Spennende å følge med nåMin blenda 8 DPO test (med blitz)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende å følge med nåMin blenda 8 DPO test (med blitz)
Så bra du også er i gangCa 8 dpo i dag med tanke på symptomer på EL. Har ikke sensitive tester liggende denne gangen så det ble testing med denne fra normal. har ikke testet med disse tidligere så usikker hvor gode de er Vis vedlegget 447051
Ååå Men altså.. hvor gamle er de? Føler barn ikke legger merke til sånt «rot» på samme måte som ossJeg tok en test, og skulle rydde den unna etter litt tid (lar den alltid ligge litt) - men så glemte jeg den, og tisset i kopp, og pakningen til testen (hvor det står hva det er ) på badet hjemme.. Og skulle kjøre min mor langt avgårde, og ikke hjemme på noen timer. I mens kommer ungene fra skolen litt svett her
Den står rett ved doen på et bord, et hvitt bord så det liksom vises også Faktisk dro ingen inn ditt av de tre som kom først (som jeg vet om), men hun minste skolejenta på 8 år kom hjem med pappaen fra SFO - og han rakk ikke inn først "PREGNANCY TEST" ropte hun ut hun har sett dette på youtube Nå når jeg kom hjem var det det første hun sa til meg "mamma! På badet, der var det en pregnancytest, skal vi ha en til baby?"Ååå Men altså.. hvor gamle er de? Føler barn ikke legger merke til sånt «rot» på samme måte som oss
Woho! Har du tatt noen tester? Spennende å se hva det erI dag tidlig kom det slim med blod i, etterfulgt av litt små blødning! Heiv oss i seng og krysser for at jeg er superfertil mulig det er mensen også, uansett hva det er så er det veldig velkomment Håper det skjer noe nå, såå lei av å vente
Skal jeg forresten flytte seg til gravid nå?God morgen!
Tok en digital i går kveld, og ny strimmel i dag. Ser i alle fall ut som hcg stiger. LH test stiger også så den slår nok godt ut på hcg
Hjelpes så rart! Var ikke forberedt for at det skulle gå så fort..
Har det skjedd noe mer i dag?Har ikke noe trua på denne temp grafen, så lot være å teste idag. Får se om tr dukker opp idag eller i morgen..
Vis vedlegget 447029
Og har du fått kjøpt digital?Jeg har ingen, og så ingen digitale tidligtester sist jeg var på apoteket, men turte forsåvidt heller ikke å spørre Men jeg lurer på om jeg faktisk er tom for alle typer tester, så vurderer å suse på apoteket i lunsjen. Jeg har alltid visst at jeg er av typen som ikke kan ha sjokolade liggende i huset, for da ryker de tvert, og det var skuffende å oppdage at det samme gjelder graviditetstester
Har du fått testet?Solgave - 30 - B2 - PP4 - EL 14/10 - IKM 28/10
Har du fått testet? Ser du har ikm i dagHeihei
Slenger meg på her!
Håpefullprøver2024 - 30 - B1 - PP4 - EL 15/10 - IKM 29/10 (Hadde en MA i august, og over 2 mnd uten syklus).
Noen her som vet om det er mulig å lese av CBFM sine graviditetstester uten monitor? Jeg får en svak strek i dag (7DPO). Vet at disse egentlig ikke skal leses av uten monitor, men noen som har opplevd en svak strek på disse og at man faktisk har vært gravid? Klamrer meg til halmstrå her
Ja, det kan duSkal jeg forresten flytte seg til gravid nå?
Tok en tidligere i dag på litt utvannet urin og den var neg. Ikke klart å holde meg i dag for å teste, tisset mye oftere enn vanlig og sjukt mye luft smerter små blør litt enda, vet ikke hva som er vanlig ved el og blødning.Woho! Har du tatt noen tester? Spennende å se hva det er
Og har du fått kjøpt digital?
Oi, 48 timer høres litt kort ut, ja. Det er jo stor variasjon mellom alles sykluser, så skal ikke si bastant at det har noe å si, men… Har syklusene alltid vært sånn?Tr kom søndag ettermiddag, og nå er jeg ferdig å blø etter knappe 48 timer. Er ikke det altfor kort? Blør rikelig dag 1 og så avtar det dag 2, pleier å spotte dag 3. Mulig jeg fortsatt spotter i morgen, men det er så lite at det såvidt er vits i truseinnlegg redd jeg har for tynn livmorslimhinne.
Snart vår turKlarte ikke vente til IKM med neste test, så her gikk det en test nå i ettermiddag. Er 11 eller 12 DPO. Den var fortsatt blenda hvit, så her er jeg rimelig sikker TR dukker opp. Håper på bedre lykke neste gang som blir i desember grunnet jobb på samboer ved neste eggløsning. Kjenner det er litt tungt, hadde jeg ikke mistet i MA i august så hadde jeg vært halveis i svangerskapet nå. Føler også så mange kjente fjes blir gravid nå, så er litt misunnelig.. Men snart er det vår tur Vis vedlegget 447065