❤️ IKM uke 44 ❤️

Vedlegg

• IMG_6311.jpeg
    IMG_6311.jpeg
    732,5 KB · Visninger: 36
  • IMG_6313.jpeg
    IMG_6313.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 34
Dag
Har det utviklet seg noe hos deg?
Det har ikke det! Jeg trodde jeg så antydning til en skygge på test i går, men jeg tror det var vettet som spilte meg et puss etter å ha nistirra på testen lengre enn jeg burde :laughing002 Blenda i dag. Så jeg vet rett og slett ikke.

Fremdeles stikking og kramping nedre del av magen stort sett hele dagen, har vært sånn i to uker nå. Så jeg er rett og slett usikker på hele greia :yuck:

Dag

Det har ikke det! Jeg trodde jeg så antydning til en skygge på test i går, men jeg tror det var vettet som spilte meg et puss etter å ha nistirra på testen lengre enn jeg burde :laughing002 Blenda i dag. Så jeg vet rett og slett ikke.

Fremdeles stikking og kramping nedre del av magen stort sett hele dagen, har vært sånn i to uker nå. Så jeg er rett og slett usikker på hele greia :yuck:
For en pine! Så oppsummert her er altså at du ikke egentlig vet helt når eggløsning har vært (eller om den har vært) og bare må teste innimellom for å se?

Melder meg inn i uke 48, selv om deg neppe klaffer siden samboer er på jobb da. Han kommer typisk hjem to dager etter EL, så vi har forberedt oss på å vente til desember. Men vi kommer uansett til å hoppe til køys i det han kommer inn døra sånn i tilfelle EL er forsinket med en dag eller to :hilarious:
Ja, var den ikke litt sen denne måneden og? Eller blander jeg nå? Bare typ en dag eller to? Det er jo veldig greit om skjer nå da :bag: :knegg:

Vrir og vender, studerer med lupe og lommelykt..haha…noen som kan se aaaaasntydning til skygge noen plass? Ikke tidlig test på babyplan. 6 DPO, CD 26. ❤️

Vedlegg

• IMG_6343.jpeg
    IMG_6343.jpeg
    788,2 KB · Visninger: 26
  • IMG_6346.jpeg
    IMG_6346.jpeg
    333,7 KB · Visninger: 26
  • IMG_6347.jpeg
    IMG_6347.jpeg
    610,5 KB · Visninger: 27
  • IMG_6349.jpeg
    IMG_6349.jpeg
    275,9 KB · Visninger: 29
  • IMG_6354.jpeg
    IMG_6354.jpeg
    663,7 KB · Visninger: 27
Mine ikm tester, like hvite som de siste dagene. Eller, jeg har jo ingen kryss i ff, så vet jo ikke helt at jeg er 11 dpo. Men gynekologen så jo en eggløsning hadde vært, så da antar jeg at testene er riktig og 11 dpo i dag.

Vedlegg

• Screenshot_20241101_073249_FF App.jpg
    Screenshot_20241101_073249_FF App.jpg
    850,4 KB · Visninger: 39
  • 20241101_071456.jpg
    20241101_071456.jpg
    1,2 MB · Visninger: 40
For en pine! Så oppsummert her er altså at du ikke egentlig vet helt når eggløsning har vært (eller om den har vært) og bare må teste innimellom for å se?
Tydeligvis så er det akkurat slik landet ligger akkurat nå :arghh: Er sååå kjedelig. Ikke opplevd dette her før

Isond - 43 - B3 - PP snart to år - EL 17/10 - IKM 01/11

Får tidligere eggløsning enn forventet, så uke 44 istedet for uke 45.

Har positiv eltest i dag, på CD9.....Sjansene er sikkert mikroskopiske med så tidlig eggløsning.

Vi har ikke mulighet til å legge inn aksjer i morgen kveld, så det må bli enten i kveld eller i morgen tidlig. Hvilken av de to vil være best når eltest er positiv i dag?
Er det noe nytt hos deg i dag? :Heartpink

Så kjedelig! Da er det liksom ikke godt å vite om eggløsningen har vært enda heller. Du får bare teste med jevne mellomrom å se..
Ja det er veldig kjedelig. Har ikke tid til dette her, enten må mensen komme eller så må det testes positivt i dette hus! :excited001

Back
Topp