viljelilje
Andre møte med forumet
Hehe jeg ser streken uten å åpne bilde ogsåIiiih!! Det er den beste bekreftelsen man kan få!! for jeg har nemlig skikkelig streksyn åååh som jeg håper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe jeg ser streken uten å åpne bilde ogsåIiiih!! Det er den beste bekreftelsen man kan få!! for jeg har nemlig skikkelig streksyn åååh som jeg håper
Næh! Se det Nå gleder jeg meg til å ta på nytt heheHehe jeg ser streken uten å åpne bilde også
Denne var jo ikke faint! Gratulerer!Kommer veldig dårlig frem på bilde, men det er strek på babyplan sin.. veldig faint
Denne er jo kjempetydelig! Gratulerer Licath Jeg ber for degKommer veldig dårlig frem på bilde, men det er strek på babyplan sin.. veldig faint
Ja, det vet jeg men jeg mistet I uke 17 i august. Hadde plutselig vannavgang. Konisert 2 ganger og født ett par ganger i uke 35, og 2 ganger i uke 36.
Men jeg har fått beskjed om å ringe sykehuset den dagen jeg står med positiv test I hånda for å legge planen videre.
Lykke til til deg
100% noe på den nederste ja!! Ååå spennende!Ok, hjelp!! Jeg tok denne akkurat nå, synes det kanskje er noe på easy@home?
Vis vedlegget 420726
Ja, det har jeg fått beskjed om også. Kommer til å ta det veldig med ro npr den tid kommer nå er jeg ikke sikker på hva som var årsaken, om det var bare livmorhalsen som svikta, eller en kombinasjon av det og en heftig infeksjon. (Fikk 1liter antibiotika før jeg skulle føde)Jeg fikk forresten beskjed om at jeg ikke skulle ha sex eller bære tungt fra jeg hadde positiv test.
Alt kan vel hjelpe
Har rett å slett ikke peiling på hva veien blir. begynte på lutinus i uke 16 nå sist, men da synes jeg nedpress og kynnere tok seg veldig opp, så veit ikke om jeg har lyst til å gå på det heller..Så bra!
Kan være de tenker cerclage da?
Krysser fingre for deg!
Ja, det har jeg fått beskjed om også. Kommer til å ta det veldig med ro npr den tid kommer nå er jeg ikke sikker på hva som var årsaken, om det var bare livmorhalsen som svikta, eller en kombinasjon av det og en heftig infeksjon. (Fikk 1liter antibiotika før jeg skulle føde)
Krysser fingrene for oss begge
Gratulerer!!Tørr ikkw helt å flytte forum enda..
får ikke sove, så da ble det jo selvfølgelig testing på veldig lite konsentrert urin. Svei av en digital og, så det var jo veldig dumt når jeg så hvor svak strek det ble på babyplan sin
Har mye mer symptomer enn jeg hadde når det endte i kjemisk, så ikke såå bekymret (enda)
Oi, så ikke dette før nå! jeg fikk mensen og har holdt meg litt unna forumet siden, takk som spurte fortsetter prøvingen med IKM denne uken
Ah! Masse lykke til, håper dere får to fine streker under treetOi, så ikke dette før nå! jeg fikk mensen og har holdt meg litt unna forumet siden, takk som spurte fortsetter prøvingen med IKM denne uken
Det endte i kjemisk her…
Så leitDet endte i kjemisk her…