❤️ IKM uke 44 ❤️

Åh, dette er morsomt, men også så vondt! Gjorde det samme i PP1 og var helt i sjokk over at det skulle gå så fort! Varte bare tre minutters tid før jeg så hva jeg hadde gjort :dead:
Kjedelig med blanke tester ❤️ hadde håpet den satt for både deg og @Lilje1992 denne runden, men så er vi her :meh: og jeg tror jeg havner i en annen IKM gruppe, som også er kjedelig :confused:
På en måte kjipt å ikke følge hverandre videre! Om man ikke skal så burde det iallfall være pga positiv test, og ikke ulik syklus!

God morgen! Jeg er utålmodig, og må ventilere :wacky:

Jeg har tracket syklusene mine med Flo-appen så lenge jeg kan huske, og har stort sett fått TR når jeg skal, hver gang (med pluss/minus 1 dag i slingring). Slutta på p-pilla (Mirabella) i august og har hatt TR på besøk som normalt 2 ganger etterpå. Har starta på PP1 nå, så har egentlig ikke myndighet til å være utålmodig xsmile6

Appen sier EL 10/10 og IKM 26.10. Jeg har tatt 6 tester siden 24.10, og alle er blenda. Seneste tok jeg nå i morgest.

Helt siden 2 dager før IKM har humøret svinget. Jeg er øm i brystvortene, det murrer og stikker i nedre del av rygg, mage, nede på begge sidene, og oppleves støl i nedre del av mage. Dette har pågått nå i seks dager. Testene er like hvite og TR er ingensted å se :wacky: Til vanlig så har jeg murringer og stikking dagen før TR kommer, og første dagen av menstruasjonen. Så går det over.

Er det noen andre her inne som har opplevd dette? Noen andre som har en stødig syklus som begynner å tulle med en gang man skal prøve å bli gravid? :knegg:
Har det utviklet seg noe hos deg?

Selvfølgelig :) FertilityFriend har ikke tatt feil hittil i tempingen, så de har vel rett nå også :smiley-angelic002

PP0 ja.. lang historie kort så bruker vi ikke prevensjon, det som skjer skjer. Men jeg er både haug gammel blitt :whacky011 og jeg har pcos..

Må iallefall innom meny i morgen og få kjøpt makesure sine tester..
Har det utviklet seg noe hos deg?

:arghh: Da ble lutealfasen 14 dager? Hvordan ble charten til slutt?
Ja, den ble 14 dager og det er jo bra da, men skuffende uansett :sorry:

IMG_5032.jpeg

Skjønner ingenting, våknet i morges med litt slim med blod i :oops: Aldri hatt slik mens før. Bruker alltid å blø mye første dagen. Ikke kommet noe mer i løpet av dagen annet enn at det er rosa på papiret når jeg tørker meg. Så rart, men er sikkert hormonene som ikke er helt på plass etter MA i august. Men kan nok settes på TR nå. Lykke til alle som er gravid :Heartpink Og for oss det ikke klaffet for, lykke til :Heartpink

Skjønner ingenting, våknet i morges med litt slim med blod i :oops: Aldri hatt slik mens før. Bruker alltid å blø mye første dagen. Ikke kommet noe mer i løpet av dagen annet enn at det er rosa på papiret når jeg tørker meg. Så rart, men er sikkert hormonene som ikke er helt på plass etter MA i august. Men kan nok settes på TR nå. Lykke til alle som er gravid :Heartpink Og for oss det ikke klaffet for, lykke til :Heartpink
Så rart? Du får gi beskjed om det utvikler seg til mensen. Kan være litt tull med hormoner ja.. Hadde du fått positiv eggløsningstest?

Så rart? Du får gi beskjed om det utvikler seg til mensen. Kan være litt tull med hormoner ja.. Hadde du fått positiv eggløsningstest?
Ja, hadde veldig positiv eggløsningstest og EL-slim i 6 dager, så tror nok jeg har hatt eggløsning. Men er nok litt hormonkluss likevel.. :)

Ja, hadde veldig positiv eggløsningstest og EL-slim i 6 dager, så tror nok jeg har hatt eggløsning. Men er nok litt hormonkluss likevel.. :)
Men det er ca 14 dager etter det nå? Får se om det tar seg opp da, om det først er mensen ønsker man jo bare at det går i gang så man kan fortsatte. Kjedelig :(

Jeg har sånn ulvehunger, så hadde ønsket det var fordi jeg var gravid. Jeg bruker jo våkne mye på natta, men aldri opplevd sånn at magen skriker :knegg: Og i går fikk jeg servert 6 sushi biter, og etter det var jeg fortsatt sulten, litt sånn; planla hvordan få tak i mat-sulten :laughing002 Jeg er egentlig typen som kan gå en dag uten mat uten noe problemer. Så hadde jo et håp om at dette hadde noe med graviditet å gjøre. Men nå nok bare overse det "symptomet", for trenger ikke legge på meg mer uten grunn :knegg:

Men det er ca 14 dager etter det nå? Får se om det tar seg opp da, om det først er mensen ønsker man jo bare at det går i gang så man kan fortsatte. Kjedelig :(
Ja, er 14 eller 13 DPO i dag. Håper det bare øker på slik at syklusen blir korrekt. Regner med det tar seg opp i løpet av dagen eller i morgen. Men akkurat nå kun rosa på papiret når jeg tørker meg... kjedelig med hormonkluss etter MA, i tillegg ammer jeg jo, så det kan vel påvirke selv om jeg har hatt stabil syklus siden lillemor var 5 mnd.

Hvilken ny ikm gruppe melder du deg inn i?
Melder meg inn i uke 48, selv om deg neppe klaffer siden samboer er på jobb da. Han kommer typisk hjem to dager etter EL, så vi har forberedt oss på å vente til desember. Men vi kommer uansett til å hoppe til køys i det han kommer inn døra sånn i tilfelle EL er forsinket med en dag eller to :hilarious:

Back
Topp