Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg temper ikke, forstår ikke helt hvordan det funker. Har testet LH tidligere, men tok også en test i går kveld, den var veldig svak. Fikk en LH topp 9.nov men da hadde jeg fortsatt litt positiv hcg-test etter SA også, så klarer ikke helt å stole på den…Har du testet LH og tempet?
Du kan jo ha hatt EL senere enn du trorJeg temper ikke, forstår ikke helt hvordan det funker. Har testet LH tidligere, men tok også en test i går kveld, den var veldig svak. Fikk en LH topp 9.nov men da hadde jeg fortsatt litt positiv hcg-test etter SA også, så klarer ikke helt å stole på den…
Ja. Jeg har lest litt forskjellig de siste dagene her nå. Er spent på hva legen svarer, for det er jo tilsynelatende ikke rester igjen når testene er negative…? Men føles som kroppen likevel jobber med noe liksom… får vel bare fortsette å se etter eventuell el nå da, hvis det viser seg at jeg egentlig ikke har hatt det enda.. mer enn det får jeg vel ikke gjort nå uansett.Du kan jo ha hatt EL senere enn du tror
Den var mest tydelig på ene siden.. kjøpte en pakke rfsu og den blendaSer streken godt. Går den over hele eller halve testen?
Da var den nok defektDen var mest tydelig på ene siden.. kjøpte en pakke rfsu og den blenda
Den var nok det. Men dumme meg så på rfsu testen som jeg tok for 2.5 timer siden. Og nå var det skygge på den og.Da var den nok defekt
Så tristMer blod nå, både i truseinnlegget og på papiret, så da var det vel tr og ikke festeblødning
Så kjedeligMer blod nå, både i truseinnlegget og på papiret, så da var det vel tr og ikke festeblødning
Neiiiii, det var jo ikke den veien det skulle gå æsj, så kjipt!!Mer blod nå, både i truseinnlegget og på papiret, så da var det vel tr og ikke festeblødning
Så trist
Så kjedelig
Åhh jeg kan aldri huske å ha fått sånn rosa på papiret før mens noen gang, også på 9 dpo som jeg har tenkt er en «magisk» grense Fikk sååå forhåpninger. Æsj, dette var skikkelig nedturNeiiiii, det var jo ikke den veien det skulle gå æsj, så kjipt!!
Ble det noen test på deg i går?Vært kvalm av og på nå en uke, blir galt. Verste jeg vet!
Siste test imorgen, men føler at mens gjør seg klar til å komme
Denne var jo superlett å se!!Fikk svak strek på vanlig babyplan innen fristen. 2. urin i dag. Nå kjenner jeg at jeg blir skuffet visst dette bare e skygge Vis vedlegget 420587
Den var isåfall veldig sterk til å være skygge. Håper og tror på babystrekFikk svak strek på vanlig babyplan innen fristen. 2. urin i dag. Nå kjenner jeg at jeg blir skuffet visst dette bare e skygge Vis vedlegget 420587