Jeg skal! Må bare se om jeg får det konsentrert nok.. Har vært i bursdagsselskap i flere timer. Kunne ikke tørste hellerHvem tester igjen ikveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal! Må bare se om jeg får det konsentrert nok.. Har vært i bursdagsselskap i flere timer. Kunne ikke tørste hellerHvem tester igjen ikveld?
Samme her dvs ,ikke vært i bursdag da, men vi var på et lekeland med ungene i flere timer og var innom McDonalds på vei hjem. Middagen idag måtte skikkelig tisse da vi kom hjem, og den var nesten blankJeg skal! Må bare se om jeg får det konsentrert nok.. Har vært i bursdagsselskap i flere timer. Kunne ikke tørste heller
Jeg vil kalle det strekSkyggestrek eller vanlig strek?? Eier ikke streksyn! Vis vedlegget 420035
Vanlig babystrek! Rosa og finSkyggestrek eller vanlig strek?? Eier ikke streksyn! Vis vedlegget 420035
Uten tviiil babystrek!Skyggestrek eller vanlig strek?? Eier ikke streksyn! Vis vedlegget 420035
Ingen tvil om ordentlig strek det der!Skyggestrek eller vanlig strek?? Eier ikke streksyn! Vis vedlegget 420035
Det var en veldig tydelig og fin strek! Ingen tvil her! GratulererSkyggestrek eller vanlig strek?? Eier ikke streksyn! Vis vedlegget 420035
Takk Måtte bare spørre, har sett så mye snakk om skyggestreker fra babyplanDet var en veldig tydelig og fin strek! Ingen tvil her! Gratulerer
Denne var fin og rosa GratulererSkyggestrek eller vanlig strek?? Eier ikke streksyn! Vis vedlegget 420035
Syns det er litt antydning til noe..Da prøver jeg å komme meg inn her igjen etter 1 MA og 1 kjemisk/SA i år.
Kjærringa96 - 26 år - B1 - PP kommet ut av telling, prøvd i 1 år - EL? - IKM? tror 24.11
Testet ikke etter EL denne syklusen. Hatt/har en følelse av at noe er på gang/gravid, så veldig spent på å se de neste dagene. Hvis jeg er gravid så er jeg 3+2 i dag. Denne testen lå ca. 10 min over tiden den skal da bildet ble tatt.
Denne vil jeg si er veldig tydelig positivGratulerer til alle som har testet positivt de siste dagene Håper det kommer enda flere etter!
Her er min test som ble tatt på formiddagen i dag. Ser jo en strek her, tror jeg er 13 DPO i dag, og føler meg gravid. Men det kan jo være hodet som spiller meg et puss.
Merker at jeg har en del prikking/murring i nedre del av magen, mer enn jeg hadde sist (endte i SA), så stresser litt over det, men det kanskje ikke så uvanlig?
Kjenner meg såå godt igjen gjør dette så ofte nå at jeg tror jeg ser noe på absolutt alle testerDen følelsen når man tar en test fordi om urinen ikke er veldig konsentrert. Når man myser, vrir og vender på testen og tror man ser en svak skygge. Og tar ørten bilder for å prøve å fange det jeg tror jeg ser plis si at noen kjenner seg igjen?!
Jeg syns også jeg ser en skygge! Streksynet har kommet for å bli herDen følelsen når man tar en test fordi om urinen ikke er veldig konsentrert. Når man myser, vrir og vender på testen og tror man ser en svak skygge. Og tar ørten bilder for å prøve å fange det jeg tror jeg ser plis si at noen kjenner seg igjen?!
Det er helt forferdelig, men jeg klarer ikke å la væreKjenner meg såå godt igjen gjør dette så ofte nå at jeg tror jeg ser noe på absolutt alle tester
Streksyn til de grader her ogsåJeg syns også jeg ser en skygge! Streksynet har kommet for å bli her
Og ikke minst: kamerarullen min i det siste.