❤️ IKM uke 44 ❤️

CD12 idag og ingen antydning til at testene øker. Så frykter at EL blir forsinket denne gangen å :arghh:
 
CD10 i dag, dag3 etter siste blødningsdag og første tempmåling lagt inn i appen :gen014
Bør kanskje begynne å teste også. Aner jo aldri når EL kommer i mine ustabile sykluser.
 
Jøss, EL slim allerede? (sorry for TMI, men kommer ikke før etter jeg har presset på do..) :hilarious:
 
Spennende dager før oss nå fremover :woot: Jeg også speider etter EL slim :facepalm:

Her er det CD 13, og bruker begynne el testingen på cd 14, det er en uke før forventet eggløsning. Mulig jeg drøyer denne gangen, for jeg og gubben skal to netter (!!) alene på hotell denne helga :happy093 Er vel ingen hemmelighet hva vi skal bedrive tiden med :knegg::facepalm: Men vet ikke om jeg gidder dra med tester osv.. Får se, mulig jeg blir så nysgjerrig hvor i løypa jeg er, mener eggløsning var på cd 21 forrige måned - og temperaturen har vært veldig høy etter mensen denne gangen, så vil tro den trenger en uke på falle før den kan bygge opp til eggløsning.. Lang avhandling, men tror ikke eggløsningen kommer før cd 21 var poenget :knegg:
 
CD 8 her, planlegger å begynne testingen på CD 13. Vanligvis har jeg EL ca dag 15, men ikke helt stabilt nå i det siste. Er i syklus fire etter svangerskap, og i starten der kom den rundt CD 18. Så kom den 15 i PP2 hvor jeg ble gravid. Endte i kjemisk, og syklusen etter (forrige) ble det CD 18 igjen. Håper på 15 nå, men hadde litt lengre TR denne runden, så mulig det forskyver litt..
 
Back
Topp