❤️ IKM uke 44 ❤️

Hva er det kroppen styrer med nå da? CD 19, 6 DPO (trodde jeg nå ihvertfall)…
Hmm.. Hvor sikker er du på eggløsningen? Det kan jo nesten virke som det er på tur opp eller ned (og sterkest i går) :bag: Hadde nok hoppet til køys on dere kan i dag! Sånn i tilfelle det var sterkest i går..

Hmm.. Hvor sikker er du på eggløsningen? Det kan jo nesten virke som det er på tur opp eller ned (og sterkest i går) :bag: Hadde nok hoppet til køys on dere kan i dag! Sånn i tilfelle det var sterkest i går..
Clearblur viste fast smilefjes på DPO 13, men jeg syns ikke strimlene var helt på topp. Måtte ta en ny nå, er denne positiv?

Vedlegg

• IMG_6204.jpeg
    IMG_6204.jpeg
    630,8 KB · Visninger: 30
Dagens temp er lavere! Våknet en time tidligere også, husker ikke om man skulle legge til noe da?
Uansett, er ikke klokere i dag :hilarious:
Men fortsatt brun utflod, så tror jeg faktisk får mensen:bored:
Åh, du postet jo samtidig som meg, så jeg ser jo charten nå. Hmm.. Du får oppdatere om det er mensen, kjedelig i så fall :Heartpink :love022

Clearblur viste fast smilefjes på DPO 13, men jeg syns ikke strimlene var helt på topp. Måtte ta en ny nå, er denne positiv?
Syns fortsatt streken til høyre er en smule sterkere. Men ikke langt ifra! Har du sjekket hvilke tall du får på Premom med den?
Merkelige greier. CB digital er helt på bærtur med meg. Samsvarer ikke med strimlene…

Sikker på at det ikke er noe svakt der? :nailbiting:
Har snudd og vendt på den, det eneste jeg klarer se er omrisset (hvitt) av der streken skulle kommet :confused013 men håper selvfølgelig du har rett og at den blir tydeligere i morgen da!

Syns fortsatt streken til høyre er en smule sterkere. Men ikke langt ifra! Har du sjekket hvilke tall du får på Premom med den?
Merkelige greier. CB digital er helt på bærtur med meg. Samsvarer ikke med strimlene…
Har ikke premom, første CD jeg tester :) Klaffa på 2. pp i juni, men endte i MA, så bare hatt en TR siden. Kan jo hende hormonene er litt på bærtur enda..?

Har ikke premom, første CD jeg tester :) Klaffa på 2. pp i juni, men endte i MA, så bare hatt en TR siden. Kan jo hende hormonene er litt på bærtur enda..?
Det kan jo også hende ja! Så slitsomt med tullete syklus:bag::dead:

Åh, den er kjedelig.. Du kjente ikke noe på kroppen heller? Når er ikm etter hva du tror?
Tror 3-5 november.. Litt ujevne 28-30 dager syklus. Nei, hatt litt stikninger bare i eggstokkene.. Men hatt det nesten hver dag. Og har gjerne litt små murringer i magen ofte pga gbp operasjon. Jeg får reaksjon langt nedi magen, mage ondt lissom hvis det er noe jeg har spist... Så jeg tror kanskje eggløsning var allerede 17-18 november. Da var det litt slim på papir. Men var på jobb og umulig å få testa der. Jobber i barnehage. Også syns jeg det var litt tidlig da disse appene alle sa sannsynligvis 20-24okt. Vi fikk lagt aksjer bare 19 november. Så kan jo håpe litt.

Ny blenda hvit test her. Er litt usikker på om jeg er 9 eller 10 DPO, da jeg ikke har målt temp. Skuffende å se hvit test, så nå venter jeg med å teste til IKM. Tror ikke det går denne runden, og neste eggløsning er samboer borte pga. jobb. Så neste mulighet er i desember. Kjenner allerede at det er gullegget! Skrev melding til samboer i sta og sa at kombinasjonen med julekake, julevin, julestrømpe og nissefar måtte jo bare være gull! :hilarious: Han var helt enig :hilarious:

Blør skikkelig nå og har egentlig falt til ro med at det ikke gikk.
Som nok var det beste da mannen ikke ønsket å ha en nr.3.
Når det er sagt så har jeg faktisk de siste to dagene kommet til det stedet at det kanskje er nok med to, for nå.
Vi har det så fint for tiden, vi sover gjennom natten, ungene står opp sammen og vi kan sove utpå litt, ser for meg en sydentur uten like mye stress som tidligere, akuratt nok plass på hytten til oss 4. Dynamikken er perfekt nå.
Så ja, kanskje om et år - eller ikke :Heartred
Vi får se.

Jeg blir uansett å stikke innom her å sjekke til dere om hvordan veien går for dere.
Krysser fingre og tær for at dere alle får positive tester fremover!

Back
Topp