❤️ IKM uke 47 ❤️

En advarsel, ikke kjøp tester fra Kina (ebay, wish, Aliexpress osv)!! Eller ser jeg syner igjen? :bag:
Jeg syns jeg har skimtet noe på alle de siste du har postet. Usikker på om det bare er diagnosen streksyn som snakker, men jeg er spent på din test i morgen! Min morgentest 10dpo så sånn her ut, og den var positiv (viste det seg etterhvert :love2).

Vedlegg

• IMG_2352.png
    IMG_2352.png
    7,3 MB · Visninger: 98
Jeg tok en babyplan early (siste jeg har) samtidig, som er fullstendig blank. Og makesure idag var helt blank. Så jeg er ganske sikker på at det er en tulletest :bag: bare en advarsel til andre som vurderer å bestille, ikke gjør det :wacky:
Krysser jo fingrene. Men litt skummelt om noen tester viser så feil :nailbiting: jeg tok en babyplan og én makesure i dag... hvor jeg synes jeg skimter strek på ene. Så er jo til å bli koko av:hilarious:

Jeg syns jeg har skimtet noe på alle de siste du har postet. Usikker på om det bare er diagnosen streksyn som snakker, men jeg er spent på din test i morgen! Min morgentest 10dpo så sånn her ut, og den var positiv (viste det seg etterhvert :love2).
Bortsett fra den kinatesten, så har jeg tvunget frem en skyggestrek på de fleste :shy: ikm er idag eller imorgen (10/11dpo), men går på progesteron for å prøve å øke lf. Forhåpentligvis virker det :)

Krysser jo fingrene. Men litt skummelt om noen tester viser så feil :nailbiting: jeg tok en babyplan og én makesure i dag... hvor jeg synes jeg skimter strek på ene. Så er jo til å bli koko av:hilarious:
Kjipt er det hvertfall, godt at jeg ikke tok den først og fått skikkelig forhåpninger :wacky:

Dagens blanke :hilarious:

Vedlegg

• IMG_0231.jpeg
    IMG_0231.jpeg
    509,4 KB · Visninger: 48
Hei!

Frk_HA - 37 - B1 - PP8 (IVF) - innsett av blastocyst 15/11 - IKM 24/11

Dum og tester tidlig og fikk denne nettopp. Forrige PP endte i MA i uke 8, og PP3 endte i kjemisk. Spent på om dette utvikler seg eller er nok en kjemisk. Kanskje jeg er for trøtt og er den eneste som ser strek :joyful:

Krysser og krysser fingre!
Uten tvil strek!!

Svake menneske :hilarious: tok tilogmed to tester :hilarious:
Og akkurat som i går ettermiddag så synes jeg at jeg skimter strek på makesure testen mens babyplan er helt blank. Tullerusk i hodet. Er 12 DPO, så er garantert negativ. Men fascinerende hvordan hodet og synet kan tulle med oss.
Synes jeg ser noe, jeg!

Tror testen jeg tok på søndag var falsk positiv :think005 :dontknow For kan ikke se noe antydning til strek verken i går eller i dag. Make sure sine tester. Har ømhet/strekking i høyre siden og det har jeg hatt i en uke nå, pleier normalt ikke å ha det. Tidligere graviditeter har jeg kjent det sammen (de har riktignok endt i MA eller SA).

Vedlegg

• IMG_2280.jpeg
    IMG_2280.jpeg
    640,2 KB · Visninger: 56
Back
Topp