Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen erfaring, dessverre! Viktig å ha noe å sammenligne med sier jeg om disse testene med bare én strekDagens Blenda hvit hatt spotting fra cd 23 og til i dag (cd25). TR oppfører seg aldri sånn. Aldri hatt festeblødning før om det er det det er. Noen fler ?
Vis vedlegget 447062
Huff, ja.. Livet kan føles urettferdig! Og milepælene er jo ubehagelige påminnelserKlarte ikke vente til IKM med neste test, så her gikk det en test nå i ettermiddag. Er 11 eller 12 DPO. Den var fortsatt blenda hvit, så her er jeg rimelig sikker TR dukker opp. Håper på bedre lykke neste gang som blir i desember grunnet jobb på samboer ved neste eggløsning. Kjenner det er litt tungt, hadde jeg ikke mistet i MA i august så hadde jeg vært halveis i svangerskapet nå. Føler også så mange kjente fjes blir gravid nå, så er litt misunnelig.. Men snart er det vår tur Vis vedlegget 447065
Det var eggløsningstesten du tok, ja? Ingen erfaring med eggløsning og blødning jeg heller! Vet ikke om det er så vanlig?Tok en tidligere i dag på litt utvannet urin og den var neg. Ikke klart å holde meg i dag for å teste, tisset mye oftere enn vanlig og sjukt mye luft smerter små blør litt enda, vet ikke hva som er vanlig ved el og blødning.
Høres veldig rett ut, og du er jo faktisk gravid - det er jo det siste resultatet du har fått, så det burde jo stemme!Nei, det var en milliard mennesker og kø i alle retninger på apoteket, jeg fant bare strimmel-tester og orka ikke å holde opp køa med å spørre etter digitale. Får dra på et annet i morgen
Men jeg har blitt veldig svimmel og kvalm, og kjenner meg i særdeles dårlig form, så det begynner å kjennes ut som det første svangerskapet jeg hadde i 2021
Jo, det høres jo kort ut, som sagt sa min gynekolog at den så ok ut hos meg nå, kan holde seg oppdatert om jeg blør like lite som vanligTr kom søndag ettermiddag, og nå er jeg ferdig å blø etter knappe 48 timer. Er ikke det altfor kort? Blør rikelig dag 1 og så avtar det dag 2, pleier å spotte dag 3. Mulig jeg fortsatt spotter i morgen, men det er så lite at det såvidt er vits i truseinnlegg redd jeg har for tynn livmorslimhinne.
Hold oss oppdatert da!12DPO, ikke testet siden i går kveld og den var blenda. Venter på TR og er klar for IKM uke 48 tror jeg
Gratulerer til dere som ble gravide
Masse lykke til, da begynner syklusen din igjen i dag?TR kom tidlig her, tror heller syklusen har kortet seg ned til normalen (25d) så tror ikke det er festeblødning . Får slenge meg på neste IKM gruppe gitt gratulerer til resten som ble gravide
Ja, og nå minnet du meg på det jeg bruker sie til andre, det er jo ikke over før mensen kommer, så det må jeg jo Oslo huske selvNegativ test her også i dag 9 dpo. Testet vel ikke svakt positiv før 10 dpo sist gang så det er enda håp!
Har spottet i noen dager opptil i går ettermiddag, så regner Cd1 fra i går får melde meg på IKM 47 når den gruppen kommerMasse lykke til, da begynner syklusen din igjen i dag?
Du får ha lykke til der! Regnet akkurat på det, og jeg blir i slutten av uke 48 neste gang, så da sees vi ikke i samme klubb denne syklusenHar spottet i noen dager opptil i går ettermiddag, så regner Cd1 fra i går får melde meg på IKM 47 når den gruppen kommer
Lykke til i uke 48Du får ha lykke til der! Regnet akkurat på det, og jeg blir i slutten av uke 48 neste gang, så da sees vi ikke i samme klubb denne syklusen
Her står det stilt! Ingen mensen eller positiv test@Maya91 er det noe nytt hos deg? Du skulle vel få mensen i går eller i dag? Eller helst positiv test da
Så snodig? Hvordan ser charten ut?Her står det stilt! Ingen mensen eller positiv test
Den ser sånn ut jeg bruker bestandig våkne til mensen, så litt merkelig.Så snodig? Hvordan ser charten ut?