❤️ IKM uke 47 ❤️

Altså jeg skjønner ingenting :think005 Hadde antydning til å skimte en strek på søndag samtidig som eggløsningstesten var superpositiv. Men kan ikke se noe strek i dag:dontknow

Har tatt ikke mindre enn 4! graviditetstester i dag, pluss en eggløsningstest. Ser ut som om alt er negativt:happy3 Kjenner det jobber på i den ene siden, men aner jo ikke hva som skjer:hungover:

Er det mulig å få to streker på graviditetstest når man har eggløsning?

Krysser fingrene for morgendagen!

Vedlegg

• IMG_2273.jpeg
    IMG_2273.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 87
Hei!

Frk_HA - 37 - B1 - PP8 (IVF) - innsett av blastocyst 15/11 - IKM 24/11

Dum og tester tidlig og fikk denne nettopp. Forrige PP endte i MA i uke 8, og PP3 endte i kjemisk. Spent på om dette utvikler seg eller er nok en kjemisk. Kanskje jeg er for trøtt og er den eneste som ser strek :joyful:

Krysser og krysser fingre!

Vedlegg

• IMG_0571.jpeg
    IMG_0571.jpeg
    420,2 KB · Visninger: 90
  • IMG_0569.jpeg
    IMG_0569.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 89
Altså jeg skjønner ingenting :think005 Hadde antydning til å skimte en strek på søndag samtidig som eggløsningstesten var superpositiv. Men kan ikke se noe strek i dag:dontknow

Har tatt ikke mindre enn 4! graviditetstester i dag, pluss en eggløsningstest. Ser ut som om alt er negativt:happy3 Kjenner det jobber på i den ene siden, men aner jo ikke hva som skjer:hungover:

Er det mulig å få to streker på graviditetstest når man har eggløsning?

Krysser fingrene for morgendagen!
^ samme var det med meg (tok ikke eggløsningstest jeg da) men positiv tidligtest, tydeligere strek enn før og jeg kunne se at streken var rosa.. alle andre tester etterpå har vært blenda :dead:
Har dessverre ikke svart på spørsmålet ditt da jeg ikke aner hva som skjedde.
Krysser fingrene for deg i morgen :Heartred

Hei!

Dum og tester tidlig og fikk denne nettopp. Forrige PP endte i MA i uke 8, og PP3 endte i kjemisk. Spent på om dette utvikler seg eller er nok en kjemisk. Kanskje jeg er for trøtt og er den eneste som ser strek :joyful:

Jeg ser også noe her :smiley-angelic001:Heartred

Hei!

Jeg ser strek! Krysser fingrene for deg :Heartred

Faen, skulle ikke testet enda. Jeg synes jo at jeg skimter en skygge, men vanskelig å få med på bilde… men uansett så er en skygge altfor svakt hvis jeg hadde el da jeg trodde, og nå er jeg bekymret igjen. For hvis dette ikke er en skygge men en begynnende strek, og jeg er så mange dpo som jeg tror (for jeg tror ikke jeg er mindre enn det), så kommer dette også til å ende dårlig:arghh: faen… bra start på dagen…
(Alle bildene er samme test, men i ulikt lys, ene er redigert)

Vedlegg

• IMG_9342.jpeg
    IMG_9342.jpeg
    698,2 KB · Visninger: 78
  • IMG_9348.jpeg
    IMG_9348.jpeg
    274,3 KB · Visninger: 75
  • IMG_9350.jpeg
    IMG_9350.jpeg
    670,6 KB · Visninger: 77
Svake menneske :hilarious: tok tilogmed to tester :hilarious:
Og akkurat som i går ettermiddag så synes jeg at jeg skimter strek på makesure testen mens babyplan er helt blank. Tullerusk i hodet. Er 12 DPO, så er garantert negativ. Men fascinerende hvordan hodet og synet kan tulle med oss.

Vedlegg

• 20231121_064244.jpg
    20231121_064244.jpg
    984,4 KB · Visninger: 76
Jeg ser også noe her :smiley-angelic001:Heartred
Jeg ser strek! Krysser fingrene for deg :Heartred
Å! Så godt å lese at jeg ikke er helt strekblind… Enda synligere nå som den er tørr, men den tør jeg ikke helt stole på. Blodprøve på fredag. Fryst blastocyst kan være litt tregere, så håper streken øker i farge. Puppene er ikke i nærheten like ømme og vonde som sist gang, men kjenner litt på andre ting (litt rar smak i munn kanskje?). Krysser fingrene

Faen, skulle ikke testet enda. Jeg synes jo at jeg skimter en skygge, men vanskelig å få med på bilde… men uansett så er en skygge altfor svakt hvis jeg hadde el da jeg trodde, og nå er jeg bekymret igjen. For hvis dette ikke er en skygge men en begynnende strek, og jeg er så mange dpo som jeg tror (for jeg tror ikke jeg er mindre enn det), så kommer dette også til å ende dårlig:arghh: faen… bra start på dagen…
(Alle bildene er samme test, men i ulikt lys, ene er redigert)
Husk at det kan ta flere dager før egget fester seg og at implantasjon kan ha vært senere enn du tror..

Dagens test var kjemperar. Hadde «hull» i seg også (rett ved siden av teststreken).

SELVFØLGELIG tømma jeg ut koppen før jeg fikk tatt ny!! :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_8399.jpeg
    IMG_8399.jpeg
    347,8 KB · Visninger: 60
  • IMG_8400.jpeg
    IMG_8400.jpeg
    587,2 KB · Visninger: 63
  • IMG_8401.jpeg
    IMG_8401.jpeg
    423,9 KB · Visninger: 62
  • IMG_8404.jpeg
    IMG_8404.jpeg
    255,3 KB · Visninger: 60
En advarsel, ikke kjøp tester fra Kina (ebay, wish, Aliexpress osv)!! Eller ser jeg syner igjen? :bag:

Vedlegg

• PXL_20231121_073200210.jpg
    PXL_20231121_073200210.jpg
    326,4 KB · Visninger: 105
  • Screenshot_20231121-082701~2.png
    Screenshot_20231121-082701~2.png
    1,6 MB · Visninger: 108
Det er noe der. Håper den blir sterkere og mer tydelig på vanlige tester om noen dager :Heartred
Jeg tok en babyplan early (siste jeg har) samtidig, som er fullstendig blank. Og makesure idag var helt blank. Så jeg er ganske sikker på at det er en tulletest :bag: bare en advarsel til andre som vurderer å bestille, ikke gjør det :wacky:

Back
Topp