❤️ IKM uke 44 ❤️

Dagens Blenda hvit :singing: hatt spotting fra cd 23 og til i dag (cd25). TR oppfører seg aldri sånn. Aldri hatt festeblødning før om det er det det er. Noen fler ?
Vis vedlegget 447062
Ingen erfaring, dessverre! Viktig å ha noe å sammenligne med sier jeg om disse testene med bare én strek :knegg:
Klarte ikke vente til IKM med neste test, så her gikk det en test nå i ettermiddag. Er 11 eller 12 DPO. Den var fortsatt blenda hvit, så her er jeg rimelig sikker TR dukker opp. Håper på bedre lykke neste gang som blir i desember grunnet jobb på samboer ved neste eggløsning. Kjenner det er litt tungt, hadde jeg ikke mistet i MA i august så hadde jeg vært halveis i svangerskapet nå. Føler også så mange kjente fjes blir gravid nå, så er litt misunnelig.. Men snart er det vår tur :Heartpink :smiley-angelic001Vis vedlegget 447065
Huff, ja.. Livet kan føles urettferdig! Og milepælene er jo ubehagelige påminnelser :(

Du får holde oss oppdatert om mensen kommer eller ikke..

Tok en tidligere i dag på litt utvannet urin og den var neg. Ikke klart å holde meg i dag for å teste, tisset mye oftere enn vanlig og sjukt mye luft smerter:hungover: små blør litt enda, vet ikke hva som er vanlig ved el og blødning.
Det var eggløsningstesten du tok, ja? Ingen erfaring med eggløsning og blødning jeg heller! Vet ikke om det er så vanlig?

Nei, det var en milliard mennesker og kø i alle retninger på apoteket, jeg fant bare strimmel-tester og orka ikke å holde opp køa med å spørre etter digitale. Får dra på et annet i morgen :smiley-ashamed005

Men jeg har blitt veldig svimmel og kvalm, og kjenner meg i særdeles dårlig form, så det begynner å kjennes ut som det første svangerskapet jeg hadde i 2021 :shy:
Høres veldig rett ut, og du er jo faktisk gravid - det er jo det siste resultatet du har fått, så det burde jo stemme!
Tr kom søndag ettermiddag, og nå er jeg ferdig å blø etter knappe 48 timer. Er ikke det altfor kort? :bag: Blør rikelig dag 1 og så avtar det dag 2, pleier å spotte dag 3. Mulig jeg fortsatt spotter i morgen, men det er så lite at det såvidt er vits i truseinnlegg :dontknow redd jeg har for tynn livmorslimhinne.
Jo, det høres jo kort ut, som sagt sa min gynekolog at den så ok ut hos meg nå, kan holde seg oppdatert om jeg blør like lite som vanlig

Gubben kunne forresten fortelle at urinen min hadde krystallisert seg, så det var bunnfall i den koppen som stod igjen før i dag. Og det var det litt rosa/blod i og. Så kanskje det er Uvi på gang? Hadde jo rare smerte midt i blæreområder rundt eggløsning nå for en uke siden. Hmm..

Last edited:
Blenda 9 DPO test her, tidlig test fra babyplan, og den vanlige fra eBay. Har testet positivt 9 DPO alle andre svangerskap, så da tror jeg ikke det går veien her.

Vedlegg

• 20241030_074040.jpg
    20241030_074040.jpg
    1,1 MB · Visninger: 51
Negativ test her også i dag :facepalm: 9 dpo. Testet vel ikke svakt positiv før 10 dpo sist gang så det er enda håp!
Ja, og nå minnet du meg på det jeg bruker sie til andre, det er jo ikke over før mensen kommer, så det må jeg jo Oslo huske selv :knegg:

Jeg er dog heldig, for min lutealfase er ti dager, så slipper vente så lenge på den når det ikke går. Men om jeg må vente 23 dager til på eggløsning blir det jaggu mye ventetid læll.. Hadde heller tatt 14 dagers lutealfase, mot 14 dager til eggløsningen kom igjen :angelic::woot::knegg:

Back
Topp