❤️ IKM uke 47 ❤️

Sniker litt her jeg om det er greit, har fulgt med her inne den siste uka! Jeg er ingen prøver, var egentlig ferdig med barn. Planen var at mannen skulle sterilisere seg for noen mnd siden, meeen timen ble avlyst og han bestilte ingen ny time! Jeg går nå på ppiller, og hadde en pillefri uke forrige uke. Ingen tegn til blødning, men mye murringer.

Fikk noen skyggestreker som forsvant etter 2 dager, har opplevd før å få svaaake streker rundt eggløsning! Så lurer litt på om det er tilfelle nå. I dag, 8 dager etter negativ test tok jeg en ny pga mye murringer og "press" nederst i magen. Kom opp rosa svak strek med en gang, og da var testegalskapen i gang, har blitt 3!! Tester I dag med samme eller litt sterkere strek på!

Noen som ser? Veldig blanda følelser her nå, men kansje det blir en baby nr 5 på oss! :dance018 :nailbiting::woot:
Vi venter nummer fem❤️

Okey, etter min beregning uten noen form for testing har jeg tenkt at EL var ca. 8-11 november. Fikk omgangssyken på søndag og er så syk lik som jeg har vært tidligere ved svangerskapskvalme, men da har ikke kvalmen kommet før uke 6... Men jeg fikk for meg at jeg skulle ta en test i dag! Har de vanlige strimlene fra babyplan, tar en og ser jammen en svak strek etter et par minutter... Har en rfsu tidligtest liggende og tar den, ser ingenting først... Men etter en stund kan jeg se en svak strek der og... Tar en babyplan til og svak strek der og... Men siden de er så svake må jeg vel hatt EL senere enn antatt da? Eller kan kroppen skille ut mindre hcg etter omgangssyke? Urinen så grumsete ut :oops:

Legger ved bilder så dere får se og...
Hvordan går det med deg? :Heartred Skal jeg sette deg over på gravid? :smiley-bounce016

Negativ test i dag, tror jeg er 9 dpo. Hadde noe brun spotting på papiret i sted, så er nok tr på vei :confused: Takk som spør:Heartred

Hva er status hos deg? Har prøvd å koble av og ikke være så aktiv her i disse lange ventedager:)
Hmm du tenker at det ikke kan være festeblødning?
2023-11-23 16_46_44-Implantation Calculator_ Calculate When the Embryo Implants _ babyMed.com.png

Er 7 dpo i dag og skikkelig trøtt og gretten...haha! Ja, tiden går skikkelig sakte :wacky: Har planer om å vente til neste onsdag med å teste med mindre jeg får noen veldig tydelige symptomer. Leeeenge å vente :hilarious: Sikkert en lur idé å ikke henge så mye her inne for å få tankene over på noe annet.

Kjenner jeg gleder meg til denne uken er over :arghh::hilarious: Er bare halveis i uken og jeg er mentalt utslitt! Lei skyggestreker, småblødninger og murringer. Nå trenger jeg at mensen kommer!
Tidligere i dag var jeg på nippet til å kaste alle testene jeg har liggende. Men som den berg- og dalbanen hodet mitt er så endte jeg kvelden med å bestille 19 graviditetstester, 30 EL-tester og et nytt termometer med to desimaler. Crazy much? Jeg er iallfall klar for de neste månedene med prøving! Synd å si det, men jeg håper noen av dere hyggelige damer blir med over til IKM uke 51/52. Ønsker dere mest en spire da, men dere vil bli savnet :Heartred
Jeg blir med over, til uke 51 :Heartred

:Heartred :Heartred Nå må jeg bare få den hersens mensen sånn at jeg ser om jeg havner i uke 51 eller uke 52....
Det gjør nok jeg også, må bare se når evnt tr kommer. Og har lest at progesteron også kan utsette el litt på neste syklus :wacky: *vet ikke om det stemmer da*
Jeg blir med over, til uke 51 :Heartred
Men åå jeg vil jo at alle som enda venter skal med over i en termingruppe :dance008 Har ikke gitt dere opp! :shy:

:D Hmm du tenker at det ikke kan være festeblødning?
Vis vedlegget 420393

Er 7 dpo i dag og skikkelig trøtt og gretten...haha! Ja, tiden går skikkelig sakte :wacky: Har planer om å vente til neste onsdag med å teste med mindre jeg får noen veldig tydelige symptomer. Leeeenge å vente :hilarious: Sikkert en lur idé å ikke henge så mye her inne for å få tankene over på noe annet.
Daaa er du flink visst du klarer det altså!:D
Håper du avslutter denne gruppa med to fine streker:Heartred
Jo altså, har jo et bitte lite håp om festeblødning. Men innstiller meg på tr da IKM er på lørdag og jeg ofte spotter dagene før.

Daaa er du flink visst du klarer det altså!:D
Håper du avslutter denne gruppa med to fine streker:Heartred
Jo altså, har jo et bitte lite håp om festeblødning. Men innstiller meg på tr da IKM er på lørdag og jeg ofte spotter dagene før.
Hehe vi får se når det nærmer seg, nå som det virker så langt fremme og jeg ikke kjenner en pøkk til symptomer har jeg liksom ikke noe tro på at det skjer denne gangen. Og da frister det ikke å teste heller for å få bekreftet at det ikke gikk :wacky:

Ja, skjønner, det blir spennende å se hva som skjer nærmere helgen! Hadde vært gøy om det var festeblødning, da :love2:love2:love2

Back
Topp