❤️ IKM uke 47 ❤️

Ble småkvalm i går og tenkte for meg selv at det var rart, aldri blitt så tidlig dårlig i de andre svangerskapene! Men så var det omgangssyken... Så her ligger jeg og bøtta! Lengter ikke etter å teste ihvertfall! :wacky:

Venter fortsatt på en sikkelig positiv test. Noe må være på gang i allefall. Begynte nettopp å hylgrine fordi veilederen jeg har hatt nav siste årene har slutta! Jeg vil ikke ha ny :sad015
Det er så hyggelig å se all den fine støtten som er på denne tråden. Jeg venter spent på å teste denne uka og det klør i fingrene men er redd for skuffelsen så skal vente lengst mulig. Tidligst onsdag morgen, eller til helga om jeg greier å vente!
Hvor mange dpo er dere? :)

Hvor mange dpo er dere? :)
Jeg vet ikke! Har ikke hatt mens etter pilleslutt og har ikke tatt eggløsningstester, men hadde noen symptomer i forrige uke. Hvis testen blir positiv så er jeg på grensen med termin juli/august. Muligens et sted mellom 12-18 dpo hvis jeg har hatt eggløsning i det hele tatt. Venter til jeg er sikker på minst 14 dpo, men hvor tidlig kan man teste positivt på vanlig test?

Jeg vet ikke! Har ikke hatt mens etter pilleslutt og har ikke tatt eggløsningstester, men hadde noen symptomer i forrige uke. Hvis testen blir positiv så er jeg på grensen med termin juli/august. Muligens et sted mellom 12-18 dpo hvis jeg har hatt eggløsning i det hele tatt. Venter til jeg er sikker på minst 14 dpo, men hvor tidlig kan man teste positivt på vanlig test?
Noen tester positivt 8dpo, noen på 14dpo, så varierer veldig :) jeg testet positivt 9dpo med minsten, så når jeg idag er 9dpo og null tegn på testen, så er jeg ganske sikker på at ingenting er på gang :p

Skjønner ikke så mye :think005 Jeg er i dag ikke lengre enn rundt 9 dpo kanskje, testet ikke etter eggløsning.

Den øverste er fra i går og nederste er fra i dag. Må jo bare ta tiden til hjelp, meeeeen det er så vanskelig:hungover: Har kjent at noe er på gang i høyre side i 6 dager nå.

Make sure sine tester, og aldri fått skygge eller falsk positiv på disse. Bildet er just tatt og testene er tørket. Hint av rosa på den øverste.

Vedlegg

• IMG_2270.jpeg
    IMG_2270.jpeg
    581,2 KB · Visninger: 87
Noen tester positivt 8dpo, noen på 14dpo, så varierer veldig :) jeg testet positivt 9dpo med minsten, så når jeg idag er 9dpo og null tegn på testen, så er jeg ganske sikker på at ingenting er på gang :p
Jeg testet 9dpo med første, men så ikke litt antydning før 10dpo med minste. Det eeer håp :smiley-angelic001

Jeg testet 9dpo med første, men så ikke litt antydning før 10dpo med minste. Det eeer håp :smiley-angelic001
Jeg husker at med wondfo så fikk jeg en godt synlig strek 9dpo. 10dpo tok jeg en annen type, og da kunne jeg såvidt skimte streken. Så burde kunne la meg selv håpe litt til, men har ikke helt troen :shy:

Ble småkvalm i går og tenkte for meg selv at det var rart, aldri blitt så tidlig dårlig i de andre svangerskapene! Men så var det omgangssyken... Så her ligger jeg og bøtta! Lengter ikke etter å teste ihvertfall! :wacky:
Ånei, god bedring:Heartred
Solskinnshistorie om omgangssjuka og prøving;
I november i fjor var vi uten toalett en periode, måtte bruke utedoen. Vi fikk omganssjuke og etter et par dager med det og på bedringens vei ble jeg kvalm igjen, viste seg å være spire:love017

Jeg startet dagen med å bli så kvalm bare plutselig at jeg nesten kastet opp på gutten min på stellebordet :hilarious: Jeg tisser også oftere enn vanlig (føler jeg selv ihvertfall). Ifølge kalenderen er jeg 10 dpo, forrige gang testet jeg positivt 11 dpo. Jeg har fortsatt null tro på denne pp, men kommer til å teste på lørdag likevel, med mindre TR kommer på fredag slik den liksom skal. Kan ta meg noe godt å drikke hvis den er negativ da vettu:hilarious:

Jeg startet dagen med å bli så kvalm bare plutselig at jeg nesten kastet opp på gutten min på stellebordet :hilarious: Jeg tisser også oftere enn vanlig (føler jeg selv ihvertfall). Ifølge kalenderen er jeg 10 dpo, forrige gang testet jeg positivt 11 dpo. Jeg har fortsatt null tro på denne pp, men kommer til å teste på lørdag likevel, med mindre TR kommer på fredag slik den liksom skal. Kan ta meg noe godt å drikke hvis den er negativ da vettu:hilarious:
Sånn tenker jeg også, hvis det blir kjemisk så kan jeg i alle fall drukne sorgene i øl!

Back
Topp