❤️ IKM uke 47 ❤️

Jeg skal! Må bare se om jeg får det konsentrert nok.. Har vært i bursdagsselskap i flere timer. Kunne ikke tørste heller :hilarious:
Samme her :wacky: dvs ,ikke vært i bursdag da, men vi var på et lekeland med ungene i flere timer og var innom McDonalds på vei hjem. Middagen idag :wacky: måtte skikkelig tisse da vi kom hjem, og den var nesten blank :hilarious:

Skyggestrek eller vanlig strek?? Eier ikke streksyn!
IMG_5174.jpeg

Da prøver jeg å komme meg inn her igjen etter 1 MA og 1 kjemisk/SA i år.

Kjærringa96 - 26 år - B1 - PP kommet ut av telling, prøvd i 1 år - EL? - IKM? tror 24.11

Testet ikke etter EL denne syklusen. Hatt/har en følelse av at noe er på gang/gravid, så veldig spent på å se de neste dagene. Hvis jeg er gravid så er jeg 3+2 i dag. Denne testen lå ca. 10 min over tiden den skal da bildet ble tatt.

Vedlegg

• IMG_2262.jpeg
    IMG_2262.jpeg
    78,3 KB · Visninger: 107
Da prøver jeg å komme meg inn her igjen etter 1 MA og 1 kjemisk/SA i år.

Kjærringa96 - 26 år - B1 - PP kommet ut av telling, prøvd i 1 år - EL? - IKM? tror 24.11

Testet ikke etter EL denne syklusen. Hatt/har en følelse av at noe er på gang/gravid, så veldig spent på å se de neste dagene. Hvis jeg er gravid så er jeg 3+2 i dag. Denne testen lå ca. 10 min over tiden den skal da bildet ble tatt.
Syns det er litt antydning til noe..

Gratulerer til alle som har testet positivt de siste dagene Håper det kommer enda flere etter!

Her er min test som ble tatt på formiddagen i dag. Ser jo en strek her, tror jeg er 13 DPO i dag, og føler meg gravid. Men det kan jo være hodet som spiller meg et puss.
Merker at jeg har en del prikking/murring i nedre del av magen, mer enn jeg hadde sist (endte i SA), så stresser litt over det, men det kanskje ikke så uvanlig?

Vedlegg

• 617C2311-19C0-4331-A0D2-640FD241D373.jpeg
    617C2311-19C0-4331-A0D2-640FD241D373.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 102
Den følelsen når man tar en test fordi om urinen ikke er veldig konsentrert. Når man myser, vrir og vender på testen og tror man ser en svak skygge. Og tar ørten bilder for å prøve å fange det jeg tror jeg ser :hilarious: plis si at noen kjenner seg igjen?! :angelic:

Vedlegg

• PXL_20231119_195744653.jpg
    PXL_20231119_195744653.jpg
    337,6 KB · Visninger: 113
Gratulerer til alle som har testet positivt de siste dagene Håper det kommer enda flere etter!

Her er min test som ble tatt på formiddagen i dag. Ser jo en strek her, tror jeg er 13 DPO i dag, og føler meg gravid. Men det kan jo være hodet som spiller meg et puss.
Merker at jeg har en del prikking/murring i nedre del av magen, mer enn jeg hadde sist (endte i SA), så stresser litt over det, men det kanskje ikke så uvanlig?
Denne vil jeg si er veldig tydelig positiv :Heartred
Våger meg til å gratulere deg :love017

Den følelsen når man tar en test fordi om urinen ikke er veldig konsentrert. Når man myser, vrir og vender på testen og tror man ser en svak skygge. Og tar ørten bilder for å prøve å fange det jeg tror jeg ser :hilarious: plis si at noen kjenner seg igjen?! :angelic:
Kjenner meg såå godt igjen :hilarious: gjør dette så ofte nå at jeg tror jeg ser noe på absolutt alle tester

Jeg syns også jeg ser en skygge! Streksynet har kommet for å bli her :hilarious:

Og ikke minst: kamerarullen min i det siste.

Back
Topp