❤️ IKM uke 47 ❤️

En advarsel, ikke kjøp tester fra Kina (ebay, wish, Aliexpress osv)!! Eller ser jeg syner igjen? :bag:
Jeg syns jeg har skimtet noe på alle de siste du har postet. Usikker på om det bare er diagnosen streksyn som snakker, men jeg er spent på din test i morgen! Min morgentest 10dpo så sånn her ut, og den var positiv (viste det seg etterhvert :love2).

Vedlegg

• IMG_2352.png
    IMG_2352.png
    7,3 MB · Visninger: 101
Jeg tok en babyplan early (siste jeg har) samtidig, som er fullstendig blank. Og makesure idag var helt blank. Så jeg er ganske sikker på at det er en tulletest :bag: bare en advarsel til andre som vurderer å bestille, ikke gjør det :wacky:
Krysser jo fingrene. Men litt skummelt om noen tester viser så feil :nailbiting: jeg tok en babyplan og én makesure i dag... hvor jeg synes jeg skimter strek på ene. Så er jo til å bli koko av:hilarious:

Jeg syns jeg har skimtet noe på alle de siste du har postet. Usikker på om det bare er diagnosen streksyn som snakker, men jeg er spent på din test i morgen! Min morgentest 10dpo så sånn her ut, og den var positiv (viste det seg etterhvert :love2).
Bortsett fra den kinatesten, så har jeg tvunget frem en skyggestrek på de fleste :shy: ikm er idag eller imorgen (10/11dpo), men går på progesteron for å prøve å øke lf. Forhåpentligvis virker det :)

Krysser jo fingrene. Men litt skummelt om noen tester viser så feil :nailbiting: jeg tok en babyplan og én makesure i dag... hvor jeg synes jeg skimter strek på ene. Så er jo til å bli koko av:hilarious:
Kjipt er det hvertfall, godt at jeg ikke tok den først og fått skikkelig forhåpninger :wacky:

Dagens blanke :hilarious:

Vedlegg

• IMG_0231.jpeg
    IMG_0231.jpeg
    509,4 KB · Visninger: 52
Hei!

Frk_HA - 37 - B1 - PP8 (IVF) - innsett av blastocyst 15/11 - IKM 24/11

Dum og tester tidlig og fikk denne nettopp. Forrige PP endte i MA i uke 8, og PP3 endte i kjemisk. Spent på om dette utvikler seg eller er nok en kjemisk. Kanskje jeg er for trøtt og er den eneste som ser strek :joyful:

Krysser og krysser fingre!
Uten tvil strek!!

Svake menneske :hilarious: tok tilogmed to tester :hilarious:
Og akkurat som i går ettermiddag så synes jeg at jeg skimter strek på makesure testen mens babyplan er helt blank. Tullerusk i hodet. Er 12 DPO, så er garantert negativ. Men fascinerende hvordan hodet og synet kan tulle med oss.
Synes jeg ser noe, jeg!

Tror testen jeg tok på søndag var falsk positiv :think005 :dontknow For kan ikke se noe antydning til strek verken i går eller i dag. Make sure sine tester. Har ømhet/strekking i høyre siden og det har jeg hatt i en uke nå, pleier normalt ikke å ha det. Tidligere graviditeter har jeg kjent det sammen (de har riktignok endt i MA eller SA).

Vedlegg

• IMG_2280.jpeg
    IMG_2280.jpeg
    640,2 KB · Visninger: 62
Back
Topp