Gratulerer så mye!!! Og kudos for et godt stykke arbeid inne på augustgruppa, var inne og sneik og der var det action alleredeVis vedlegget 420143
Da fikk jeg det bekreftet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!!! Og kudos for et godt stykke arbeid inne på augustgruppa, var inne og sneik og der var det action alleredeVis vedlegget 420143
Da fikk jeg det bekreftet
Dette kjenner jeg meg så igjen i Selv om man er to om det, så er man fortsatt litt alene all den tid det er bare en som må gå og kjenne så veldig på alt av symptomer og teste hele tidaJa, det er akkurat det samme her. Prøver å jobbe men føler hodet ikke er på plass. Og mannen skjønner jo ikke hvorfor jeg er så anspent. Han vet ikke at jeg skal teste imorgen. Vil ikke stresse han unødvendig. Det holder at en av oss er koko, men samtidig skulle jeg ønske han visste. Selv om han vet vi prøver og at jeg lurer på om jeg er gravid så slipper han den konstante sjekken etter symptomer, og vurderinger av de minste tingene. Slipper også å tenke på biologisk klokke, eller hva han spiser og drikker. Gå og telle timer og være et emosjonelt vrak. Jeg er glad han slipper altså, men uff det er tøft på oss damene, er så glad for dette forumet Hadde dødd uten.
Enig! Tror også forumet gjør meg mer obsessed, men det er så deilig å ha et sted der alle går gjennom det samme og folk er så støttende!Dette kjenner jeg meg så igjen i Selv om man er to om det, så er man fortsatt litt alene all den tid det er bare en som må gå og kjenne så veldig på alt av symptomer og teste hele tida
men helt enig, synes jo forumet her er gull! (Selv om jeg også tror forumet gjør meg enda litt mer obsessed og koko enn jeg var tidligere )
Enig i alt!Ja, det er akkurat det samme her. Prøver å jobbe men føler hodet ikke er på plass. Og mannen skjønner jo ikke hvorfor jeg er så anspent. Han vet ikke at jeg skal teste imorgen. Vil ikke stresse han unødvendig. Det holder at en av oss er koko, men samtidig skulle jeg ønske han visste. Selv om han vet vi prøver og at jeg lurer på om jeg er gravid så slipper han den konstante sjekken etter symptomer, og vurderinger av de minste tingene. Slipper også å tenke på biologisk klokke, eller hva han spiser og drikker. Gå og telle timer og være et emosjonelt vrak. Jeg er glad han slipper altså, men uff det er tøft på oss damene, er så glad for dette forumet Hadde dødd uten.
Hvordan gikk det, ble det TR på deg?Nei ikke nå de siste dagene da jeg ikke følte det var vits. De er altså så blenda hvite.. har sikkert studert tester i flere timer de siste dagene i all slags lys.. hehe
Holder på nå, det går så unna her at jeg ikke klarte å følge med på telefonen og måtte over på pc@Rainbowbaby24 nå må du fylle på litt i listene i HI
Har du testet i dag?Takk! Krysser fingrene for at den sitter denne gangen
Det er en vond følelse å miste motet slik, og jeg syns det var en dum og teit lurestrek du fikk tidligereKveldens test..
Mista motet helt etter 2.test i dag.. Har ALDRI opplevd å få en sånn rosa strek på tull før
Siste bildet viser den rosa streken..
Ja, desverre.. krysser fingrene for att det sitter nå neste prøveperiode. Ellers må vi vente i 6mnd og det føles så sykt lenge!Hvordan gikk det, ble det TR på deg?
Ja, det var skikkelig dritt! Meeeen det må gå bra!Det er en vond følelse å miste motet slik, og jeg syns det var en dum og teit lurestrek du fikk tidligere
Det var dumt! Håper med dereJa, desverre.. krysser fingrene for att det sitter nå neste prøveperiode. Ellers må vi vente i 6mnd og det føles så sykt lenge!
Jeg skal ikke, har gitt opp herJa, det var skikkelig dritt! Meeeen det må gå bra!
Flere som skal teste i kveld?
Jeg tar en i morgen. Om ikke strek blir det å vente på tr, og glede seg på at man kan drikke på jobbjulebordet til mannen i helgaJeg skal ikke, har gitt opp her
Noooo! Ppppst: bli med i begge (sier hun som har fått svaaaak skygge og plutselig er overbevist om at hun er smelt på tjukka likevel)Menstermin er 30. juli, men skal jeg "miste" alle dere inn i augustgruppa da?
Veldig fristet til å ta en til, men skal sitte på hendene mine i kveld og vente til i morgen tidligJa, det var skikkelig dritt! Meeeen det må gå bra!
Får prøve å se det positive i det vi skal på "julebord" med svigers på dagstur til dk (med buffet og slikt) og trenger hvertfall ikke begrense kaffedrikkingenJeg tar en i morgen. Om ikke strek blir det å vente på tr, og glede seg på at man kan drikke på jobbjulebordet til mannen i helga
Er ferdig med testing her. Antar TR kommer i morgen men får vel sikkert ett lite håp igjen dersom den ikke gjør det, så da blir det i så fall test på torsdag/fredagJa, det var skikkelig dritt! Meeeen det må gå bra!
Jeg tar en i morgen. Om ikke strek blir det å vente på tr, og glede seg på at man kan drikke på jobbjulebordet til mannen i helga
Kanskje vi burde hatt en oppsummering på hva som er positivt hvis det ikke går denne gangen. Sånn for å ha en liten trøst oppi det heleFår prøve å se det positive i det vi skal på "julebord" med svigers på dagstur til dk (med buffet og slikt) og trenger hvertfall ikke begrense kaffedrikkingen