❤️ IKM uke 44 ❤️

Dette kommer til å løse seg slik dere ønsker til slutt, det vet jeg. Om det er med to eller tre barn, veien blir nok tydeligere etterhvert som den blir til. PS husk å bestill Sydentur nå da :laughing002

Da flytter jeg deg over på at mensen kom :Heartpink
Allerede begynt å kikke :hilarious:
Takk for fine ord. Det er helt sant:Heartred

Det er veldig deilig når de begynner å bli litt selvstendige, ingen tvil om det! Vi nyter også dette med de to vi har, enn så lenge ❤️
Takk, vi får se hva det blir til. Jeg har egentlig ikke lyst på august-baby og IKM kommer rett oppi siste deadlines for alle fagoppgavene mine som skal inn for semesteret, jeg har ikke råd til å «miste hodet» og havne i kjelleren for dette :bag: prøver sikkert likevel, men jeg må minimere forum-tid. Med min flaks blir det sikkert august-baby da (og så blir vi glade uansett) :hilarious:
Hehehe, ser den! Håper det klaffer når dere måtte ønske:Heartred

8 DPO i dag! Spent på om det melder seg noen symptomer nå.. Har med mine tidligere positive tester (ett svangerskap, en kjemisk), testet positivt på 9 DPO, og begge ganger «visst» at den ville bli positiv. Har hatt litt murringer så langt denne syklusen, men ikke noe mer.

Hva med dere andre? Hvor mange DPO og hva sier symptomene? :nailbiting:
Har du noen symptomer nå? Eller mente du fremover?

Jeg har jo belaget meg på at dette ikke gikk, men svir av resten av testene nå mot «IKM» slik jeg trodde det var.
CB digital sier fast smiley :bored:
Fikk tidenes falske strek på bp tidlig test! Enda mer enn den i beg. Av uken:bag:
Svidde da selvsagt av 4 stk til som var neg.
ble ganske stresset et øyeblikk der:oops:
Shitt, så uheldig med de falske strekene :bored: har du bilde?

Tok siste strimmelen idag og den var blitt sterkere siden fredag :joyful: Vet man ikke skal bruke de slik, men tenkte at jeg bare skulle bruke opp den siste. Tok de med 48 timers mellomrom for å ha god sjanse på at den ble sterkere. Nå har jeg ikke mindre enn 3 digitale med ukesindikator igjen og har ingen planer om flere barn enn dette, så kan like gjerne svi av de. Spørsmålet er hvor lenge jeg skal vente for å få 2-3 uker på indikatoren :angelic:
Vis vedlegget 446924
Du kan forsøke det andre på 14 DPO, den skal jo vise 2-3 uker etter eggløsning - altså uke 4+0-4+6 :)

Takk:D Nei, ikke begynt å teste ennå, har aldri fått positiv før mens dagen.. så tenkte å prøve å vente litt. Usikker på dpo, regner dere fra eggløsningsdag eller to dager etter? Appen min sier jeg er på dag 8 i dag
Nå vet jeg ikke hvilken app, eller hvordan du tenker på eggløsningsdag, men hos meg har eggløsningstesten vært sterk(est) en dag, så eggløsningsdag dagen etter, og 1 DPO dagen etter der igjen :)

Her fikk jeg ikke målt temperaturen i dag, vi har jo litt variasjoner i alder på barna her, så den eldste skulle hentes på fest i natt kl. 3-4. Det tok to timer, så ja.. Når jeg kom hjem våknet minste for morgenen (4:45) :D:laughing002:dead:

Men om eggløsningen var, så er jeg 6 DPO i dag. I morgen er det gynekolog! Spent på det..

Var litt vanskelig å se, men det blir spennende å se fortsettelsen! Pp0, det betyr at dere egentlig ikke prøvde? :knegg: vil du viser charten hos fertilitfriend? :woot:
Selvfølgelig :) FertilityFriend har ikke tatt feil hittil i tempingen, så de har vel rett nå også :smiley-angelic002

PP0 ja.. lang historie kort så bruker vi ikke prevensjon, det som skjer skjer. Men jeg er både haug gammel blitt :whacky011 og jeg har pcos..

Må iallefall innom meny i morgen og få kjøpt makesure sine tester..

Vedlegg

• Screenshot_20241027-214736_FF App.jpg
    Screenshot_20241027-214736_FF App.jpg
    249,2 KB · Visninger: 31
Selvfølgelig :) FertilityFriend har ikke tatt feil hittil i tempingen, så de har vel rett nå også :smiley-angelic002

PP0 ja.. lang historie kort så bruker vi ikke prevensjon, det som skjer skjer. Men jeg er både haug gammel blitt :whacky011 og jeg har pcos..

Må iallefall innom meny i morgen og få kjøpt makesure sine tester..
Du kan ikke hatt eggløsning på syklusdag 15!? Spennende dette! Men ja, pcos kan jo krølle til litt tegn..

Huff, det er tøft.. Men du hadde vel mistet håpet litt. Ønsker deg lykke til, om det blir augustprøving eller ikke! :Heartpink
Jepp, alle symptomer forsvant 8/9dpo og antydningen til strek 8dpo var også borte. Jeg hadde jo rett :bag:
Masse lykke til hos gyn i dag, du må oppdatere ❤️

Ser ut til at jeg må være med videre her

Frostbite - 32 - B2 - PP1 - EL 10/10 - IKM 26/10

… og hvis den testen her hadde vært hvitere, så hadde Blenda ringt for å få alle rettigheter

IMG_1874.jpeg

Ser ut til at jeg må være med videre her

Frostbite - 32 - B2 - PP1 - EL 10/10 - IKM 26/10

… og hvis den testen her hadde vært hvitere, så hadde Blenda ringt for å få alle rettigheter

Vis vedlegget 446947
Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere deg på listen siden ikm har vært :knegg: Men la seg til mandag :) Men om du ikke har fått mensen, og testen er negativ.. :bored: Da må jo eggløsningen vært på en annen tid? Hvor sikker er du på 10/10?

Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere deg på listen siden ikm har vært :knegg: Men la seg til mandag :) Men om du ikke har fått mensen, og testen er negativ.. :bored: Da må jo eggløsningen vært på en annen tid? Hvor sikker er du på 10/10?
Vet ikke hvor jeg hører hjemme :D
Jeg er ikke sikker. Denne datoen er egentlig bare veiledende, etter det Flo-appen sier (har registrert syklus i flere mnd). Menstruasjonen min har vært spot on på pluss/minus 1 dag så lenge jeg kan huske. Utover dette har jeg faktisk null kontroll :knegg:

Vet ikke hvor jeg hører hjemme :D
Jeg er ikke sikker. Denne datoen er egentlig bare veiledende, etter det Flo-appen sier (har registrert syklus i flere mnd). Menstruasjonen min har vært spot on på pluss/minus 1 dag så lenge jeg kan huske. Utover dette har jeg faktisk null kontroll :knegg:
Aha, skjønner :D Da er jo dette et spennende mysterium! :laughing002 Spennende å se hva sin skjer fremover :)

Her fikk jeg ikke målt temperaturen i dag, vi har jo litt variasjoner i alder på barna her, så den eldste skulle hentes på fest i natt kl. 3-4. Det tok to timer, så ja.. Når jeg kom hjem våknet minste for morgenen (4:45) :D:laughing002:dead:

Men om eggløsningen var, så er jeg 6 DPO i dag. I morgen er det gynekolog! Spent på det..
Lykke til hos gyn :Heartred

11 dpo og fortsatt blenda test. Testen gikk i søpla før jeg fikk tatt bilde.. Tempen økte enda litt idag, forrige mnd startet den å droppe noen dager før tr, så vet ikke helt hva det betyr :dontknow

11 dpo og fortsatt blenda test. Testen gikk i søpla før jeg fikk tatt bilde.. Tempen økte enda litt idag, forrige mnd gikk den ned noen dager før :dontknow

Siste mld ble dobbel :hilarious:

Aha, skjønner :D Da er jo dette et spennende mysterium! :laughing002 Spennende å se hva sin skjer fremover :)
Ja det er veldig spennende. Det er første PP også, så det er jo typisk hvis syklusen skal tulle akkurat nå :knegg: Jeg prøver å ikke ha forhåpninger, for jeg føler det er bare teit av meg å bli skuffa på PP1

Back
Topp