HåpefullPrøver
Forelsket i forumet
11 dpo, ikm i dag. Ingen positive tester, men heller ikke noe tegn til mens (annet enn superdårlig humør i går). Er det fortsatt håp eller burde tidligtestene ha gitt utslag nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempekjedelig! Enig i den. Håper streken dukker opp sterk og tydelig snartSÅ KJEDELIG!!
Den var nok bare defekt..
ÅååhSÅ KJEDELIG!!
Den var nok bare defekt..
Kjempekjedelig! Enig i den. Håper streken dukker opp sterk og tydelig snart
Skikkelig dritt! Rekker jo å få skikkelig håp Men den har nok fått hard medfart, siden den hadde det «hullet».Åååh
Tror min er samme… spent på om jeg nå klarer å holde meg til lørdag med neste, eller om jeg ryker på en til i kveld alleredeSkikkelig dritt! Rekker jo å få skikkelig håp Men den har nok fått hard medfart, siden den hadde det «hullet».
Hvaaa, lørdag?Tror min er samme… spent på om jeg nå klarer å holde meg til lørdag med neste, eller om jeg ryker på en til i kveld allerede
Neimen, æsj da!Skikkelig dritt! Rekker jo å få skikkelig håp Men den har nok fått hard medfart, siden den hadde det «hullet».
Har du oppskrift/fremgangsmåte?Dagens prosjekt her i huset, har laget tennbriketter for første gang de ble seende noe rare ut med forskjellige str osv, men blir sikkert fine oppi noen pene poser med sløyfe på
Jeg bare googlet og tok en av de første jeg fant f.eks mamma har ms, uføre og ikke veldig god råd. Jeg og søsteren min lager halve julekalender hver til henne. Da er dette en fin gave. Ellers har jeg strikket kjøkkenklut som jeg skal knytte rundt i oppvaskbørsteHar du oppskrift/fremgangsmåte?
Ja, akkurat nå er jeg sikker på at jeg kkke er gravid så nå har jeg tatt sorgene skikkelig på forskudd.Noen andre som skal teste imorgen tidlig og som ikke greier å tenke på noe annet? Berg og dalbane med følelser i dag. Veksler mellom å være helt sikker på at jeg er gravid til nei, kan umulig være så heldig. Er helt ute av meg idag egentlig. Dette er det eneste jeg tenker på og refresher denne tråden hele tiden for å følge med på dere andre. Jeg har ikke turt å sette med på ikm lista engang.
Hodet mitt har ikke vært på rett sted i 2 dager, jeg barer hører personer snakke og har vansker med å henge med på samtaler håper for degNoen andre som skal teste imorgen tidlig og som ikke greier å tenke på noe annet? Berg og dalbane med følelser i dag. Veksler mellom å være helt sikker på at jeg er gravid til nei, kan umulig være så heldig. Er helt ute av meg idag egentlig. Dette er det eneste jeg tenker på og refresher denne tråden hele tiden for å følge med på dere andre. Jeg har ikke turt å sette med på ikm lista engang.
Ja, jeg har egentlig en lørdag-teste-tradisjon gående, men så kvalm som jeg har vært de siste timene og så ofte som jeg går og tisser, så ryker jeg vel på en med en gang jeg kommer hjem tenker jeg bare prøver å holde det skjult for samboer nå, for han synes fortsatt jeg er koko fra sist runde med testingHvaaa, lørdag?
Jeg skal prøøøøve å holde meg til i morgen - men synes det var skikkelig nedtur med den sterke streken i dag
Ja, altså.. Skjønte jo det når streken var så sterk i dagNeimen, æsj da!
Skjønner godt at du fikk håp med den!
Fortsatt tidlig da
Også lest om flere som testet positivt litt senere, så krysser fingrene! Sikkert forskjellig fra svangerskap til svangerskap også. Forrige svangerskap hadde jeg veldig svak streken dagen før IKM. Trodde det var en skygge, men så veldig tydelig positiv dagen etter. Er ikke lett dette.Ja, akkurat nå er jeg sikker på at jeg kkke er gravid så nå har jeg tatt sorgene skikkelig på forskudd.
Testet positiv med første graviditet 10 dpo (men antagelig var jeg kommet en del lenger) og det er imorgen og testen var blenda hvit i dag.
Altoppslukende er et godt ord
Ja, det er akkurat det samme her. Prøver å jobbe men føler hodet ikke er på plass. Og mannen skjønner jo ikke hvorfor jeg er så anspent. Han vet ikke at jeg skal teste imorgen. Vil ikke stresse han unødvendig. Det holder at en av oss er koko, men samtidig skulle jeg ønske han visste. Selv om han vet vi prøver og at jeg lurer på om jeg er gravid så slipper han den konstante sjekken etter symptomer, og vurderinger av de minste tingene. Slipper også å tenke på biologisk klokke, eller hva han spiser og drikker. Gå og telle timer og være et emosjonelt vrak. Jeg er glad han slipper altså, men uff det er tøft på oss damene, er så glad for dette forumet Hadde dødd uten.Hodet mitt har ikke vært på rett sted i 2 dager, jeg barer hører personer snakke og har vansker med å henge med på samtaler håper for deg