❤️ IKM uke 44 ❤️

Gratulerer:love017 Tror du EL kan ha vært forsinket da?
Ja, jeg tror nesten det. For jeg testet å la inn i premom. Den såg slik ut. Bruker å få positiv alt mellom CD 15 og 17. Sluttet å teste på cd 20 for da ga jeg opp å få positiv test og den hadde bare blitt svakere og svakere igjen. Angrer litt på det nå, for nå aner jeg ikke hvor jeg ligger i løypen :Heartred
1000005573.png

Ja, jeg tror nesten det. For jeg testet å la inn i premom. Den såg slik ut. Bruker å få positiv alt mellom CD 15 og 17. Sluttet å teste på cd 20 for da ga jeg opp å få positiv test og den hadde bare blitt svakere og svakere igjen. Angrer litt på det nå, for nå aner jeg ikke hvor jeg ligger i løypen :Heartred
Vis vedlegget 447541
Synes testen ser ca 11 DPO ut :love7 n har du en digital kanskje? Gratulerer så mye, så koselig!

Vis vedlegget 447541
EL kom sikkert like etter du stoppet å teste da:joyful: Så gøy at det gikk og for en gang skyld ender med en postitivt test etter mange negative dager❤️

Back
Topp