❤️ IKM uke 47 ❤️

Hunnkatten her i hus oppfører seg helt likt hver gang jeg er gravid, hun er en levende babydetektor :hilarious: :hilarious:
Ja, det er hunnkatt jeg har også :hilarious: Til og med samboer kommenterte det her en dag (tilfeldigvis samme dag som jeg fikk skyggetesten), «hva er det med deg, er mamma gravid igjen eller?»sa han, jeg bare lo nervøst og gikk ut av rommet, håpet håpet håpet!:hilarious:

Føler jeg spammer med alle de negative og forvirrede tankene mine her, men jeg er altså like langt i dag som i går. Det jobbes noe VOLDSOMT nedi der og nå var jeg helt sikker på at TR måtte jo ha kommet, men nei, fortsatt ikke noe mer enn en antydning til farge. Antydning ja, må nesten myse nedi trusa på samme måte som på teststrimlene:hilarious: Nå har det VIRKELIG klikket, tenker jeg av og til…o_O

Herregud :hilarious: :hilarious: ja vi driver å spøker med at katta prøver å voldta meg, og det er søren ikke langt ifra. Hun som vanligvis vil være i fred kommer klatrende helt opp i ansiktet noen kvelder:hilarious:
Sånn var katten min forrige syklus... da vi ikke prøvde bevisst men jeg vet at jeg hadde dobbel eggløsning. Da hadde jeg alle tegnene på at jeg var gravid i tillegg. Drømmer, matlyst osv. Og en katt som gikk bananas hver gang jeg satt meg ned. Lå oppå ansiktet mitt om han fikk mulighet. Så jeg tror det var en kjemisk siden jeg fikk noen svake positive. Men uansett. Katten sin oppførsel denne syklusen er en av grunnene til at jeg har gitt opp håpet. Han driter totalt i meg, sånn som vanlig. Sitter å ser stygt på meg når han vil ha mat og ellers ligger han for seg selv i underetasjen :hilarious: Han var kattunge sist jeg var gravid, så har ikke erfart han slik tidligere.

Føler jeg spammer med alle de negative og forvirrede tankene mine her, men jeg er altså like langt i dag som i går. Det jobbes noe VOLDSOMT nedi der og nå var jeg helt sikker på at TR måtte jo ha kommet, men nei, fortsatt ikke noe mer enn en antydning til farge. Antydning ja, må nesten myse nedi trusa på samme måte som på teststrimlene:hilarious: Nå har det VIRKELIG klikket, tenker jeg av og til…o_O
Tror vi er like kokoloko i hodet alle sammen :hilarious: Håper du snart blir klokere på egen kropp og hva som skjer :Heartred

Tenker jeg prøver meg her: Bkno6107530 - 36 - 2 - PP ca 11- EL 10.11- IKM 21.​

Har aldri vært med på forum tidligere, men nå er jeg så usikker på hva som skjer. Jeg har ikke fått positiv test og heller ikke TR. Er kvalm men eller veldig få tegn. Ser at noen av dere "gir opp" uten å ha fått TR enda. Leser de fleste steder at man bør vente 1 uke før man tar ny test. Kan det enda være håp?

Har aldri vært med på forum tidligere, men nå er jeg så usikker på hva som skjer. Jeg har ikke fått positiv test og heller ikke TR. Er kvalm men eller veldig få tegn. Ser at noen av dere "gir opp" uten å ha fått TR enda. Leser de fleste steder at man bør vente 1 uke før man tar ny test. Kan det enda være håp?

Det er alltid håp så lenge TR ikke har kommet. Jeg for min del har gitt opp av flere grunner: magefølelse, negative tester senest i dag på 14DPO, mangel på symptomer. Handler nok litt om å dempe skuffelsen og roe forventningene. Men gir ikke opp sånn på ordentlig før jeg faktisk har fått mensen :D
Velkommen inn hit i galskapen:Heartred

Spam i vei!! Best å få det ut, føler det stormer inni knollen her selv titt og ofte ☺️❤️ håper du snart får noe oppklaring på hva det er som skjer

Velkommen til oss :Heartred
Jeg kan bare svare for meg selv. Jeg gir opp fordi jeg vet når el var, og fordi jeg har tidligere graviditeter å sammenligne med. Har tidligere testet positivt 8dpo, 9dpo, og 10dpo. Er det ikke strek 10dpo eller antydning før skjønner jeg at det ikke har gått veien :wacky: Magefølelsen sier også at det ikke er noe..

Ja, det er hunnkatt jeg har også :hilarious: Til og med samboer kommenterte det her en dag (tilfeldigvis samme dag som jeg fikk skyggetesten), «hva er det med deg, er mamma gravid igjen eller?»sa han, jeg bare lo nervøst og gikk ut av rommet, håpet håpet håpet!:hilarious:
Hahaha *latesomingenting* :smiley-angelic006:hilarious: håper det er altså!! Her jobbes det godt i livmor også, får jo håp av sånt!

Det er alltid håp så lenge TR ikke har kommet. Jeg for min del har gitt opp av flere grunner: magefølelse, negative tester senest i dag på 14DPO, mangel på symptomer. Handler nok litt om å dempe skuffelsen og roe forventningene. Men gir ikke opp sånn på ordentlig før jeg faktisk har fått mensen :D
Velkommen inn hit i galskapen:Heartred
Takk for svar ☺️ det er ikke så lett denne tiden her. Jeg prøver også å dempe forventningene, men så kommer håpet snikende, også forsøker jeg å være "rasjonell" igjen

Sånn var katten min forrige syklus... da vi ikke prøvde bevisst men jeg vet at jeg hadde dobbel eggløsning. Da hadde jeg alle tegnene på at jeg var gravid i tillegg. Drømmer, matlyst osv. Og en katt som gikk bananas hver gang jeg satt meg ned. Lå oppå ansiktet mitt om han fikk mulighet. Så jeg tror det var en kjemisk siden jeg fikk noen svake positive. Men uansett. Katten sin oppførsel denne syklusen er en av grunnene til at jeg har gitt opp håpet. Han driter totalt i meg, sånn som vanlig. Sitter å ser stygt på meg når han vil ha mat og ellers ligger han for seg selv i underetasjen :hilarious: Han var kattunge sist jeg var gravid, så har ikke erfart han slik tidligere.
De er så snåle de kattene altså! Her skal hun ligge å balansere oppå magen eller under haka mi, og er helt umulig å få ned. Hun er kosen til vanlig men er helt ekstrem når jeg er gravid. I forrige svangerskap i 3 trimester kom hun og la seg oppe på siden av magen :hilarious::hilarious:

Velkommen til oss :Heartred
Jeg kan bare svare for meg selv. Jeg gir opp fordi jeg vet når el var, og fordi jeg har tidligere graviditeter å sammenligne med. Har tidligere testet positivt 8dpo, 9dpo, og 10dpo. Er det ikke strek 10dpo eller antydning før skjønner jeg at det ikke har gått veien :wacky: Magefølelsen sier også at det ikke er noe..
Takk for det ❤️ sist jeg var gravid tester jeg ikke før det hadde gått en uke over IKM. Så var mye mer rolig den gangen. Hadde vel egentlig gitt opp, vi skulle i gang med IVF etter å ha prøvd i 1,5 år

Takk for svar ☺️ det er ikke så lett denne tiden her. Jeg prøver også å dempe forventningene, men så kommer håpet snikende, også forsøker jeg å være "rasjonell" igjen
Høres veldig kjent ut :hilarious: senest for noen timer siden måtte jeg gå gjennom gamle bilder for å se når jeg testet positivt med mine 3 barn. Og jeg har tydeligvis testet positivt litt sent med alle om datoen på bildene stemmer. Jeg har i tillegg alltid blitt flyttet 2 uker på ultralyd... og dermed var hodet mitt igang igjen :hilarious: Men jeg er rasjonell igjen nå. Var bare et blaff tidligere.... og akkurat nå kom et nytt blaff. Skrev jo lenger oppe om katten som driter I meg.... nå kom han akkurat å lå seg på brystet mitt her jeg ligger på sofaen. Så nå skal jeg være urasjonell litt igjen :hilarious::nailbiting::smiley-ashamed004

Jeg har begynt å blø, så antar jeg har hatt kjemisk/tidlig SA :( Så da ses vel noen av oss i uke 51, når den blir opprettet. Får håpe det blir mange fine juleoverraskelser!:Heartred:smiley-angelic001

Ellers - gratulerer til alle dere som får bli en del av den fine august-gjengen!:)
Ånei.. :sorry:

Sniker litt her jeg om det er greit, har fulgt med her inne den siste uka! Jeg er ingen prøver, var egentlig ferdig med barn. Planen var at mannen skulle sterilisere seg for noen mnd siden, meeen timen ble avlyst og han bestilte ingen ny time! Jeg går nå på ppiller, og hadde en pillefri uke forrige uke. Ingen tegn til blødning, men mye murringer.

Fikk noen skyggestreker som forsvant etter 2 dager, har opplevd før å få svaaake streker rundt eggløsning! Så lurer litt på om det er tilfelle nå. I dag, 8 dager etter negativ test tok jeg en ny pga mye murringer og "press" nederst i magen. Kom opp rosa svak strek med en gang, og da var testegalskapen i gang, har blitt 3!! Tester I dag med samme eller litt sterkere strek på!

Noen som ser? Veldig blanda følelser her nå, men kansje det blir en baby nr 5 på oss! :dance018 :nailbiting::woot:

Vedlegg

• 20231123_132934.jpg
    20231123_132934.jpg
    1,5 MB · Visninger: 81
  • 20231123_132620.jpg
    20231123_132620.jpg
    1,4 MB · Visninger: 81
  • 20231123_150141.jpg
    20231123_150141.jpg
    927,5 KB · Visninger: 82
Back
Topp