❤️ IKM uke 47 ❤️

Etter å ha skimtet streker i går, til blenda test i dag. Jeg har egentlig gitt opp denne syklusen for lenge siden. Men så var det et lite drypp av håp i går. Men i dag er håpet helt borte. Og det er greit. Nå vil jeg bare få mensen fortest mulig slik av vi kanskje rekker å prøve i desember før han er borte en uke på jobb. 12 DPO i dag :smiley-ashamed004

Vedlegg

• 20231122_073228.jpg
    20231122_073228.jpg
    1,2 MB · Visninger: 49
Skjønner deg såå godt, man kommer jo aldri tilbake dit hvor man er helt uvitende om hva som skjer mellom to stk mens. Tror jeg hadde vært like stressa, om ikke mer, over å ikke følge med og dermed evt bomme på vinduet.. :dead: Huff, håper den sitter snart så vi kan finne nye ting å stresse over :hilarious:

Takk det samme!! Hvor mange dpo er du nå? Det virker som tilskuddet kan ha hjulpet litt?!? :dance008 Klarer ikke holde heeelt oversikt i denne hektiske tråden, så beklager på forhånd hvis det er noe jeg ikke har fått med meg. :wacky:
Skulle gjerne sittet i samme situasjon som da vi prøvde på førstemann :hilarious: kutte pille, la det stå til. Ta en stavtest og en digital, så var jeg ferdig og ventet på baby :hilarious:
Jeg hadde nok også blitt mer stresset av å ikke følge med, som du sier. Og alder + andre ting spiller ikke på mitt lag, så føler jeg må gjøre de tiltak jeg kan for å få det til å klaffe :)
Jeg er 11dpo idag og foreløpig ingen tr, så det ser ut som det virker :D tempen går i samme bølgedal som tidligere, men høyere temp så progesteron funker per nå :D

Nei, mye info i denne tråden, kan ikke følge med på alt :hilarious: hvordan ligger du ann?

Etter å ha skimtet streker i går, til blenda test i dag. Jeg har egentlig gitt opp denne syklusen for lenge siden. Men så var det et lite drypp av håp i går. Men i dag er håpet helt borte. Og det er greit. Nå vil jeg bare få mensen fortest mulig slik av vi kanskje rekker å prøve i desember før han er borte en uke på jobb. 12 DPO i dag :smiley-ashamed004
Neimen, så dumt :(:Heartred

Skulle gjerne sittet i samme situasjon som da vi prøvde på førstemann :hilarious: kutte pille, la det stå til. Ta en stavtest og en digital, så var jeg ferdig og ventet på baby :hilarious:
Jeg hadde nok også blitt mer stresset av å ikke følge med, som du sier. Og alder + andre ting spiller ikke på mitt lag, så føler jeg må gjøre de tiltak jeg kan for å få det til å klaffe :)
Jeg er 11dpo idag og foreløpig ingen tr, så det ser ut som det virker :D tempen går i samme bølgedal som tidligere, men høyere temp så progesteron funker per nå :D

Nei, mye info i denne tråden, kan ikke følge med på alt :hilarious: hvordan ligger du ann?
Åå, men det er jo veldig lovende! Er det sånn at man kun tar det i perioden mellom el og ikm? Du skrev kanskje over her at du skulle stoppe på 14 dpo (?) hvis ikke positiv test og ingen tr, eller noe sånt? Så spennende, det må jo hjelpe kroppen et stykke på vei!

Jeg fikk jo ikke el før forrige torsdag, så er bare 6 dpo :happy090 tr kom 6 dpo forrige syklus, så har vært veldig spent på hvordan det blir denne gangen. Har hørt fra flere at de har hatt uregelmessige sykluser og kort lutealfase etter stille fødsel, så har visst at det sikkert blir sånn, men helt forberedt er man jo ikke, liker jo at ting skjer iht skjema :wacky:

Åå, men det er jo veldig lovende! Er det sånn at man kun tar det i perioden mellom el og ikm? Du skrev kanskje over her at du skulle stoppe på 14 dpo (?) hvis ikke positiv test og ingen tr, eller noe sånt? Så spennende, det må jo hjelpe kroppen et stykke på vei!

Jeg fikk jo ikke el før forrige torsdag, så er bare 6 dpo :happy090 tr kom 6 dpo forrige syklus, så har vært veldig spent på hvordan det blir denne gangen. Har hørt fra flere at de har hatt uregelmessige sykluser og kort lutealfase etter stille fødsel, så har visst at det sikkert blir sånn, men helt forberedt er man jo ikke, liker jo at ting skjer iht skjema :wacky:
Ja, fikk beskjed om å begynne med det fire dager etter positiv eltest (for å være sikker på at el hadde vært), så skal jeg ta det frem til 14dpo :) jeg har aldri hatt så lang lf før, tror jeg :hilarious:

Aha, nærmer seg testing for deg snart! Eller er du en av de flinke som klarer å holde deg? :p spennende å se hvordan syklusen din har hentet seg inn igjen da :Heartred

Ja, fikk beskjed om å begynne med det fire dager etter positiv eltest (for å være sikker på at el hadde vært), så skal jeg ta det frem til 14dpo :) jeg har aldri hatt så lang lf før, tror jeg :hilarious:

Aha, nærmer seg testing for deg snart! Eller er du en av de flinke som klarer å holde deg? :p spennende å se hvordan syklusen din har hentet seg inn igjen da :Heartred
Veldig spennende å følge med på deg fremover, da! Nå får jo egget et ekstra godt miljø når det kommer tøffende sammen med sin utkårede svømmer og skal feste seg, hvis jeg har forstått biologien rett :D Det er vel litt godt å kjenne på at man har fått gjort noe som hjelper i riktig retning også, kan jeg forestille meg! Plutselig sitter den :love2

Hehe…vi får se, da.. Jeg tenker akkurat nå at jeg ikke gidder å teste før jeg evt kjenner noen symptomer, men så vet jeg jo godt at nysgjerrigheten og tankene om å «bare ta én liten test» fort kan komme snikende etterhvert her :hilarious: tar fortsatt eltest hver morgen fordi jeg er livredd for å gå glipp av el i tilfelle egget ikke ble sluppet sist, så får vel litt utløp for testetrangen der foreløpig. På en måte venter jeg bare på tr og ny syklus fordi jeg ikke har troa og tenker at kroppen tenger x antall sykluser før den er klar for å bli gravid igjen. Samtidig går jeg og tar meg på puppene 24/7 for å kjenne om de kaaanskje har blitt ømme. De blir vel snart det av at jeg klemmer på de hele tiden, haha. Myyye tanker på kryss og tvers her, ja :bag:

Veldig spennende å følge med på deg fremover, da! Nå får jo egget et ekstra godt miljø når det kommer tøffende sammen med sin utkårede svømmer og skal feste seg, hvis jeg har forstått biologien rett :D Det er vel litt godt å kjenne på at man har fått gjort noe som hjelper i riktig retning også, kan jeg forestille meg! Plutselig sitter den :love2

Hehe…vi får se, da.. Jeg tenker akkurat nå at jeg ikke gidder å teste før jeg evt kjenner noen symptomer, men så vet jeg jo godt at nysgjerrigheten og tankene om å «bare ta én liten test» fort kan komme snikende etterhvert her :hilarious: tar fortsatt eltest hver morgen fordi jeg er livredd for å gå glipp av el i tilfelle egget ikke ble sluppet sist, så får vel litt utløp for testetrangen der foreløpig. På en måte venter jeg bare på tr og ny syklus fordi jeg ikke har troa og tenker at kroppen tenger x antall sykluser før den er klar for å bli gravid igjen. Samtidig går jeg og tar meg på puppene 24/7 for å kjenne om de kaaanskje har blitt ømme. De blir vel snart det av at jeg klemmer på de hele tiden, haha. Myyye tanker på kryss og tvers her, ja :bag:
Ja, det er jo fint å føle at man får gjort noe for å hjelpe kroppen. Håper så inderlig at jeg kan få en positiv test snart :Heartred det er vel det eneste vi alle her inne ønsker oss :Heartred
Det kan jo godt hende at kroppen trenger litt tid på å bli klar, eller så kan det hende at den er klar denne pp. Ikke godt å si, jeg håper hvertfall at du opplever en positiv test (med lykkelig avslutning) snart :Heartred

Haha, syns jeg ser deg løpe rundt og skvise på puppene hele dagen :hilarious:

God morgen :love2
Da har 6 dpo ankommet her i huset, men ingen TR da jeg våknet iallfall, den kom ila natten til 6 dpo sist mnd..
For å hjelpe meg selv å roe litt ned, prøver jeg å huske på at man ikke ER gravid før egget er festet, og har denne i bakhodet:
Vis vedlegget 420268
Kjenner ikke på testetrang, men synes tiden går veeeeldig sakte..og føler jeg «aldri» kommer til å bli gravid igjen. Har overhodet ikke troa og tenker at kroppen er dum og teit og sikkert ikke er klar for det. Og at når vi har fått så mye dritt allerede, så får vi vel enda mer med å slite med å bli gravide siden jeg stresser så fælt med det. Jeg pleier ikke å være så negativ, men noen ganger er det litt frustrasjon som må ut.. De rundt meg sier at jeg må slutte å være så opptatt av å bli gravid igjen med en gang og at det gjør det vanskeligere, men det går jo ikke an å IKKE stresse over det når man har gått en hel graviditet og født et ferdig barn som ikke lever?! Nå ble det en liten rant herfra, beklager negativiteten :shy: Men helt seriøst, det er jo ikke som at man klarer å legge disse tankene vekk og bare go with the flow akkurat, alle vi gærningene her inne vet jo det, og når man vil noe SÅ mye så er det jo ikke mulig å ikke tenke på det akkurat.

Uff dette ble langt innlegg.. Bear over with me :Heartred
Herregud, det gir jo 100% mening at du er opptatt av å bli gravid igjen :Heartpink

Er ikke på denne lista her, men har testet idag og den er blenda. Hadde begynt å bli veldig håpefull så er trist og skuffet, men vet at det nok vil ta litt tid. Skal ta en test til på lørdag, men er ganske sikker på at denne er riktig. PS: Hvilken tråd bør jeg følge for å lære mer om EL-testing (for dummies).

Jeg slenger meg inn her jeg :')

IKM er ca 24/11 (har variert med +/- en dag, så får se når den kommer), og er 7dpo idag. Har ikke testet ennå, og vet ikke om jeg orker før det nærmer seg ikm heller. Jeg blir bare så skuffa over de negative testene at jeg har slutta litt på testekjøret de siste pp'ene, og heller tester en gang ganske tett på ikm bare for å vite om jeg skal forberede meg på mensen eller ikke.

meen, til gjengjeld går jeg og klemmer på puppene mine ca 78 ganger i timen for å kjenne om de kanskje er bare litt ømmere nå enn de pleier å være på denne tiden i syklusen, så det er jo ikke som at jeg klarer å la vær å kjenne på det selv om jeg ikke tester så mye :laughing002

Siste pp før første ivf-forsøk nå, så krysser veeeldig fingrene for at det skal sitte denne gangen så jeg slipper hormonkjøret :nailbiting:
Ser at jeg ikke har fått deg inn i oversikten! Vil du fylle ut ferdig under, så legger jeg deg inn? :angelic::Heartred
Håpefull-86 - 37? - B? - PP? - EL 12/11? - IKM 24/11

Jeg synes å skimte en strek her, tror jeg er 8 dpo i dag :) hadde positiv EL test torsdag forrige uke, men har ikke fått til temping denne perioden så jeg vet ikke helt sikkert. Kan dere se noe, eller har jeg helt streksyn?
Fikk du noen svar på denne?? :smiley-ashamed008 Noe nytt hos deg?
Jeg ser ikke noe på bildene dessverre, men har heller ikke spesielt godt trent testesyn! :love2

Skulle være så flink og ikke teste idag, menneh… har nok tester og må jo gjøre noe i dag:smiley-angelic006

Okey, etter min beregning uten noen form for testing har jeg tenkt at EL var ca. 8-11 november. Fikk omgangssyken på søndag og er så syk lik som jeg har vært tidligere ved svangerskapskvalme, men da har ikke kvalmen kommet før uke 6... Men jeg fikk for meg at jeg skulle ta en test i dag! Har de vanlige strimlene fra babyplan, tar en og ser jammen en svak strek etter et par minutter... Har en rfsu tidligtest liggende og tar den, ser ingenting først... Men etter en stund kan jeg se en svak strek der og... Tar en babyplan til og svak strek der og... Men siden de er så svake må jeg vel hatt EL senere enn antatt da? Eller kan kroppen skille ut mindre hcg etter omgangssyke? Urinen så grumsete ut :oops:

Legger ved bilder så dere får se og...

Vedlegg

• PXL_20231122_090901494.jpg
    PXL_20231122_090901494.jpg
    1,3 MB · Visninger: 112
  • PXL_20231122_091336102~2.jpg
    PXL_20231122_091336102~2.jpg
    687,1 KB · Visninger: 97
Okey, etter min beregning uten noen form for testing har jeg tenkt at EL var ca. 8-11 november. Fikk omgangssyken på søndag og er så syk lik som jeg har vært tidligere ved svangerskapskvalme, men da har ikke kvalmen kommet før uke 6... Men jeg fikk for meg at jeg skulle ta en test i dag! Har de vanlige strimlene fra babyplan, tar en og ser jammen en svak strek etter et par minutter... Har en rfsu tidligtest liggende og tar den, ser ingenting først... Men etter en stund kan jeg se en svak strek der og... Tar en babyplan til og svak strek der og... Men siden de er så svake må jeg vel hatt EL senere enn antatt da? Eller kan kroppen skille ut mindre hcg etter omgangssyke? Urinen så grumsete ut :oops:

Legger ved bilder så dere får se og...
Positiv!

Back
Topp