❤️ IKM uke 44 ❤️

Idag kom det eggløsningsslim, så ble litt stresset siden jeg virkelig håper eggløsning ikke kommer før onsdag. Så idag ble det både strimmeltest og digital test. Heldigvis svak strimmeltest og kun en runding på den digitale. Syns det var litt tidlig å få slimete utflod, men vet tidligere jeg har hatt det i fem- seks dager før eggløsning. Så alt er vel normalt :D
Ja, det nok det jeg også opplever nå, blank slim i går og i dag (CD14 i dag), men eggløsningen et ikke ventet før torsdag her.

Greit å vite at det sikkert hadde blitt svakt på testene, for jeg har glemt de hjemme :knegg:

Ja, det nok det jeg også opplever nå, blank slim i går og i dag (CD14 i dag), men eggløsningen et ikke ventet før torsdag her.

Greit å vite at det sikkert hadde blitt svakt på testene, for jeg har glemt de hjemme :knegg:
Men eggløsningsslimet et godt tegn da! Så spennende dager fremover nå :D

Arh, begynt temping - dag tre, men drakk alkohol i går. Så den er jo ikke til å stole på. Og i morgen reiser jeg på budsjettsamling så det blir jo vin til middagen man-ons :shifty: :hilarious:
Kan jeg droppe vin? Ja.
Kommer jeg til å gjøre det? På ingen måte:hilarious::arghh: Håper EL lar vente på seg!

Jeg får ikke utslag på alkoholen, og variasjoneb over tid vil du nok se uansett, så ikke stress med det - temp som vanlig, så ser du bare over tid. Jeg har også veldig urolig søvn, sover ikke mer enn to timer i mellom jeg våkner, men finner eggløsningen uansett :)

Jeg får ikke utslag på alkoholen, og variasjoneb over tid vil du nok se uansett, så ikke stress med det - temp som vanlig, så ser du bare over tid. Jeg har også veldig urolig søvn, sover ikke mer enn to timer i mellom jeg våkner, men finner eggløsningen uansett :)
Åååh takk for svar! Jeg pakker med meg tempen, jeg også får jeg bare skrive inn denne uken uansett:angelic:

Kose deg masse da! Det litt jobb og litt pleasure?
Det blir nok jobb på dagtid også god mat og drikke på kveldstid + aktiviteter! Så det blir gøy. :gen014
Og ikke minst 3 netter uten unger i sengen:hilarious:

Det blir nok jobb på dagtid også god mat og drikke på kveldstid + aktiviteter! Så det blir gøy. :gen014
Og ikke minst 3 netter uten unger i sengen:hilarious:
Å, det er herlig :woot: :knegg: jeg elsker ungene mine, men det er litt godt å få sove i den stillingen jeg vil uten at noe sparker og river meg i håret, sånn er gang i blant:laughing002

Vi har hatt to dager nå uten barn, neste litt stress - så godt å få kontroll hjemmefra igjen nå :angelic::knegg:

Å, det er herlig :woot: :knegg: jeg elsker ungene mine, men det er litt godt å få sove i den stillingen jeg vil uten at noe sparker og river meg i håret, sånn er gang i blant:laughing002

Vi har hatt to dager nå uten barn, neste litt stress - så godt å få kontroll hjemmefra igjen nå :angelic::knegg:
Heheh ja samme her. Og minstemann på 2,5 har hår-mani! Så det blir lite fred å få på natten:chicken: :hilarious:
Alltid godt å komme hjem igjen til de <3
Har du to også?

Heheh ja samme her. Og minstemann på 2,5 har hår-mani! Så det blir lite fred å få på natten:chicken: :hilarious:
Alltid godt å komme hjem igjen til de <3
Har du to også?
2++ :knegg: (har seks, men roper det ikke ut da jeg føler det er lett å gjenkjenne meg om noen er inne å sniker, har lyst å være bittelitt anonym :angelic: :facepalm:)

Godt å høre hårmani et en greie! Har ikke opplevd det før :laughing002 og relativ dårlig kombinasjon med at jeg er ekstremt hårsår :arghh:

Løp (kjørte) hjem i full fart for å teste, uten veeet jo at jeg aldri får eggløsning så tidlig (CD 15), men ikke lagt merke til blankt slim så tidlig i syklusen. Så hadde liksom et håp. Har også gått 6 uker nå på Q10 som skulle hjelpe litt, så ja.. Hadde nå et lite håp :knegg:

Men ganske traurige tester :depressed:

20241013_192642.jpg

2++ :knegg: (har seks, men roper det ikke ut da jeg føler det er lett å gjenkjenne meg om noen er inne å sniker, har lyst å være bittelitt anonym :angelic: :facepalm:)

Godt å høre hårmani et en greie! Har ikke opplevd det før :laughing002 og relativ dårlig kombinasjon med at jeg er ekstremt hårsår :arghh:
Ooooo! Jøss! Og her sitter jeg og er nervøs for å prøve på nr.3 :angelic: :hilarious:
Ekstra deilig med en weekend alene da. Men samtidig ekstremt mye å få kontroll på igjen når man er tilbake. Det syntes til og med jeg med to:bag::angelic:
Altså det er ekstremt! Hendene går automatisk rett i håret bare han er i nærheten. Og leter etter det i søvne… Hårsår jeg og:arghh::shifty: og får bare fnattttttt når jeg sover og håret konstant blir dratt i…

Ja, man ønsker selvsagt å være anonym her! Men er jo flere med 6 barn i Norges land vil jeg tro :happy:

Ja, ikke så ofte jeg finner andre med samme antallet, men klart - det finnes jo :bookworm:

CD 16 i dag, spent på utviklingen av testene - denne måneden skal jeg prøve å ikke bruke opp kruttet (les: gubben) før testene er ordentlig sterke, de er jo ofte det over flere dager, og jeg vet jo at gubben ikke klarer så mange dager på rad. Og det er sikkert ikke "supert" at det blir for ofte heller? Så prøve annenhver dag til det virkelig blir sterkt?

Prøver meg på å lage IKM gruppe denne gang :)

Denne IKM gruppen går både over halloween og over til ny måned i november :Heartred

Eksempel:
Nick - 37 - B1 - PP1 - EL 15/10 - IKM 29/10

Mandag 28. Oktober
Solgave - 30 - B2 - PP4 - EL 14/10 - IKM 28/10

Lykketroll1 - 31- B3 - PP2 - EL 16/10 - IKM 28/10

Tirsdag 29. Oktober
Maya91 - 33 - B1 - PP5 - EL 16/10 - IKM 29/10

Marslillemor - 31 - B2 - PP2 - EL 15/10 - IKM 29/10

Onsdag 30. Oktober
Mindel - 40 - PP 7 - EL ca. 19. Oktober - IKM 30 /10

Abbie90 - 33 - b3(4) - pp6/7 - el ca 18.10 - ikm ca 30.10

Aléria - 34 - B3 - PP5 - EL 16/10 - IKM 30/10

Linedanser - 33 - B2 - PP4 - EL 18/10 - IKM 30/10

Torsdag 31. Oktober
Lilje1992 - 32 - B2 - PP5 - EL 18/10 - IKM 02/11

Lillemo123 - 31 - B2 - PP1 - EL ? - IKM ?

Pingpling - 34 - B2 - PP-4 - EL 18/10 - IKM 31/10

Fredag 1. November
Marthe<3 - 30 - B3 - PP3 - EL 19.10 - 01.11

Astrantia - 35 - B2 - PP1 - EL 17.10. - 1.11

Lørdag 2. November

Søndag 3. November

Ønskeomsøsken2015- 25- B2- pp2 etter SA- EL 19.10- TR-3.11

Aili - 33 - B3 - PP2 - EL 22/10 - IKM 03/11

Byttet uke: :salut

Gravid::Heartpink

Luringen1 - overraskende gravid fra forrige periode

TR: :depressed:
Ser jeg står på IKM Torsdag 31. oktober? Det skal være lørdag 02. november :Heartpink

Back
Topp