❤️ IKM uke 47 ❤️

Prøvde det samme i dag, men da med ett skjermbilde fra PreMom som inkluderte alle testene denne helga pluss alle testene fra «nedtestingen» tidligere i høst. Det eneste jeg oppnådde var å få fram en svak strek fra den siste nedtrappingstesten som jeg tidligere mente var helt blank :rolleyes: Mye vits i det.

Men håper du har rett med din! Blir spennende å se de neste dagene! :)

Nå «startet jeg på nytt» med redigering og ser strek, men er vel mer at jeg vet hvor den skal være og all godvilje i verden til å se den streken som gjør at jeg ser den.

Tror egentlig ikke det er en strek :laughing002 :smiley-ashamed005

Definisjonen av blenda hvit test..
samtidig som jeg føler jeg ser antydning, i rett lys og vinkel..

Nei, nå må jeg gi meg :laughing002 :banghead:

Vedlegg

• IMG_7308.jpeg
    IMG_7308.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 74
Goood morgen! Her har det skjedd litt i helga, ja :hilarious: Jeg skal bruke formiddagen til å lese ordentlig gjennom og oppdatere oversikten, ser at det er flere positive tester allerede, hurra! Gratulerer til de heldige!!! :love2:dance008

DPO12 og helt hvit test i dag også. Nå hopper jeg av testingen litt og ser an om TR kommer på onsdag. Hvis ikke så blir det ny test på torsdag. Selv om magefølelsen ikke var god så kjenner jeg at jeg er skuffet. Jeg har alltid blitt gravid de gangene jeg faktisk har brukt EL-tester så jeg er nok noe bortskjemt.

Tusen takk for alle gratulasjoner:happy: Ja, det er det virkelig! Hvordan var det med deg igjen, du venter på å teste fremdeles? Er så mange svar i denne tråden nå at jeg mister helt oversikten:)

Krysser fingrene for at mange flere positive tester utover uken!:happy093.
Ja, denne tråden er helt løpsk :hilarious: Men herlig det da:joyful: Håper mange blir med deg inn på august!
Jeg er 4 dpo i dag så venter på å teste, ramlet over i 48 tråden:p

Back
Topp