Nommin Så herlig!! Gratulerer så mye ned forlovelsesen og Da kan jeg flytte deg til gravid?Jaa, fikk ikke tatt bilde, men den var tydelig positiv! Viste den til samboeren min og fikk en ring i retur, så nå er jeg plutselig både gravid og forlovet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nommin Så herlig!! Gratulerer så mye ned forlovelsesen og Da kan jeg flytte deg til gravid?Jaa, fikk ikke tatt bilde, men den var tydelig positiv! Viste den til samboeren min og fikk en ring i retur, så nå er jeg plutselig både gravid og forlovet
Nei, jeg gir det en sjans i morgen og, fredag kommer mensen, så da trenger jeg ikke sjekke merTrenger ikke bety at du tester så tidlig denne gangen da, så enda håp!
Tusen takk! Ja, det kan du!Nommin Så herlig!! Gratulerer så mye ned forlovelsesen og Da kan jeg flytte deg til gravid?
Tester du igjen i morgen? Eller venter du på å se om mensen kommer?10 DPO og blenda Lite symptomer, så gikk hvert fall fint å holde seg med testing til nå. Men så lite motivert for en ny pp Det blir PP5… Kuttet forrige uke ned til en amming om dagen, så forhåpentligvis gjør det susen!Vis vedlegget 447030
Nei, blir ikke noe mer testing. EL var en dag senere enn antatt, så tipper TR kommer i dag. Temperaturen sank i dag, så bør stemme greit.Tester du igjen i morgen? Eller venter du på å se om mensen kommer?
Tusen takk og i like måte Jeg er usikker jeg, men blir nok uke 47, muligens 48Masse lykke til videre til dere hvilken ikm gruppe blir det nå på dere?
Godt å kunne bruke tiden til å teste da jeg synes og detCD 25, 5 DPO. Tiden går altså så sakte…
Skjønner, koster penger og håp å teste..Nei, blir ikke noe mer testing. EL var en dag senere enn antatt, så tipper TR kommer i dag. Temperaturen sank i dag, så bør stemme greit.
Så kjedelig, håpet for deg!Jeg kan settes på TR
Ingen tvil der, så koselig!! skal jeg flytte deg til gravid?Sterkere i dag Vis vedlegget 447136
ÅneeeiÅh, tidenes kjipeste altså.. Jeg løp opp og rev ut to tester, tok den og så til min forstyrrelse at det var antydning til strek Mannen opp og så i halvsøvne, joda! Levde på rosa sky i ti minutter, til jeg så at det var en LH test jeg fase tatt
Huff ja hehe. Var kanskje mer enn halvtime når jeg tenker meg om, gubben måtte opp før klokken ringte for å se på testen min Så rakk morgenstell på alle ungene, lete fram halloween bøtter, og flere kyss og fine blikk oss i mellom før jeg fant ut av det (skulle legge den inn i premom og så da den var lik der andre). Jaja. Og litt grining da etterpå, ble jo en kjempe skuffelse Jaja. Bedre lykke neste månedÅneeei
GratulererJaa, fikk ikke tatt bilde, men den var tydelig positiv! Viste den til samboeren min og fikk en ring i retur, så nå er jeg plutselig både gravid og forlovet
Åh, dette er morsomt, men også så vondt! Gjorde det samme i PP1 og var helt i sjokk over at det skulle gå så fort! Varte bare tre minutters tid før jeg så hva jeg hadde gjortHuff ja hehe. Var kanskje mer enn halvtime når jeg tenker meg om, gubben måtte opp før klokken ringte for å se på testen min Så rakk morgenstell på alle ungene, lete fram halloween bøtter, og flere kyss og fine blikk oss i mellom før jeg fant ut av det (skulle legge den inn i premom og så da den var lik der andre). Jaja. Og litt grining da etterpå, ble jo en kjempe skuffelse Jaja. Bedre lykke neste måned