❤️ IKM uke 47 ❤️

Ingen aning! Går på ppiller, men fikk aldri blødningen jeg skulle ha under den pillefrie uka mi forrige uke.. hadde mye murringer i siden og slim, så lurer jo på om jeg hadde el! Nå har jeg sinnsykt med "menssmerter" å myyye luft i magen, akkurat slik jeg har hatt de med di 4 andre barna! Så vi får se om det blir enda ett "ppille barn" :woot: :dance018
Åå spennende!! :)

Dette er jo fryktelig spennende!! Så du har flere som har blitt unnfanget mens du gikk på pille? :wideyed:
Har blitt gravid på ppiller 3 ganger før! Den ene gangen ble det SA i uke 9, da var jeg også slurvete med pillene, så kunn min egen feil :facepalm: så jeg har 2 planlagte barn og 2 "pillebarn"! Har prøvd spiral og pring, men får såååå mye plager.. så kunn piller som funker mot smertene hos meg.

Jeg blir ikke skuffet om det blir en til, da må jeg ha planlagt ks pga 2 akutte ks og 2 rifter i livmor! Så da blir det sterilisering om det skulle komme en til :) blir spennende å se om det er sååå mange skyggestreker eller babystrek!

Noen som vet hvor man kan få kjøpt selvkontroll???? :laughing001 8 dpo. Skulle vente til ONSDAG til uken :hilarious:
IMG_0490.jpeg

Jeg fikk negativ test forrige gang på 8 dpo og tydelig men svak strek kvelden 10 dpo, så dette kan bli spennende!! :smiley-angelic001
Det var oppløftende!
Jeg fikk plutselig for meg at nå var det jo flere timer siden jeg hadde vært på do, så like greit å ta en test, 0,5 sekunder så var pakken åpen og testen måtte brukes :laughing021
Men utløsende faktor var at jeg fant eggehvite/slimete-ish utflod, relativt mye.. og litt murringer i magen.

Tenk å sitte og ønske seg mensen liksom… hvis det ikke skjer noe over helgen nå, så må jeg inn på sjekk, for jeg har ved to ulike anledninger trodd at TR var på vei pga smerter, men så kommer det lite eller ingenting. Trodde kroppen var ferdig etter SA men det virker egentlig ikke sånn lenger

Jeg har ikke oppdatert i dag. Ingen test tatt, og ingen tr enda. Er 12dpo i dag, og venter tr i morgen :wacky:

Fikk svar på blodprøven nå. HCG var på 6,9, så nå må jeg tilbake på tirsdag for å se om det utvikler seg noe. Ser mørkt ut.. Som sykepleieren sa: det ser ikke ut som at det kommer til å utvikle seg i positiv retning :rolleyes:
Får man svar med en gang blodprøven er tatt? :)

Nå fikk jeg lettere sjokk. Vært negative tester flere ganger om dagen, hele dagen i dag og tok en ny i kveld. Så streken med en gang, men den ser muligens defekt ut? Ser smal ut og fyller ikke hele liksom :nailbiting: tok to til som jeg ikke kunne se noe på:banghead: nå er jeg spent på morgendagen:love7føles i magen som da jeg har vært gravid tidligere og ingen tegn til tr :angelic:

IMG_0243.jpegIMG_0246.jpegIMG_0247.jpeg

Nå fikk jeg lettere sjokk. Vært negative tester flere ganger om dagen, hele dagen i dag og tok en ny i kveld. Så streken med en gang, men den ser muligens defekt ut? Ser smal ut og fyller ikke hele liksom :nailbiting: tok to til som jeg ikke kunne se noe på:banghead: nå er jeg spent på morgendagen:love7føles i magen som da jeg har vært gravid tidligere og ingen tegn til tr :angelic:

Vis vedlegget 420486Vis vedlegget 420487Vis vedlegget 420489
Spennende! Hvor mange dpo?

Back
Topp