❤️ IKM uke 47 ❤️

Fortsatt svaak skyggestrek her.. tror ikke det et noe babystrek når den aldri blir sterkere! I tidligere svangerskap har streken økt I styrke kjapt.. fikk den knapt med på bilde!

Vedlegg

• 20231125_060055.jpg
    20231125_060055.jpg
    3 MB · Visninger: 93
Har du testet LH og tempet?
Jeg temper ikke, forstår ikke helt hvordan det funker. Har testet LH tidligere, men tok også en test i går kveld, den var veldig svak. Fikk en LH topp 9.nov men da hadde jeg fortsatt litt positiv hcg-test etter SA også, så klarer ikke helt å stole på den…

Ny test, sterkere enn den på morgenurin! Blir jo helt gal av dette her :dance018

Vedlegg

• 20231125_141620.jpg
    20231125_141620.jpg
    2,9 MB · Visninger: 101
  • 20231125_141656.jpg
    20231125_141656.jpg
    2,7 MB · Visninger: 97
Det er vel ingenting her :blackeye:tar en til om noen timer og skal avstå helt fra drikke frem til da. Er invitert på fest i kveld, og er så i tvil om jeg skal reise… jeg er jo ikke gravid nå, er 12 dpo og synes det burde vært svakt test nå om det skulle gått..

Vedlegg

• IMG_0260.jpeg
    IMG_0260.jpeg
    162,8 KB · Visninger: 60
Last edited:
Du kan jo ha hatt EL senere enn du tror :Heartbigred
Ja. Jeg har lest litt forskjellig de siste dagene her nå. Er spent på hva legen svarer, for det er jo tilsynelatende ikke rester igjen når testene er negative…? Men føles som kroppen likevel jobber med noe liksom… får vel bare fortsette å se etter eventuell el nå da, hvis det viser seg at jeg egentlig ikke har hatt det enda.. mer enn det får jeg vel ikke gjort nå uansett.

Vært kvalm av og på nå en uke, blir galt. Verste jeg vet!
Siste test imorgen, men føler at mens gjør seg klar til å komme
Ble det noen test på deg i går? :Heartred
Her har tr kommet, det ble nr to siden stille fødsel i august. Har en følelse av at kroppen ikke er klar enda siden alt fortsatt er så uregelmessig. Får prøve å respektere det selv om det betyr enda en mnd å vente på lillebror/-søster :(

Hæ?? Eggløsning nå?? Kan det virkelig være sant?? :smiley-angelic001 Satt og lekte med sønnen min da jeg følte at det ble litt klissete nedi der (tmi), løp selvsagt på do for å sjekke, og fikk presset ut noen dråper og tatt en el-test (og en hcg, men den var like blank som før). Begge strekene her er litt svake, men skal ta ny test om ca 4 timer. Plis plis pliiiiis si at ting er igang igjen nå! Fy søren så mye håp jeg plutselig fikk igjen nå! La inn nye datoer for mens i PreMom, og hvis jeg nå regner sist lilleblødning (da en stor rest kom ut) så passer det greit med datoen nå hvis dette er el! Og det passer så sykt perfekt også, for samboer kommer hjem fra reise i natt, så da får vi lagt inn aksjer så fort som mulig:Heartred Hvis dette viser seg å være el så får vel ikke jeg sove før han er i hus uansett:hilarious:

Back
Topp