❤️ IKM uke 47 ❤️

Jaaaa, men håper den blir litt lenger med progesteron, dumt når lf blir for kort :p jeg fikk jo en syklus da som plutselig ble 37 dager (el på cd27), men lf like kort :p
Jeg er jo vant til at vi bruker litt tid, men ikke å bruke lang tid når man bruker så mange hjelpemidler som jeg gjør :hilarious: jeg tester etter el, temper osv. Prøvd b6 for å øke lf, prøvd å la det går seg til, men neeeei, det har jeg ikke tid til :hilarious:
Nei, er vel ikke bra hvis det blir for kort heller. Litt spenning i å se om progestoren funker nå da. Selv om det er en mager trøst og man helst skulle hatt spenningen med positive tester :hilarious:;)Men krysser fingrene for at det klaffer for deg snart!

Nei, er vel ikke bra hvis det blir for kort heller. Litt spenning i å se om progestoren funker nå da. Selv om det er en mager trøst og man helst skulle hatt spenningen med positive tester :hilarious:;)Men krysser fingrene for at det klaffer for deg snart!
Absolutt spennende å se evnt effekt av progesteron også! :p

Jeg som var så sikker på at jeg skulle klare å ikke teste før til helga kan bare bite i meg de ordene hvertfall :smiley-angelic006
Super-negativ nå i kveld, mange timer siden jeg hadde vært på toalettet sist. Er bare 8dpo idag men når jeg aldri har sett en positiv test så mister jeg jo litt troa på denne runden og.

Trøster meg med oppstart ivf når tr kommer og at det kanskje hjelper :Heartpink

Jeg holdt på å gå på første teste-smell på noen uker, men så var jeg visst tom gitt :hilarious: Bare å bestille flere med en gang, for når testen endelig en gang blir positiv igjen så kommer jeg jo uansett til å teste meg ihjel igjen:hilarious:

Null, niks, nada :shy: usj, ble lei meg nå :wacky:

Vedlegg

• PXL_20231120_192938295.jpg
    PXL_20231120_192938295.jpg
    275,3 KB · Visninger: 78
Last edited:
Hihi, fant Make Sure tester på butikken her også. Da kan teste galskapen fortsette :hilarious:

Skulle koste på meg en Clear Blue digital i dag, å den var defekt..:mad:

Hihi, fant Make Sure tester på butikken her også. Da kan teste galskapen fortsette :hilarious:

Skulle koste på meg en Clear Blue digital i dag, å den var defekt..:mad:
Den feilen skjedde meg også da vi prøvde på minsten, jeg sendte en klagemail (kjøpte en dobbeltpakke med en digital og en pluss i på ei nettside). Og endte med å få tilsendt ny pakke selv om ikke det var noe galt med pluss-en :p

Den feilen skjedde meg også da vi prøvde på minsten, jeg sendte en klagemail (kjøpte en dobbeltpakke med en digital og en pluss i på ei nettside). Og endte med å få tilsendt ny pakke selv om ikke det var noe galt med pluss-en :p
Kjøpte de på Apotek1, via klikk og hent. Tror jaggu jeg skal prøve med på en klage :cool:
I hvertfall når de er såpass dyre!

Kjøpte de på Apotek1, via klikk og hent. Tror jaggu jeg skal prøve med på en klage :cool:
I hvertfall når de er såpass dyre!
Verd å prøve, jeg ble så syyyykt skuffet da jeg fikk feilmelding etter å ha ventet en evighet (føltes hvertfall som en evighet) :p

Still going strong med å kaste penger ut av vinduet jeg :hilarious:intet mindre enn tre tester tatt i dag…. Jaja, er 8dpo i morgen, det var da jeg fikk positiv test med forrige:happy: har forresten sykt mye luft i magen, må gjemme meg på jobb fordi jeg ikke klarer å holde på det som vanlig:happy090

Back
Topp