Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ikke så dumt egentlig jeg er vanligvis skikkelig kaffekjerring, men har ikke drukket kaffe på to dager da det smakte bedre med fruktteen jeg har men trenger ikke tenke koffein begrensning, svigers hadde stusset litt på hvor lite kaffe jeg hadde drukket hvis jeg skulle fått positiv testEr ferdig med testing her. Antar TR kommer i morgen men får vel sikkert ett lite håp igjen dersom den ikke gjør det, så da blir det i så fall test på torsdag/fredag
Kanskje vi burde hatt en oppsummering på hva som er positivt hvis det ikke går denne gangen. Sånn for å ha en liten trøst oppi det hele
Ja, tester hver dag nå, er så redd for at det skal gå galt igjen. Det er jo en liten økning, men ikke voldsomt mye fra dag til dag. Det er kanskje ganske vanlig. Noen som veit?Har du testet i dag?
Kjempefine tester! Når fikk du første positive?Ja, tester hver dag nå, er så redd for at det skal gå galt igjen. Det er jo en liten økning, men ikke voldsomt mye fra dag til dag. Det er kanskje ganske vanlig. Noen som veit?
Har hatt to mikroskopiske blødninger (kun litt rosa på papiret), en gang i dag og en forrige torsdag, regner med at torsdag kan ha vært festeblødning, men i dag har jeg ingen forklaring på. Veit det kan være normalt, men synes ikke det er noe kult.
Jeg synes disse så fine ut jeg. Og i forrige svangerskap spottet jeg flere ganger og hadde også blødning. Det gikk fint likevel!Ja, tester hver dag nå, er så redd for at det skal gå galt igjen. Det er jo en liten økning, men ikke voldsomt mye fra dag til dag. Det er kanskje ganske vanlig. Noen som veit?
Har hatt to mikroskopiske blødninger (kun litt rosa på papiret), en gang i dag og en forrige torsdag, regner med at torsdag kan ha vært festeblødning, men i dag har jeg ingen forklaring på. Veit det kan være normalt, men synes ikke det er noe kult.
Synes det er lov å være med i begge når man er sånn på grensenMenstermin er 30. juli, men skal jeg "miste" alle dere inn i augustgruppa da?
Så beroligende å høre, takk! <3 Det er helt merkelig hvor mange bekymringer det er mulig å ha - noe det sikkert bare er å bli vant med.Jeg synes disse så fine ut jeg. Og i forrige svangerskap spottet jeg flere ganger og hadde også blødning. Det gikk fint likevel!
Takk, det er godt å høre! Er ikke så dreven på dette enda, så synes det er vanskelig å vite. Jeg tok et par blendahvite tester i starten og midten av forrige uke, bare fordi jeg ikke klarte å la vær. Men første positive kom på søndag. Har bare brukt de vanlige fra babyplan, men har jo skjønt nå at de ikke er de beste. Lærer mye her på forumetKjempefine tester! Når fikk du første positive?
Jeg vet ikke hvor mye de «skal» øke fra dag til dag, men da jeg testet sist gikk jeg ut ifra samme greien som med blodprøver, at man kan se etter økningen annenhverdag. Da synes jeg disse testene ser kjempefine ut Mine økte aldri så mye på ti dager da jeg mistet. Forstår veldig godt frykten for å miste når man har opplevd det før. Føler virkelig med deg, og tror jeg kommer til å bli livredd om det viser seg at jeg er gravid igjen også, eller når den tid kommer… hold utJa, tester hver dag nå, er så redd for at det skal gå galt igjen. Det er jo en liten økning, men ikke voldsomt mye fra dag til dag. Det er kanskje ganske vanlig. Noen som veit?
Ja okei, takk for svar Godt å få noen betryggende ord, det trengs visst ofte om dagenJeg vet ikke hvor mye de «skal» øke fra dag til dag, men da jeg testet sist gikk jeg ut ifra samme greien som med blodprøver, at man kan se etter økningen annenhverdag. Da synes jeg disse testene ser kjempefine ut Mine økte aldri så mye på ti dager da jeg mistet. Forstår veldig godt frykten for å miste når man har opplevd det før. Føler virkelig med deg, og tror jeg kommer til å bli livredd om det viser seg at jeg er gravid igjen også, eller når den tid kommer… hold ut
Jeg prøvde å gradvis kutte kaffen i forrige uke sånn i tilfelle det skulle klaffe denne runden, men har ikke lenger troa så nå er jeg tilbake på det vanlige kaffekjøretJa, ikke så dumt egentlig jeg er vanligvis skikkelig kaffekjerring, men har ikke drukket kaffe på to dager da det smakte bedre med fruktteen jeg har men trenger ikke tenke koffein begrensning, svigers hadde stusset litt på hvor lite kaffe jeg hadde drukket hvis jeg skulle fått positiv test
Ååh spennende! Da venter jeg spent på å høre fra degOkei… spennende som gårsdagen var med all testingen, tar jeg noen dager pause igjen. Dagens test er like hvit med et pittelite hint av en skygge, tenker at det nok er testene som bare er sånn. Symptomene er der imidlertid, så kan jo hende det bare er for tidlig å teste. Jeg er oppblåst, kvalm, sover dårlig og har helt syke drømmer. I tillegg er katten min skikkelig innpåsliten, og det pleier å være første signalet Jeg får heller teste igjen i helgen, men enn så lenge legger jeg ballen død og venter på TR.
Jeg kjenner følelsen, selv om jeg ikke har vært gjennom det samme som deg. Jeg føler at det aldri kommer til å klaffe for oss igjen, og har ofte mye frustrasjon som må ut i disse dagerGod morgen
Da har 6 dpo ankommet her i huset, men ingen TR da jeg våknet iallfall, den kom ila natten til 6 dpo sist mnd..
For å hjelpe meg selv å roe litt ned, prøver jeg å huske på at man ikke ER gravid før egget er festet, og har denne i bakhodet:
Vis vedlegget 420268
Kjenner ikke på testetrang, men synes tiden går veeeeldig sakte..og føler jeg «aldri» kommer til å bli gravid igjen. Har overhodet ikke troa og tenker at kroppen er dum og teit og sikkert ikke er klar for det. Og at når vi har fått så mye dritt allerede, så får vi vel enda mer med å slite med å bli gravide siden jeg stresser så fælt med det. Jeg pleier ikke å være så negativ, men noen ganger er det litt frustrasjon som må ut.. De rundt meg sier at jeg må slutte å være så opptatt av å bli gravid igjen med en gang og at det gjør det vanskeligere, men det går jo ikke an å IKKE stresse over det når man har gått en hel graviditet og født et ferdig barn som ikke lever?! Nå ble det en liten rant herfra, beklager negativiteten Men helt seriøst, det er jo ikke som at man klarer å legge disse tankene vekk og bare go with the flow akkurat, alle vi gærningene her inne vet jo det, og når man vil noe SÅ mye så er det jo ikke mulig å ikke tenke på det akkurat.
Uff dette ble langt innlegg.. Bear over with me
Takk, det er jo akkurat det jeg vet, at det er så mange andre som også ønsker og lengter SÅ mye etter denne spiren Og vi vet jo at det ikke er mulig å gå tilbake til en hverdag hvor man ikke legger merke til tegn på el, kjenner etter på symptomer, teller minutter, timer og dager, uansett hvor mye vi gjerne skulle ønsket at vi kunne stresset litt mindre. Det klarer iallfall ikke jegJeg kjenner følelsen, selv om jeg ikke har vært gjennom det samme som deg. Jeg føler at det aldri kommer til å klaffe for oss igjen, og har ofte mye frustrasjon som må ut i disse dager
Det er da det er godt å være her inne, å få gode ord fra andre som kanskje kjenner på samme følelsen
Du er ikke alene om å ikke kunne legge bort tankene, ville bare si det. Og du kommer til å bli gravid igjen, spørsmålet er bare NÅR, ikke om
Jeg har tenkt flere ganger at jeg bare skal la ting stå til, legge vekk termometer, eltester osv, men jeg klarer det ikke må bare innse at jeg er en kontrollfrik når det gjelder det, jeg må vite hvor jeg er i syklus tror vi er flere som kjenner på at man gjerne skulle kunne lagt det bort, men ikke alle klarer detTakk, det er jo akkurat det jeg vet, at det er så mange andre som også ønsker og lengter SÅ mye etter denne spiren Og vi vet jo at det ikke er mulig å gå tilbake til en hverdag hvor man ikke legger merke til tegn på el, kjenner etter på symptomer, teller minutter, timer og dager, uansett hvor mye vi gjerne skulle ønsket at vi kunne stresset litt mindre. Det klarer iallfall ikke jeg
Det er jo godt å vite at man ikke er alene, samtidig som man skulle ønske at alle andre fikk to, flotte streker uten lange perioder med prøving.
Skjønner deg såå godt, man kommer jo aldri tilbake dit hvor man er helt uvitende om hva som skjer mellom to stk mens. Tror jeg hadde vært like stressa, om ikke mer, over å ikke følge med og dermed evt bomme på vinduet.. Huff, håper den sitter snart så vi kan finne nye ting å stresse overJeg har tenkt flere ganger at jeg bare skal la ting stå til, legge vekk termometer, eltester osv, men jeg klarer det ikke må bare innse at jeg er en kontrollfrik når det gjelder det, jeg må vite hvor jeg er i syklus tror vi er flere som kjenner på at man gjerne skulle kunne lagt det bort, men ikke alle klarer det
Jeg heier på deg!