❤️ IKM uke 44 ❤️

CD 25, 5 DPO. Tiden går altså så sakte… :)

Vedlegg

• IMG_6311.jpeg
    IMG_6311.jpeg
    732,5 KB · Visninger: 15
  • IMG_6312.jpeg
    IMG_6312.jpeg
    902 KB · Visninger: 15
  • IMG_6313.jpeg
    IMG_6313.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 15
Åh, tidenes kjipeste altså.. Jeg løp opp og rev ut to tester, tok den og så til min forstyrrelse at det var antydning til strek :excited001 :nailbiting::wideyed: Mannen opp og så i halvsøvne, joda! Levde på rosa sky i ti minutter, til jeg så at det var en LH test jeg fase tatt :shifty::arghh:

Vedlegg

• 20241031_071425.jpg
    20241031_071425.jpg
    1,5 MB · Visninger: 73
Åh, tidenes kjipeste altså.. Jeg løp opp og rev ut to tester, tok den og så til min forstyrrelse at det var antydning til strek :excited001 :nailbiting::wideyed: Mannen opp og så i halvsøvne, joda! Levde på rosa sky i ti minutter, til jeg så at det var en LH test jeg fase tatt :shifty::arghh:
Åneeei :laughing021 :sorry::Heartred

Huff ja hehe. Var kanskje mer enn halvtime når jeg tenker meg om, gubben måtte opp før klokken ringte for å se på testen min :bag: :laughing002 Så rakk morgenstell på alle ungene, lete fram halloween bøtter, og flere kyss og fine blikk oss i mellom før jeg fant ut av det :arghh: (skulle legge den inn i premom og så da den var lik der andre). Jaja. Og litt grining da etterpå, ble jo en kjempe skuffelse :bag: Jaja. Bedre lykke neste måned :knegg:

Huff ja hehe. Var kanskje mer enn halvtime når jeg tenker meg om, gubben måtte opp før klokken ringte for å se på testen min :bag: :laughing002 Så rakk morgenstell på alle ungene, lete fram halloween bøtter, og flere kyss og fine blikk oss i mellom før jeg fant ut av det :arghh: (skulle legge den inn i premom og så da den var lik der andre). Jaja. Og litt grining da etterpå, ble jo en kjempe skuffelse :bag: Jaja. Bedre lykke neste måned :knegg:
Åh, dette er morsomt, men også så vondt! Gjorde det samme i PP1 og var helt i sjokk over at det skulle gå så fort! Varte bare tre minutters tid før jeg så hva jeg hadde gjort :dead:
Kjedelig med blanke tester ❤️ hadde håpet den satt for både deg og @Lilje1992 denne runden, men så er vi her :meh: og jeg tror jeg havner i en annen IKM gruppe, som også er kjedelig :confused:

Back
Topp