God morgen
Da har 6 dpo ankommet her i huset, men ingen TR da jeg våknet iallfall, den kom ila natten til 6 dpo sist mnd..
For å hjelpe meg selv å roe litt ned, prøver jeg å huske på at man ikke ER gravid før egget er festet, og har denne i bakhodet:
Vis vedlegget 420268
Kjenner ikke på testetrang, men synes tiden går veeeeldig sakte..og føler jeg «aldri» kommer til å bli gravid igjen. Har overhodet ikke troa og tenker at kroppen er dum og teit og sikkert ikke er klar for det. Og at når vi har fått så mye dritt allerede, så får vi vel enda mer med å slite med å bli gravide siden jeg stresser så fælt med det. Jeg pleier ikke å være så negativ, men noen ganger er det litt frustrasjon som må ut.. De rundt meg sier at jeg må slutte å være så opptatt av å bli gravid igjen med en gang og at det gjør det vanskeligere, men det går jo ikke an å IKKE stresse over det når man har gått en hel graviditet og født et ferdig barn som ikke lever?! Nå ble det en liten rant herfra, beklager negativiteten
Men helt seriøst, det er jo ikke som at man klarer å legge disse tankene vekk og bare go with the flow akkurat, alle vi gærningene her inne vet jo det, og når man vil noe SÅ mye så er det jo ikke mulig å ikke tenke på det akkurat.
Uff dette ble langt innlegg.. Bear over with me