Blomsten84
Blir kjent med forumet
Testa i morrest, blenda. Men, er jo bare 5 DPO daNår skal du teste?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testa i morrest, blenda. Men, er jo bare 5 DPO daNår skal du teste?
Det har ikke det! Jeg trodde jeg så antydning til en skygge på test i går, men jeg tror det var vettet som spilte meg et puss etter å ha nistirra på testen lengre enn jeg burde Blenda i dag. Så jeg vet rett og slett ikke.Har det utviklet seg noe hos deg?
Åja det visste jeg jo egentlig, ble bare revet ned av symptomene dine veldig spent på å se i helga om det utvikler seg!Testa i morrest, blenda. Men, er jo bare 5 DPO da
For en pine! Så oppsummert her er altså at du ikke egentlig vet helt når eggløsning har vært (eller om den har vært) og bare må teste innimellom for å se?Dag
Det har ikke det! Jeg trodde jeg så antydning til en skygge på test i går, men jeg tror det var vettet som spilte meg et puss etter å ha nistirra på testen lengre enn jeg burde Blenda i dag. Så jeg vet rett og slett ikke.
Fremdeles stikking og kramping nedre del av magen stort sett hele dagen, har vært sånn i to uker nå. Så jeg er rett og slett usikker på hele greia
Ja, var den ikke litt sen denne måneden og? Eller blander jeg nå? Bare typ en dag eller to? Det er jo veldig greit om skjer nå daMelder meg inn i uke 48, selv om deg neppe klaffer siden samboer er på jobb da. Han kommer typisk hjem to dager etter EL, så vi har forberedt oss på å vente til desember. Men vi kommer uansett til å hoppe til køys i det han kommer inn døra sånn i tilfelle EL er forsinket med en dag eller to