❤️ IKM uke 44 ❤️

Lurer forresten på om det et flere som hopper over å prøve denne måneden mtp fellesferien? Her har vi valgt å ikke stoppe, har vært flere ting til nå som vi kanskje burde latt være for, som konfirmasjon vi skal ha, og ting vi skulle være med på osv. Men nå er jo glad vi ikke hoppet over disse periodene, vi ble jo ikke gravide, og ville sikkert lurt på om du kunne vært om vi ikke hadde prøvd..
Jeg er egentlig ikke så gira på å føde i juli, men vi er ikke villige til å hoppe over en PP!

Så spennende! Du hadde litt kort syklus, var det ikke det du sa? Jeg er på cd 10 bare, forventet eggløsning mot slutten av neste uke, så lang syklus her hehe! Temper du og?
Min første PP ble kort med bare 24 dager, men PP2 (forrige) ble 27 dager, så det er bra. Jeg har vanligvis sykluser på 28-30 dager. Jeg var i gruppa for uke 36 og så starta jeg gruppa for 40, men så kom tr så tidlig at IKM ble uke 39, så nå 43. Dumt at det skyves når jeg har blitt kjent med folk :hilarious: CD10 her også, tror EL kommer til helga eller mandag, mandag er deg 4 uker siden forrige EL, så det føles positivt hvis det er såpass regelmessig. Krysser fingrene for det! Jeg temper også, ja :happy:

Lurer forresten på om det et flere som hopper over å prøve denne måneden mtp fellesferien? Her har vi valgt å ikke stoppe, har vært flere ting til nå som vi kanskje burde latt være for, som konfirmasjon vi skal ha, og ting vi skulle være med på osv. Men nå er jo glad vi ikke hoppet over disse periodene, vi ble jo ikke gravide, og ville sikkert lurt på om du kunne vært om vi ikke hadde prøvd..
Vurderte å hoppe over, men med min «flaks» er det nå jeg blir gravid haha! Tenker at man blir glad uansett, og så med tanke på tidligere historikk tror jeg at jeg vil bli tatt på alvor hvis det er noe. Og så blir termin så tidlig i juli at sjansen for juni baby enda er tilstede :angelic:

Lurer forresten på om det et flere som hopper over å prøve denne måneden mtp fellesferien? Her har vi valgt å ikke stoppe, har vært flere ting til nå som vi kanskje burde latt være for, som konfirmasjon vi skal ha, og ting vi skulle være med på osv. Men nå er jo glad vi ikke hoppet over disse periodene, vi ble jo ikke gravide, og ville sikkert lurt på om du kunne vært om vi ikke hadde prøprøvd.
Her hopper vi til køys så fort samboer er kommet inn døra :hilarious: Neida...joda... :knegg: Pga. turnus jobb på samboer så føler jeg ikke vi har tid å vente til en passende tid. Så her velger å kjøre på til tross for evt. termin midt i fellesferien. Neste EL er han borte, og neste etter det er jeg usikker, så vi kjører på :D

Arhhhhhh er så vanskelig dette med baby nr 3!
Nå driver jeg med fotball som jeg ikke vil gi opp, ser hvor «enkel» hverdagen er begynt å bli med en på 5,5 + en på 2,5 år.
Har gledet meg til sydenturer hvor vi kan sitte å spise på en RESTAURANT uten kaos, ungene er så mye mer selvstendig nå. Sover natten gjennom…
Men her er vi da, tror vi har lyst på en til. Men vi vet ikke. Eller vet vi? Vi vil ha, men ikke nå. Men er det bedre senere da? Når vi har kjent enda mer på «friheten»?
Ikke vet vi… Tester og alt er kjøpt inn. Klar for en skikkelig PP. Men vi går fra ja en dag til nei den neste. Og sånn går dagene :shifty: :bag:
Jeg har gitt bort nesten alt av babyting, vi må såfall ha ny bil… mindre fritid… ahhhh så vanskelig. Det var nattens tanker det:hilarious:

Skjønner deg altså, jeg har jo en på samme alder, og har hatt små barn nå i 18 år. Og enda ønsker man å forlenge det :banghead::bag::laughing002 kjenner jo igjen alt du sier, Syden - akkurat det har vi og pratet om, det skulle gjøre når minste var over to års trassen, planla det i 2020, da var hun skole klar - da ville vi få sitte i fred på restaurant :hilarious:

Vet ikke hva som er best å gjøre mens man finner ut av det? Du får kjenne på at det ikke bare er tanken du er "forelsket" i.. Vanskelig dette :Heartred

Skjønner deg altså, jeg har jo en på samme alder, og har hatt små barn nå i 18 år. Og enda ønsker man å forlenge det :banghead::bag::laughing002 kjenner jo igjen alt du sier, Syden - akkurat det har vi og pratet om, det skulle gjøre når minste var over to års trassen, planla det i 2020, da var hun skole klar - da ville vi få sitte i fred på restaurant :hilarious:

Vet ikke hva som er best å gjøre mens man finner ut av det? Du får kjenne på at det ikke bare er tanken du er "forelsket" i.. Vanskelig dette :Heartred
Ah ja! Ikke sant. Er jo mye lettere å følge opp «bare to» stykker og. Sånn mtp fritidsaktiviteter og andre ting senere. Spesielt når vi har faste aktiviteter selv.
Men samtidig tror jeg ikke vi hadde angret uansett om vi ble gravide nå.
Skikkelig vanskelig avgjørelse!
Og syden ja! Og restaurant! Det er en greie. Og en kollega sa til meg «det holder med to, tenk på taxien i syden! Du må ha to om du får fler» :angelic: :hilarious:

Hvor mange har du siden du har hatt små barn så lenge?

Aili - 33 - B3 - PP2 - EL 22/10 - IKM 03/11

Blir med her! TR kom i dag så håper på klaff i PP2 :shy:

Jeg blir med her :cat:

Marthe<3 - 30 - B3 - PP3 - 19.10 - 01.11

Ser ut som det var en tidlig spontanabort og ikke tr, så da får vi se om el kommer som normalt eller ikke :hungover: Nå ble den ene jobbreisen til mannen avlyst som vil si at han er hjemme dersom el blir forsinket, så det er i det minste positivt :Heartred

Ser ut som det var en tidlig spontanabort og ikke tr, så da får vi se om el kommer som normalt eller ikke :hungover: Nå ble den ene jobbreisen til mannen avlyst som vil si at han er hjemme dersom el blir forsinket, så det er i det minste positivt :Heartred
Så kjedelig! Var det på ultralyd i dag?

Nei, vi kjører på! Styr nok å bli gravid, og i tillegg skulle med vilje hoppe over en periode ligger langt inne hos oss :cool:

Nei, vi kjører på! Styr nok å bli gravid, og i tillegg skulle med vilje hoppe over en periode ligger langt inne hos oss :cool:
Ja, enig :laughing002 Bare syntes det var så få på listen for denne uka, men det kan jo være folk ikke kommer innom før det nærmer seg eggløsning kanskje. Jeg er sånn utsultet på å prate om det, så klarer ikke vente så lenge :bookworm::laughing002

Jeg var på ultralyd i uke 5 en gang, og da kunne de ikke se jeg var gravid en gang. Så klarer ikke helt å stole på at det ikke er noe der bare av å se såå tidlig :shy: Fikk blodprøve, og ny time to uker etterpå (som ble slettet om hcg var negativ). Jeg hadde jo positiv test med gravid 3+, men ja, de så ingenting, så de kunne jo ikke være sikker. Var liv der to uker etter, og helt rett boka antall uker og dager :)

Back
Topp