Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes ut som gode nyheter dette da! Føler du deg tryggere og mindre usikker nå? Mulig jeg ryker på en sånn sjekk selv, men bør ta det neste PP pga slutten av skoleår/deadlines som kommer denne PP. At det heller kan bli en trøst i desember om vi enda prøver.Ferdig hos gynekologen! Hørte heldigvis ingenting om hun så noe etter nattens moro
Alt så fint ut! Vi så egg som lå på vent, og at det HAR vært eggløsning Så da vet jeg ikke hvorfor temperaturene mine tuller. Venstre side så vi det gule legemet, veldig morsomt, hun hun viste forskjellen på et egg som lå på vent på eggstokken, og dette. Det var liksom "punktert" og dermed mer utflytende. Ingen cyster (ville vært små egg, og ulike størrelser på dem), og ingen polypper Så da roer jeg meg på det, det var jo akkurat det jeg ville vite. Da må det bare tid (er gammel), og kan sikkert ha nytte av å gå ned i vekt selvsagt. Hun sa ikke noe om det, men det vet jeg jo selv.
Jeg synes det så ut som det var er prikk på den slimhinnen (type plommesekken slik jeg har sett ved siden av baby), men hun ville vel sagt det om så var? Eneste hun sa etterpå var at det var noen som hadde vært der, og så kom ikke mensen etterpå, og så var de alt gravid. Men det det var for tidlig å se det. Lov å håpe at det var et tegn
Ellers våknet jeg som vanlig tidlig, og blir liggende i dag (høy temp), og kjente på slik ulvehunger - kan det være et tegn?
Siden jeg er 7 DPO er det jo helt uhørt at jeg ikke har tatt en blenda test enda, må jo ha noe å sammenligne med, så det skal jeg gjøre med en gang
Så fine svar da! Spesielt kjekt å vite at EL faktisk har værtFerdig hos gynekologen! Hørte heldigvis ingenting om hun så noe etter nattens moro
Alt så fint ut! Vi så egg som lå på vent, og at det HAR vært eggløsning Så da vet jeg ikke hvorfor temperaturene mine tuller. Venstre side så vi det gule legemet, veldig morsomt, hun hun viste forskjellen på et egg som lå på vent på eggstokken, og dette. Det var liksom "punktert" og dermed mer utflytende. Ingen cyster (ville vært små egg, og ulike størrelser på dem), og ingen polypper Så da roer jeg meg på det, det var jo akkurat det jeg ville vite. Da må det bare tid (er gammel), og kan sikkert ha nytte av å gå ned i vekt selvsagt. Hun sa ikke noe om det, men det vet jeg jo selv.
Jeg synes det så ut som det var er prikk på den slimhinnen (type plommesekken slik jeg har sett ved siden av baby), men hun ville vel sagt det om så var? Eneste hun sa etterpå var at det var noen som hadde vært der, og så kom ikke mensen etterpå, og så var de alt gravid. Men det det var for tidlig å se det. Lov å håpe at det var et tegn
Ellers våknet jeg som vanlig tidlig, og blir liggende i dag (høy temp), og kjente på slik ulvehunger - kan det være et tegn?
Siden jeg er 7 DPO er det jo helt uhørt at jeg ikke har tatt en blenda test enda, må jo ha noe å sammenligne med, så det skal jeg gjøre med en gang
Akkurat samme symptomer her mest vondt i korsryggen som jeg hadde hele forrige svangerskapHer har jeg fått smerter i puppene og stadig murring i magen. Test ca. DPO 9 og 10 var blenda hvit. Mistenker tr på tur, men bruker ikke å kjenne slikt før tr. Ikke orka å teste mer siden de var blenda hvite. Er DPO 10 eller 11 i dag.. Neste test ryker IKM.
Ser jo antydning til noe der jeg daMin fine blenda 7 DPO test Men er da i gang
Hææ? Da må jeg kanskje ta en ny ikveld i tilfelle brukte lommelykt og alt som var, men tror ikke jeg så noe selv altsåSer jo antydning til noe der jeg da
Ja, det var veldig greit! Fikk svar på det jeg lurte, at det fantes egg, og ikke polypper. Bonus at vi så eggløsning og Det kan være litt ventetid, så kan være du kan bestille den timen nå snart evt (og heller avbestille om det blir nødvendig )Hørtes ut som gode nyheter dette da! Føler du deg tryggere og mindre usikker nå? Mulig jeg ryker på en sånn sjekk selv, men bør ta det neste PP pga slutten av skoleår/deadlines som kommer denne PP. At det heller kan bli en trøst i desember om vi enda prøver.
JaaaSå fine svar da! Spesielt kjekt å vite at EL faktisk har vært
Elsker å følge med på testing!!Hææ? Da må jeg kanskje ta en ny ikveld i tilfelle brukte lommelykt og alt som var, men tror ikke jeg så noe selv altså
Håper du får en fin overraskelse når du testerHer har jeg fått smerter i puppene og stadig murring i magen. Test ca. DPO 9 og 10 var blenda hvit. Mistenker tr på tur, men bruker ikke å kjenne slikt før tr. Ikke orka å teste mer siden de var blenda hvite. Er DPO 10 eller 11 i dag.. Neste test ryker IKM.
En ting jeg lurer på, stemmer det at jeg har lest et sted at du har kort mens? 2-3 dager? For det har jeg og jeg lurer jo da veldig på om livmorslimhinna er for tynnJa, det var veldig greit! Fikk svar på det jeg lurte, at det fantes egg, og ikke polypper. Bonus at vi så eggløsning og Det kan være litt ventetid, så kan være du kan bestille den timen nå snart evt (og heller avbestille om det blir nødvendig )
Ååå, ikke bare meg som ser det?Jeg tror jeg kommer meg gjennom 7DPO uten å teste i dag! Føler meg veldig flink. Haha.. Har masse murringer - men det har jeg stort sett alltid på denne tiden… så tar det nesten som et dårlig tegn, selv om jeg vet at alle symptomer 1-7 DPO nesten aldri betyr noe som helst.. Hvordan har alle dere andre det denne uken? Føler det er sånn minst 4 kjendiser som har «Gravid!»-overskrifter og blir helt besatt av å se på hvordan de har det. Har såååå lyst til å bli gravid selv snart
Ojj, når tenker du teste?Ikm i dag og ikke noe spor av TR. Tror nok det er rundt hjørnet, men håper...
Jeg og så det! Over alt Jaja. Vår tur kommer ogsåJeg tror jeg kommer meg gjennom 7DPO uten å teste i dag! Føler meg veldig flink. Haha.. Har masse murringer - men det har jeg stort sett alltid på denne tiden… så tar det nesten som et dårlig tegn, selv om jeg vet at alle symptomer 1-7 DPO nesten aldri betyr noe som helst.. Hvordan har alle dere andre det denne uken? Føler det er sånn minst 4 kjendiser som har «Gravid!»-overskrifter og blir helt besatt av å se på hvordan de har det. Har såååå lyst til å bli gravid selv snart
Ja, kort mens. Gynekologen sa i dag at den var tykk nok i dag, så om den var så tykk ved eggløsning skulle det holde til å kunne feste seg var hennes ord. Synes jo det var litt rart selv, da det ikke fester seg ved eggløsning, men hun er fagpersonen. kan være hun mente implantasjonen (hun er opprinnelig finsk, så litt sånn språkbarrierer mellom oss i dag hehe).En ting jeg lurer på, stemmer det at jeg har lest et sted at du har kort mens? 2-3 dager? For det har jeg og jeg lurer jo da veldig på om livmorslimhinna er for tynn
Legen svarte forøvrig at hun kunne henvise mannen til sædprøve, og skrev at jeg kanskje burde vært en tur hos gyn, en problemstilling jeg i så fall må ta med min lege tror ikke jeg stiller noe bedre i den offentlige køen enn andre, så kanskje like greit å booke en time privat.
Det var bra du dikk de svarene du håpet på
I dag. Haha.. hadde tenkt å vente til torsdag.. meeeeen her er to bilder av samme blenda 8DPO test med og uten blitzJeg og så det! Over alt Jaja. Vår tur kommer også
Hadde kun ømme brystvorter og murringer med nummer 1, med nummer to husker jeg veldig spesifikt at jeg fikk til sekunder med det som måtte være festesmerte 7 DPO. Husker hvor jeg var i detalj har også i ett tidlig svangerskap kjent på det at jeg må tisse mye, opp på natta f.eks. Men la ikke merke til det i de andre svangerskapene igjen (altså før IKM). Jeg er en person med lite symptomer tror jeg både på mens og graviditet.
Når begynner du å teste?