❤️ IKM uke 47 ❤️

Den følelsen når man tar en test fordi om urinen ikke er veldig konsentrert. Når man myser, vrir og vender på testen og tror man ser en svak skygge. Og tar ørten bilder for å prøve å fange det jeg tror jeg ser :hilarious: plis si at noen kjenner seg igjen?! :angelic:
Jadda, kjenner meg også godt igjen.. blir vel en til nå før jeg skal legge meg, helt tullete, men sånn er det :rolleyes:

Kveldstest (Rfsu) 14 eller 15dpo med gul og ikke oransje urin :p. I morgen kan jeg melde Porsgrunn hvis det ikke er noe blod som kommer først da!

Vedlegg

• IMG_20231119_211924_edit_234129809976253.jpg
    IMG_20231119_211924_edit_234129809976253.jpg
    1,1 MB · Visninger: 57
Den følelsen når man tar en test fordi om urinen ikke er veldig konsentrert. Når man myser, vrir og vender på testen og tror man ser en svak skygge. Og tar ørten bilder for å prøve å fange det jeg tror jeg ser :hilarious: plis si at noen kjenner seg igjen?! :angelic:
Kjenner meg igjen:hilarious::smiley-angelic006

Blenda i kveld også som forventet :hilarious: det begynner å nærme seg muligheter for to streker i det minste:angelic:7 dpo i morgen, Med nr 2 testet jeg positivt 8 dpo:nailbiting:

Angående tyding av tester, farger og styrker. Ser at flere her snakker om tydelig rosa strek og skyggestreker. Er det sånn å forstå at det er kun en rosa strek som er sikker og at en grå strek uansett styrke er en skyggestrek? Eller skal man også se på styrken på disse strekene ? Min eneste erfaring( bortsett fra hvite tester i helga) er da jeg testet meg «nedover» etter aborten og da var alle strekene tydelig rosa, uansett hvor svake de var. Kanskje bortsett fra den siste som så vidt var synlig. Ja, jeg kunne sikker googlet dette men med så mye kunnskap her så var dette den enkleste løsningen en sen søndags kveld :hilarious: ;)

Kveldens test.. :hilarious: Med og uten blits

Vedlegg

• IMG_8314.jpeg
    IMG_8314.jpeg
    379,3 KB · Visninger: 56
  • IMG_8315.jpeg
    IMG_8315.jpeg
    375,3 KB · Visninger: 59
Veeeldig relaterbart:hilarious: Tror jeg trenger å oppsøke rehabiliterings-tråden til Canis bebis:bag:

Nå har jeg justert på lyset på bildet jeg la ut i dag morges og føler jeg set antydning til strek. Herre, crazy coming through
Prøvde det samme i dag, men da med ett skjermbilde fra PreMom som inkluderte alle testene denne helga pluss alle testene fra «nedtestingen» tidligere i høst. Det eneste jeg oppnådde var å få fram en svak strek fra den siste nedtrappingstesten som jeg tidligere mente var helt blank :rolleyes: Mye vits i det.

Men håper du har rett med din! Blir spennende å se de neste dagene! :)

Back
Topp