❤️ IKM uke 47 ❤️

Det er så vanskelig det der. Jeg fikk skyggestrek på make sure tester i går og i forgårs. I dag var den helt hvit igjen. Kjøpte dem fordi så mange skrøt av dem. Så jeg har ikke noe godt svar til deg. Dette er andre måned på rad med skyggestreker for meg, så har mest lyst til å kaste alle testene og så bare vente og se:hilarious:

Håper så inderlig at blodprøven på fredag gir deg gode svar :Heartred
Ja, det håper jeg og! Synes det er veldig vanskelig, for strekene synes jo, både live og på bilde… Har lest samme som deg, at mange er fornøyde, men da jeg begynte å Google så viste det seg at mange ikke var det likevel.

Så slitsomt når man er usikker på om det er skyggestrek eller babystrek :rolleyes:

Har vel innsett at det som har skjedd er at jeg hadde eggløsning på søndag, dermed slo graviditetstesten så vidt det gikk an å skimte positivt. Trodde i teorien ikke det var mulig, men kan ikke forstå noe annet. Aner ikke tid mensen kommer, så får se om den dukker opp til helgen eller innen neste helg :think005

Det lille håpet jeg hadde, så faller alt i grus, nok en gang. Nå har vi prøvd i overkant av 1 år og ila dette året har jeg hatt en MA og en SA. Vi har ingen barn fra før. Jeg er 27 år, og gynekolog har sagt at alt ser normalt ut da jeg hadde en sjekk der for tre måneder siden. Så tenker jeg skal snakke med legen min og høre om det er noe hjelp eller utredning å få :)

Masse lykke til alle sammen:Heartred
Jeg trodde heller ikke at det gikk den veien :bag: Men hvis du hadde el søndag som var, er det jo for tidlig for at g-test vil slå ut enda?! Har jeg misset noe info om deg nå?

Håper det løser seg for dere så raskt som mulig :Heartred

Såe, ehm, ja… nei… jeg skjønner ingenting jeg nå nei. Hatt alle mine første svangerskapssymptomer de siste dagene, og svak skygge på testene. Venter TR på fredag, har kjent at det har murret i dag, og var veldig forberedt på at det skulle stå til i løpet av dagen, ved flere tidspunkt har jeg hatt vondt og tenkt at nå var håpet ute, vel? Men eneste som kommer er et pittelite rosa spor i trusa. Ingenting på papiret. Hva søren er det som foregår? Andre som har opplevd det? Vil være første eller andre mens etter abort… synes det er vanskelig å vite om det er rester igjen nå når testene er såpass svak at de er så og si blenda…

Såe, ehm, ja… nei… jeg skjønner ingenting jeg nå nei. Hatt alle mine første svangerskapssymptomer de siste dagene, og svak skygge på testene. Venter TR på fredag, har kjent at det har murret i dag, og var veldig forberedt på at det skulle stå til i løpet av dagen, ved flere tidspunkt har jeg hatt vondt og tenkt at nå var håpet ute, vel? Men eneste som kommer er et pittelite rosa spor i trusa. Ingenting på papiret. Hva søren er det som foregår? Andre som har opplevd det? Vil være første eller andre mens etter abort… synes det er vanskelig å vite om det er rester igjen nå når testene er såpass svak at de er så og si blenda…
Hvor mange dpo er du?
Håpet er jo ikke helt ute før tr kommer.. Kanskje du har festeblødning nå?

Jeg vet at jeg har aldri testet senere enn 10dpo, så her har jeg gitt opp :wacky:

Hvor mange dpo er du?
Håpet er jo ikke helt ute før tr kommer.. Kanskje du har festeblødning nå?

Jeg vet at jeg har aldri testet senere enn 10dpo, så her har jeg gitt opp :wacky:
Skal liksom være 12 dpo, og hvis det er festeblødning burde jeg vel likevel få positiv test? (Etter det jeg har lest meg frem til)

Ett skikkelig stikk i magen i ettermiddag, kan det ha festet seg nå da? Hmm.. er 9 dpo, det passer veldig godt med denne hvertfall :nailbiting: hadde slik akutt stikk i magen ved de to forrige også, og har innerst inne ventet på det:love7ble plutselig litt mer optimistisk.

Vedlegg

• IMG_0237.png
    IMG_0237.png
    365,7 KB · Visninger: 71
Last edited:
Jeg trodde heller ikke at det gikk den veien :bag: Men hvis du hadde el søndag som var, er det jo for tidlig for at g-test vil slå ut enda?! Har jeg misset noe info om deg nå?

Håper det løser seg for dere så raskt som mulig :Heartred
Jeg skjønner ingenting selv :think005 Men jeg fikk positiv eggløsningstest (teststrek sterkere enn kontrollstreken) og graviditetstesten kunne jeg skimte noe veldig svakt (etter fristen var streken bittelitt sterkere, kunne se hint av rosa) på samme urin. Nå har jeg aldri før tatt graviditetstest når jeg har hatt eggløsning, men denne syklusen testet jeg ikke etter eggløsning, så tok bare test for å se om noen av de slo ut. Mandag, tirsdag og i dag har graviditetstestene vært negative etter det jeg har sett, og de har vært negative når de har tørket. Så jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Make sure sin vanlig graviditetstest og eggløsningstest jeg har brukt.

Takk:Heartred

Skal liksom være 12 dpo, og hvis det er festeblødning burde jeg vel likevel få positiv test? (Etter det jeg har lest meg frem til)
Aner ikke - aldri hatt festeblødning :dontknow
Jeg er 10dpo, men venter nå på tr..
Ambivalent følelse - glad for at jeg slipper å lure kollegaer av mannen, mine kolleger samt. andre sosiale sammenkomster det hadde vært naturlig for meg å drikke i :wacky: Samtidig ønsker jeg mer enn noe annet at det skulle ha klaffet.. IKM 51/52 neste!

Aner ikke - aldri hatt festeblødning :dontknow
Jeg er 10dpo, men venter nå på tr..
Ambivalent følelse - glad for at jeg slipper å lure kollegaer av mannen, mine kolleger samt. andre sosiale sammenkomster det hadde vært naturlig for meg å drikke i :wacky: Samtidig ønsker jeg mer enn noe annet at det skulle ha klaffet.. IKM 51/52 neste!
Skjønner følelsen… Jeg hadde null tro, helt til skyggen dukket opp på to tester og hodet gikk fullstendig inn i babyboblen. Nå venter jeg egentlig bare på TR jeg også. Blir vel IKM 51 på meg også da, og for en fantastisk og forferdelig skummel nyhet å evnt våkne til på julaften :sad015 :Heartred

Kjenner jeg gleder meg til denne uken er over :arghh::hilarious: Er bare halveis i uken og jeg er mentalt utslitt! Lei skyggestreker, småblødninger og murringer. Nå trenger jeg at mensen kommer!
Tidligere i dag var jeg på nippet til å kaste alle testene jeg har liggende. Men som den berg- og dalbanen hodet mitt er så endte jeg kvelden med å bestille 19 graviditetstester, 30 EL-tester og et nytt termometer med to desimaler. Crazy much? Jeg er iallfall klar for de neste månedene med prøving! Synd å si det, men jeg håper noen av dere hyggelige damer blir med over til IKM uke 51/52. Ønsker dere mest en spire da, men dere vil bli savnet :Heartred

Skjønner følelsen… Jeg hadde null tro, helt til skyggen dukket opp på to tester og hodet gikk fullstendig inn i babyboblen. Nå venter jeg egentlig bare på TR jeg også. Blir vel IKM 51 på meg også da, og for en fantastisk og forferdelig skummel nyhet å evnt våkne til på julaften :sad015 :Heartred
Jeeepp, jeg fikk jo roooosa strek i går.. Det var dritt at den var defekt..

Kjenner jeg gleder meg til denne uken er over :arghh::hilarious: Er bare halveis i uken og jeg er mentalt utslitt! Lei skyggestreker, småblødninger og murringer. Nå trenger jeg at mensen kommer!
Tidligere i dag var jeg på nippet til å kaste alle testene jeg har liggende. Men som den berg- og dalbanen hodet mitt er så endte jeg kvelden med å bestille 19 graviditetstester, 30 EL-tester og et nytt termometer med to desimaler. Crazy much? Jeg er iallfall klar for de neste månedene med prøving! Synd å si det, men jeg håper noen av dere hyggelige damer blir med over til IKM uke 51/52. Ønsker dere mest en spire da, men dere vil bli savnet :Heartred
Jeg blir med deg :Heartred Septemberbaby er like velkommen hit!

Jeg blir med deg :Heartred Septemberbaby er like velkommen hit!
Ja :Heartred ser bare fordeler med å få baby i september jeg. Slippe å gå høygravid midt på sommeren. Lettere å strekke permisjonen ut året sånn at man kan starte i barnehagen i januar (forutsetter at man bor et sted det er mulig med opptak flere ganger i året), kan drikke alkohol i julebordsesongen (ikke at det er så viktig, men man slipper å lyve)... viktig å være positiv oppi all galskapen :hilarious:

Ja :Heartred ser bare fordeler med å få baby i september jeg. Slippe å gå høygravid midt på sommeren. Lettere å strekke permisjonen ut året sånn at man kan starte i barnehagen i januar (forutsetter at man bor et sted det er mulig med opptak flere ganger i året), kan drikke alkohol i julebordsesongen (ikke at det er så viktig, men man slipper å lyve)... viktig å være positiv oppi all galskapen :hilarious:
Og dette sier du nå som jeg har termin 30. juli? Hææææ :hilarious:. Fysj!

Rart å tenke på at jeg egentlig hadde termin i september nå. Har liksom glemt det litt! Helt greit det egentlig.

Og dette sier du nå som jeg har termin 30. juli? Hææææ :hilarious:. Fysj!

Rart å tenke på at jeg egentlig hadde termin i september nå. Har liksom glemt det litt! Helt greit det egentlig.
Trøsten din er at du får baby i armene mye før oss :Heartred og det fortjener du:Heartred
Og så rekker du masse fine trilleturer før høsten slår til for fullt. Du kan nyte utepils og en blodig biff ute på sensommeren (ikke at det er det man har mest lyst til, men man kan:hilarious: ) Det er noe positivt hver måned man måtte være så heldig å få baby :Heartred

Jeg trøster meg og med at jeg får dratt på turen vi har planlagt. Båt fra Bergen til Kirkenes.. og tilbake. Og det selskapet har en grense på maks 24 uker på vei om man skal bli med. Nå blir ikke det et problem :hilarious: Godt man kan ha litt galgenhumor oppi alt. Det gjør prøvingen ørlite granne lettere.

Tar en siste test fredag og en søndag, også forventer jeg at TR starter..

Da blir jeg å melde meg litt ut til etter jeg har fått TAC operasjon og kan prøve igjen..
føles som en evighet og kjenner at alderen stresser meg så fælt.

Vi skulle få han nå i desember når jeg var 33 år og begynne på neste mann i august-ish..

Sånn ble det ikke og det er bittert. Skulle ikke vært lov at livmorhalsen bare takker for seg midt i et svangerskap

Ja, vi har opptak hele året - så spiller ingen rolle når på året man får. Bestevenninna mi er gravid med nr. 3 nå, og det hadde vært såååå kos om vi kunne gått LITT gravid sammen..

Back
Topp