❤️ IKM uke 44 ❤️

Dagens; DPO 7, CD 27. Håper på å se noe snart ❤️

Vedlegg

• IMG_6365.jpeg
    IMG_6365.jpeg
    568,1 KB · Visninger: 34
  • IMG_6364.jpeg
    IMG_6364.jpeg
    697,7 KB · Visninger: 35
  • IMG_6358.jpeg
    IMG_6358.jpeg
    882,5 KB · Visninger: 35
Jo, tok test på tirsdag og onsdag. På tirsdag innbilte jeg meg at jeg så noe. På onsdag var det litt enklere å se at det var noe der. Mest sannsynlig skygge. Har ikke turt å teste mer. Har hatt så mange kjemiske at jeg skjønner at en skyggestrek 12/13dpo ikke er et godt tegn uansett. Så temper hver morgen og får "svaret" sånn, eller om jeg begynner å blø først.
Hvordan er charten i dag? :Heartred

Tenkte den var litt svak til å være dagen før ikm? :nailbiting: Eller kan jeg senke skuldrene tro:shy: har litt kort lutealfase..
Den er jo positiv, selv om den er svak så er det økningen framover (i hcg altså, som ikke nødvendigvis alltid kan ses/måles på strimmeltester) som gjelder. :) Krysser fingrene.

Merkelig menstruasjon denne gangen :scratch varte bare to dager :dontknow

Har ikke testet siden onsdag. Tør ikke. :smiley-ashamed008
Kanskje du skal kaste deg ut i det? Temperaturen har jo ikke falt, så det lover jo godt. Jeg skjønner du er redd for ny kjemisk, men det vil ikke endre svaret om du tar en test. Men er den tydelig positiv har du en mindre ting å tenke på :Heartpink

Da var uken vår kommet til en slutt! Vi håper for dere siste, det er god plass på gravid listen vår!

@Isond vi håper for deg! Måtte dette være måneden som ble endestasjon for prøvingen deres :Heartred

@Blomsten84 ønskes lykke til med testing i neste uke!

@Amy_ har vi ikke hørt fra, ei heller Håpefullprøver2024 (ikke registrert Nick). Oppdater oss gjerne!

@Aili - har du testet mer? Du hadde fine begynnende babystreker! Skal jeg føre deg opp på gravidlisten nå?

@Ønskeomsøsken2015 har ikm i dag, fat du testet?

@Frostbite - dine datoer et jo litt usikre, har du testet i dag? Vi ønsker deg lykke til i uken som kommer, måtte det dukke opp en strek til å testen fin fremover!

Da var uken vår kommet til en slutt! Vi håper for dere siste, det er god plass på gravid listen vår!

@Isond vi håper for deg! Måtte dette være måneden som ble endestasjon for prøvingen deres :Heartred

@Amy_ har vi ikke hørt fra, ei heller Håpefullprøver2024 (ikke registrert Nick). Oppdater oss gjerne!

@Aili - har du testet mer? Du hadde fine begynnende babystreker! Skal jeg føre deg opp på gravidlisten nå?

@Frostbite - dine datoer et jo litt usikre, har du testet i dag? Vi ønsker deg lykke til i uken som kommer, måtte det dukke opp en strek til å testen fin fremover!
Hei! :love2 Testa i går, negativ. Ikke testa i dag, motløs :knegg: men tusen takk for lykkeønsker :love2

Last edited:

Ingen mens, ingen spotting. Positiv test i dag og, så kan vel føres opp på gravid:love017

Back
Topp