Jeg hadde en sånn tullete temp-syklus forrige måned! Men denne gangen har alt vert som det skulleDa kom mensen som bestilt, så da var eggløsningen når den skulle selv om temperaturen ikke ville samarbeide
Håper du får babystrek snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde en sånn tullete temp-syklus forrige måned! Men denne gangen har alt vert som det skulleDa kom mensen som bestilt, så da var eggløsningen når den skulle selv om temperaturen ikke ville samarbeide
Nei. TR kommer sannsynligvis i kveld.Er det noe nytt hos deg i dag?
Så kjekt! Gratulerer!!Jeg er visst preggers jeg!
Ja, Gran CanariaTypisk Skal dere til Syden? Bursdagdflaks håper vi på!
JeppSkal jeg forresten endre datoene dine? Så på listen av du var usikker på når eggløsningen/, ikm ble
For alt du vet kan du godt finne meg i den neste IKM-gruppa diFysj det var tøft å åpne ny termingruppe og, det føles så ensomt ut for det første, men også trist da jeg synes det har vært hyggelig å skravle med akkurat dere i hverdagen. Jeg ser nok ingen av dere i min neste IKM gruppe.. Men titter etter dere som ikke ble gravide i deres nye gruppe uansett!
OG, ikke minst - vi heier de siste i mål, vi har veldig mye potensial på gravid-listen vår denne uka!
Æsj, hvis du ikke var gravid hadde jeg håpet at du skulle ende opp i uke 48. Kommer til å følge med deg uansettFysj det var tøft å åpne ny termingruppe og, det føles så ensomt ut for det første, men også trist da jeg synes det har vært hyggelig å skravle med akkurat dere i hverdagen. Jeg ser nok ingen av dere i min neste IKM gruppe.. Men titter etter dere som ikke ble gravide i deres nye gruppe uansett!
OG, ikke minst - vi heier de siste i mål, vi har veldig mye potensial på gravid-listen vår denne uka!
Mulig jeg henger litt der og Nå har jeg tatt utgangspunkt i at eggløsningen blir på dag 23, det var da den kom sist, men den har kommet på dag 19-20 og. Så kanskje ta ev fot i hver leir! Er jo så koselig å følge med kjente, selv om jeg dine ønske dere var gravide hellerÆsj, hvis du ikke var gravid hadde jeg håpet at du skulle ende opp i uke 48. Kommer til å følge med deg uansett
Kan du fort bare minne meg på hvilken dato det ble på eggløsning og evt mens? Om du ikke er gravid kanskje du kommer inn til meg, jaJepp
Du får oppdatere, jeg håper jo du er gravid Har du ikke tatt noen test?Nei. TR kommer sannsynligvis i kveld.
Jo, tok test på tirsdag og onsdag. På tirsdag innbilte jeg meg at jeg så noe. På onsdag var det litt enklere å se at det var noe der. Mest sannsynlig skygge. Har ikke turt å teste mer. Har hatt så mange kjemiske at jeg skjønner at en skyggestrek 12/13dpo ikke er et godt tegn uansett. Så temper hver morgen og får "svaret" sånn, eller om jeg begynner å blø først.Du får oppdatere, jeg håper jo du er gravid Har du ikke tatt noen test?
Skjønner ønsker du å dele charten din så langt?Jo, tok test på tirsdag og onsdag. På tirsdag innbilte jeg meg at jeg så noe. På onsdag var det litt enklere å se at det var noe der. Mest sannsynlig skygge. Har ikke turt å teste mer. Har hatt så mange kjemiske at jeg skjønner at en skyggestrek 12/13dpo ikke er et godt tegn uansett. Så temper hver morgen og får "svaret" sånn, eller om jeg begynner å blø først.
Det kan jeg godt. Ser ikke så lovende ut, tempdropp de siste par dagene. Og så denne nesten usynlige skyggen fra onsdag.Skjønner ønsker du å dele charten din så langt?
Temperaturen var veldig positiv, ja! Den vil ikke fortsette å øke når de er gravid, men den dropper jo ikke ned til temperaturen før eggløsning. Hvordan har temperaturen oppført seg tidligere? Ser også streken på MS testenDet kan jeg godt. Ser ikke så lovende ut, tempdropp de siste par dagene. Og så denne nesten usynlige skyggen fra onsdag.
Temperaturen går ned enten samme dag som mensen kommer, eller dagen før. Så umulig å vite ennå. Sannsynligvis blir det i morgen.Temperaturen var veldig positiv, ja! Den vil ikke fortsette å øke når de er gravid, men den dropper jo ikke ned til temperaturen før eggløsning. Hvordan har temperaturen oppført seg tidligere? Ser også streken på MS testen
Men så lite ned? Hadde ikke tolket det som nedover egentlig. Mer naturlige svingninger. Super spennende dette, tenk om vi hadde vært så heldig at plassen på gravidlisten var forbeholdt deg som har prøvd så lenge Kanskje derfor listen er så kort denne uken!Temperaturen går ned enten samme dag som mensen kommer, eller dagen før. Så umulig å vite ennå. Sannsynligvis blir det i morgen.
Det hadde vært fantastisk, men kjenner mensmurringer så tror ikke jeg er gravid. Håper flere lykkes og lista blir lenger. Unner alle dere som prøver, å bli gravide.Men så lite ned? Hadde ikke tolket det som nedover egentlig. Mer naturlige svingninger. Super spennende dette, tenk om vi hadde vært så heldig at plassen på gravidlisten var forbeholdt deg som har prøvd så lenge Kanskje derfor listen er så kort denne uken!
El den 26.10 forventa TR 12.11 Så hører vel kanskje til IKM 45?Kan du fort bare minne meg på hvilken dato det ble på eggløsning og evt mens? Om du ikke er gravid kanskje du kommer inn til meg, ja