Tok blodprøve ja, skal ta ny på mandag og. Håper å få svar i morgen, men får uansett senest mandag morgenTok du blodprøve også? Et jo litt rart at streken er så sterk om du er sluttet og blø? (eller mulig jeg misforstod akkurat det?).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok blodprøve ja, skal ta ny på mandag og. Håper å få svar i morgen, men får uansett senest mandag morgenTok du blodprøve også? Et jo litt rart at streken er så sterk om du er sluttet og blø? (eller mulig jeg misforstod akkurat det?).
Happy bumpingInnlosjert på hotell, og finner blankt slim Det lover jo godt for kjærestehelg glemte å ta med eltester, så mulig jeg må løpe innom et apotek i morgen
Åå jeg krysser fingre og tær for dere!!Ser ut som jeg må melde meg ut her Hcg stiger, så enten sitter spiren fra forrige pp eller så kommer ny ikm til å bli senere hvis det er sa. Lykke til damer
Vis vedlegget 445927
Bare koselig med utmelding av slike fine grunner, masse lykke tilSer ut som jeg må melde meg ut her Hcg stiger, så enten sitter spiren fra forrige pp eller så kommer ny ikm til å bli senere hvis det er sa. Lykke til damer
Vis vedlegget 445927
Å nei, så kjedelig!! Men du var ikke helt sikker på når den kom? Kan jo være at dere rekker det?Damn! Kom på nå at jeg ikke ønsker EL velkommen helt enda… Jeg skal jo vekk på jobb man-tors Det er jo søren meg når den mest sannsynlig skjer…
Med litt flaks kan dere legge rikelig med aksjer i forveien, og så kommer EL rett etterpå? Ikke fortvil endaDamn! Kom på nå at jeg ikke ønsker EL velkommen helt enda… Jeg skal jo vekk på jobb man-tors Det er jo søren meg når den mest sannsynlig skjer…
Å nei, så kjedelig!! Men du var ikke helt sikker på når den kom? Kan jo være at dere rekker det?
Det stemmer! Kan ta 2 uker til den kommer og Men er så typisk om den kommer i uken!Med litt flaks kan dere legge rikelig med aksjer i forveien, og så kommer EL rett etterpå? Ikke fortvil enda