❤️ IKM uke 47 ❤️

tror jeg at listen er à jour, har tagget dere som ikke er flyttet på, vet ikke om dere får varsel på det.
Tag meg gjerne etter hvert som dere skal over på gravid (dit skal vi jo alle :wacky::biggrin) eller evt TR, så blir det litt lettere å følge med :Heartred

Dritt, vanskelig periode nå.. skulle dratt til St Olav i slutten av uken for å være der en uke før termin.
Det skjønner jeg </3 Håper du har fine folk rundt deg! Forferdelig vondt nede i den kjelleren man havner når det eneste lyspunktet i livet er en potensiell positiv test. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg. :Heartred

Har vel innsett at det som har skjedd er at jeg hadde eggløsning på søndag, dermed slo graviditetstesten så vidt det gikk an å skimte positivt. Trodde i teorien ikke det var mulig, men kan ikke forstå noe annet. Aner ikke tid mensen kommer, så får se om den dukker opp til helgen eller innen neste helg :think005

Det lille håpet jeg hadde, så faller alt i grus, nok en gang. Nå har vi prøvd i overkant av 1 år og ila dette året har jeg hatt en MA og en SA. Vi har ingen barn fra før. Jeg er 27 år, og gynekolog har sagt at alt ser normalt ut da jeg hadde en sjekk der for tre måneder siden. Så tenker jeg skal snakke med legen min og høre om det er noe hjelp eller utredning å få :)

Masse lykke til alle sammen:Heartred

Vedlegg

• IMG_2286.jpeg
    IMG_2286.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 94
Tester fortsatt meget svakt. Tatt tidligtest og vanlig test. Har brukt Make Sure sine tester, og leser både om at de gir og ikke gir skyggestreker… Vet liksom ikke hva jeg skal tro?

Litt redd dette ikke går veien, men skal ta blodprøve på fredag, så det får bli fasit.
Det er så vanskelig det der. Jeg fikk skyggestrek på make sure tester i går og i forgårs. I dag var den helt hvit igjen. Kjøpte dem fordi så mange skrøt av dem. Så jeg har ikke noe godt svar til deg. Dette er andre måned på rad med skyggestreker for meg, så har mest lyst til å kaste alle testene og så bare vente og se:hilarious:

Håper så inderlig at blodprøven på fredag gir deg gode svar :Heartred

Ny kinatest (annen type) lurte meg igjen, og makesure er like negativ :bag: :p jeg som skulle slutte å teste... Hvem er det jeg prøver å lure? :hilarious:
Hvor mange dpo er du i dag? :happy: Det er kanskje noe i underbevisstheten din som sier noe?:blackeye:

Vedlegg

• PXL_20231122_132031223.jpg
    PXL_20231122_132031223.jpg
    269,7 KB · Visninger: 79
  • PXL_20231122_102938094.jpg
    PXL_20231122_102938094.jpg
    795,6 KB · Visninger: 78
  • PXL_20231122_103404972.jpg
    PXL_20231122_103404972.jpg
    3,6 MB · Visninger: 74
Back
Topp