Så leit å høre om MA Her inne er det plass til flere, så velkommen! Og stas med en til som prøver på nummer 7Hiver meg med her, etter MA 5. september. Vi håper på en liten attpåskatt til flokken vår
Blomsten 84 - 40- B7- PP 3- EL 18(?)- 1.11.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så leit å høre om MA Her inne er det plass til flere, så velkommen! Og stas med en til som prøver på nummer 7Hiver meg med her, etter MA 5. september. Vi håper på en liten attpåskatt til flokken vår
Blomsten 84 - 40- B7- PP 3- EL 18(?)- 1.11.
Har du funnet ut noe mer om eggløsning nå?Lillemo123 - 31 - B2 - PP1 - EL ? - IKM ?
Vurderer å slutte med amming, selv om det sitter langt inne å gjøre det. Nå er det kun morgen og kveld, den på morgenen går nok helt fint å kutte men den på kvelden når hun skal legge seg blir nok litt verre. Aldri gitt henne flaske før, så tenker å prøve i morgen kveld og se hvordan det går. Har så lyst til å få i gang syklusen igjen og blir gravid føler to tette bare blir lengre og lengre unna..
Lykke til meg blodprøve igjen i dag! Krysser fingrene for mirakelbabyTok blodprøve ja, skal ta ny på mandag og. Håper å få svar i morgen, men får uansett senest mandag morgen
Og du! Fikk du tatt noen test på tur? Eller er dere hjemme igjen nå?Ser jeg står på IKM Torsdag 31. oktober? Det skal være lørdag 02. november
Kom hjem igjen lørdag kveld! Testet i går, negativ, så skylder på stress og reise for rar TR!Og du! Fikk du tatt noen test på tur? Eller er dere hjemme igjen nå?
Her skjer det ikke stortHar du funnet ut noe mer om eggløsning nå?
Eltester du og? Eller har du ikke kommet dit enda? Ulempen med temping er jo at eggløsningen ikke vises for etter den har vært..Her skjer det ikke stort
Vis vedlegget 446058
Tar tester når jeg kjenner på kroppen at noe skjer. Men så stopper det med det, kroppen prøver innimellom. Har pcos så føler meg så usikker på di testene. Pleier å ha el slim også, så følger mest med på sånt daEltester du og? Eller har du ikke kommet dit enda? Ulempen med temping er jo at eggløsningen ikke vises for etter den har vært..
Så flott at han kan det! Jobber han slik medelever turnus? Så fint at du har fått smilefjes, det betyr at den har detektere høyt østrogen? Og når den blinker er det høyt LH? Eller hvordan var denne lilla?fjes på den digitale, men fortsatt ikke positiv strimmeltest. Samboer har ordnet det slik at han kommer hjem i kveld fra jobb. Trur vi bare legger inn litt aksjer både i dag og i morgen
Han jobber turnus, skulle egentlig ikke komme før i morgen pga. fult fly, men det ble en plass ledig i dag, så da kommer han seg hjem Blinkende betyr vel at eggløsning nærmer seg og vanlig betyr vel eggløsning. Men det er nok noe i det med at den er sensitiv for østrogen, så her tipper jeg selv at eggløsning finner sted i morgen. Særlig siden strimmeltestene ikke er positiv riktig enda. Kjenner også en del murring i magen, bruker å ha det før eggløsning, så det lover godt.Så flott at han kan det! Jobber han slik medelever turnus? Så fint at du har fått smilefjes, det betyr at den har detektere høyt østrogen? Og når den blinker er det høyt LH? Eller hvordan var denne lilla?
Krysser fingrene for at testene dine blir mer og mer positive i dagene fremover! Hadde vært greit om man hadde en bestemt dato eggløsning kom på i steden for alle de testene, hasse jo vært så mye enklereSå tilbake forrige syklus nå, og da hadde jeg "nesten positiv" på CD 17 - der jeg er nå i dag, da kom eggløsningen på dag 20. Så i alle fall 4 dager fra nå da, om den bli mer positiv i morgen.. Og litt skuffende at syklusen blir lengre og lengre med vitaminer og diverse som skulle gjøre den kortere Jaja. Har time hos gynekolog 7. November, så kanskje jeg får noen tips. Bortsett fra å måtte innse at jeg er 40 år, og få tips om å gå ned i vekt De to tingene er jeg smertelig klar over selv..
Gubben kom hjem og hadde lagt planer om hvordan han skulle optimalisere dette nå denne måneden, ikke så lett når vi ikke vet når eggløsningen er da, bare
Krysser fingrene for at du rekker hjem før EL!El testene er sterkere i går og i dag, men ikke sterk-sterk.
Temper enda men pga ALT for mye alkohol i går var den helt på bærtur i dag.
Hjem torsdag så håper og tror jeg rekker hjem før EL