og, så det var jo veldig dumt når jeg så hvor svak strek det ble på babyplan sin :smiley-angelic006 :banghead:

Har mye mer symptomer enn jeg hadde når det endte i kjemisk, så ikke såå bekymret (enda)
Gratulerer!!

Back
Topp