❤️ IKM uke 44 ❤️

Vedlegg

• IMG_6311.jpeg
    IMG_6311.jpeg
    732,5 KB · Visninger: 18
  • IMG_6313.jpeg
    IMG_6313.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 18
Dag
Har det utviklet seg noe hos deg?
Det har ikke det! Jeg trodde jeg så antydning til en skygge på test i går, men jeg tror det var vettet som spilte meg et puss etter å ha nistirra på testen lengre enn jeg burde :laughing002 Blenda i dag. Så jeg vet rett og slett ikke.

Fremdeles stikking og kramping nedre del av magen stort sett hele dagen, har vært sånn i to uker nå. Så jeg er rett og slett usikker på hele greia :yuck:

Dag

Det har ikke det! Jeg trodde jeg så antydning til en skygge på test i går, men jeg tror det var vettet som spilte meg et puss etter å ha nistirra på testen lengre enn jeg burde :laughing002 Blenda i dag. Så jeg vet rett og slett ikke.

Fremdeles stikking og kramping nedre del av magen stort sett hele dagen, har vært sånn i to uker nå. Så jeg er rett og slett usikker på hele greia :yuck:
For en pine! Så oppsummert her er altså at du ikke egentlig vet helt når eggløsning har vært (eller om den har vært) og bare må teste innimellom for å se?

Melder meg inn i uke 48, selv om deg neppe klaffer siden samboer er på jobb da. Han kommer typisk hjem to dager etter EL, så vi har forberedt oss på å vente til desember. Men vi kommer uansett til å hoppe til køys i det han kommer inn døra sånn i tilfelle EL er forsinket med en dag eller to :hilarious:
Ja, var den ikke litt sen denne måneden og? Eller blander jeg nå? Bare typ en dag eller to? Det er jo veldig greit om skjer nå da :bag: :knegg:

Back
Topp