❤️ IKM uke 47 ❤️

Spent sammen med deg!! Hvor mange dpo er du nå? Ser du står på IKM i dag :happy:
Ja, jeg står på det men den er ble nok litt forsinket og jeg lurer faktisk på om jeg ikke har IKM før Søn eller Man. Du kan jo endre meg om du vil. EL 13/11 - IKM 27/22. da tilhører jeg ikke her lenger da:sad010

8 dpo og fortsatt intet å melde. Tar el-tester hver morgen og den var på rolige 0.01 i dag :hilarious: svak og fin strek på den :hilarious: hadde det bare vært g-test :p jeg orker ikke meg selv, burde sikkert bare byttet over på hcg :whacky011

Ganske fasinert av temp (og hvilepuls), hva som skjer med progesteron :) i og med at tempen min tidligere har stupt to dager før tr har kommet, så vil jeg tro at progesteronnivået mitt naturlig var litt lavt :)

Vedlegg

• Screenshot_20231124-072620.png
    Screenshot_20231124-072620.png
    291,7 KB · Visninger: 49
Hvordan går det med deg? :Heartred Skal jeg sette deg over på gravid? :smiley-bounce016
Tok nye tester i dag og syns de var svakere/ingen strek... Hmm, blir ikke helt klok på dette! Avvent litt, tar en ny test om et par dager :)

Dagens test, vært på do 100 ganger i natt pga jobb, så ikke helt morgenurin! Men ser en svaaak strek i dag også!

Vedlegg

• 20231124_084758.jpg
    20231124_084758.jpg
    1,3 MB · Visninger: 82
Ser jeg og! Hvor mange dpo?:)
Ingen aning! Går på ppiller, men fikk aldri blødningen jeg skulle ha under den pillefrie uka mi forrige uke.. hadde mye murringer i siden og slim, så lurer jo på om jeg hadde el! Nå har jeg sinnsykt med "menssmerter" å myyye luft i magen, akkurat slik jeg har hatt de med di 4 andre barna! Så vi får se om det blir enda ett "ppille barn" :woot: :dance018

Ingen aning! Går på ppiller, men fikk aldri blødningen jeg skulle ha under den pillefrie uka mi forrige uke.. hadde mye murringer i siden og slim, så lurer jo på om jeg hadde el! Nå har jeg sinnsykt med "menssmerter" å myyye luft i magen, akkurat slik jeg har hatt de med di 4 andre barna! Så vi får se om det blir enda ett "ppille barn" :woot: :dance018
Dette er jo fryktelig spennende!! Så du har flere som har blitt unnfanget mens du gikk på pille? :wideyed:

Back
Topp