Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du så lang lutealfase?El den 26.10 forventa TR 12.11 Så hører vel kanskje til IKM 45?
Snirkler seg avgårde! Har du opplevd positiv test før? Når kom den evt?Dagens; DPO 7, CD 27. Håper på å se noe snart
Hvordan er charten i dag?Jo, tok test på tirsdag og onsdag. På tirsdag innbilte jeg meg at jeg så noe. På onsdag var det litt enklere å se at det var noe der. Mest sannsynlig skygge. Har ikke turt å teste mer. Har hatt så mange kjemiske at jeg skjønner at en skyggestrek 12/13dpo ikke er et godt tegn uansett. Så temper hver morgen og får "svaret" sånn, eller om jeg begynner å blø først.
Ca samme som i går, men litt mer mensmurringer.Hvordan er charten i dag?
Tydelig positiv!Fikk disse i dag! Hva tenker dere? Ikm i morgen Vis vedlegget 447271Vis vedlegget 447273
Tenkte den var litt svak til å være dagen før ikm? Eller kan jeg senke skuldrene tro har litt kort lutealfase. Er11 dpo i dagTydelig positiv!
Den er jo positiv, selv om den er svak så er det økningen framover (i hcg altså, som ikke nødvendigvis alltid kan ses/måles på strimmeltester) som gjelder. Krysser fingrene.Tenkte den var litt svak til å være dagen før ikm? Eller kan jeg senke skuldrene tro har litt kort lutealfase..
Det kan jeg godt. Ser ikke så lovende ut, tempdropp de siste par dagene. Og så denne nesten usynlige skyggen fra onsdag.