Det var mange som ble gravide der jaTror IKM uke 43 har brukt opp all flaksen jeg altså, syntes nesten alle ble gravide der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var mange som ble gravide der jaTror IKM uke 43 har brukt opp all flaksen jeg altså, syntes nesten alle ble gravide der
Ja, helt sprøttTror IKM uke 43 har brukt opp all flaksen jeg altså, syntes nesten alle ble gravide der
Kjedelig...Her steg tempen noe voldsomt i dag.. men tror det handler mer om en veldig sliten og støl kropp etter trening i går. I tillegg så har jeg våknet og sovnet mange ganger fra kl 04 i natt. Tempet ikke før 08 tiden og da følte jeg meg veldig varm også. Blir vel med videre over i nok en ikm gruppe før EL melder seg.
Vis vedlegget 446909
Tenker du at tr kom ettersom blødningen tok seg opp? Vi hadde en runde med prøving for baby3 i 2022, pauset prosjektet og kom tilbake til det senere, altså nå Nå vet vi at vi er helt sikre på hva vi vilBlør skikkelig nå og har egentlig falt til ro med at det ikke gikk.
Som nok var det beste da mannen ikke ønsket å ha en nr.3.
Når det er sagt så har jeg faktisk de siste to dagene kommet til det stedet at det kanskje er nok med to, for nå.
Vi har det så fint for tiden, vi sover gjennom natten, ungene står opp sammen og vi kan sove utpå litt, ser for meg en sydentur uten like mye stress som tidligere, akuratt nok plass på hytten til oss 4. Dynamikken er perfekt nå.
Så ja, kanskje om et år - eller ikke
Vi får se.
Jeg blir uansett å stikke innom her å sjekke til dere om hvordan veien går for dere.
Krysser fingre og tær for at dere alle får positive tester fremover!
Ja, tenkte det. Forrige mnd kom også blødning sånn 7 dager etter EL slim. Når jeg googler finner jeg ut at alt dette kan være pga pcos. Så ikke uvanlig her i gården.Tenker du at tr kom ettersom blødningen tok seg opp? Vi hadde en runde med prøving for baby3 i 2022, pauset prosjektet og kom tilbake til det senere, altså nå Nå vet vi at vi er helt sikre på hva vi vil
For en fin babystrek <3Tok siste strimmelen idag og den var blitt sterkere siden fredag Vet man ikke skal bruke de slik, men tenkte at jeg bare skulle bruke opp den siste. Tok de med 48 timers mellomrom for å ha god sjanse på at den ble sterkere. Nå har jeg ikke mindre enn 3 digitale med ukesindikator igjen og har ingen planer om flere barn enn dette, så kan like gjerne svi av de. Spørsmålet er hvor lenge jeg skal vente for å få 2-3 uker på indikatoren
Vis vedlegget 446924
Takk Nei, ikke begynt å teste ennå, har aldri fått positiv før mens dagen.. så tenkte å prøve å vente litt. Usikker på dpo, regner dere fra eggløsningsdag eller to dager etter? Appen min sier jeg er på dag 8 i dagVelkommen til oss 10 dpo nå? Har du testet noe?
Skjønner. Er det greit eller vemodig? Prøvingen blir jo gjerne en berg og dalbane som kan bli vel så altoppslukende Ønsker deg alt godt videre i alle fallJa, tenkte det. Forrige mnd kom også blødning sånn 7 dager etter EL slim. Når jeg googler finner jeg ut at alt dette kan være pga pcos. Så ikke uvanlig her i gården.
LH testene er sterkere, men det kan de bli under menstruasjon når man har pcos også fant jeg ut
Men ja, vi ble egentlig veldig sikker på at vi ikke ønsker nr 3 helt enda. Om noen gang. Så vi får se igjen om et år! Kanskje vi ender opp slik som dere
Ja, men her er det amming som er problemetKjedelig...
Har du pcos?
Ja, shit det er jammen meg altoppslukende!Skjønner. Er det greit eller vemodig? Prøvingen blir jo gjerne en berg og dalbane som kan bli vel så altoppslukende Ønsker deg alt godt videre i alle fall
Det er veldig deilig når de begynner å bli litt selvstendige, ingen tvil om det! Vi nyter også dette med de to vi har, enn så lengeJa, shit det er jammen meg altoppslukende!
Nå er det egentlig helt fint. Foreløpig veier det positive med to unger tyngst for oss.
Så får vi se frem i tid
Takk for lykke ønskinger, jeg krysser alt jeg kan for deg i neste periode <3
Dette kommer til å løse seg slik dere ønsker til slutt, det vet jeg. Om det er med to eller tre barn, veien blir nok tydeligere etterhvert som den blir til. PS husk å bestill Sydentur nå daBlør skikkelig nå og har egentlig falt til ro med at det ikke gikk.
Som nok var det beste da mannen ikke ønsket å ha en nr.3.
Når det er sagt så har jeg faktisk de siste to dagene kommet til det stedet at det kanskje er nok med to, for nå.
Vi har det så fint for tiden, vi sover gjennom natten, ungene står opp sammen og vi kan sove utpå litt, ser for meg en sydentur uten like mye stress som tidligere, akuratt nok plass på hytten til oss 4. Dynamikken er perfekt nå.
Så ja, kanskje om et år - eller ikke
Vi får se.
Jeg blir uansett å stikke innom her å sjekke til dere om hvordan veien går for dere.
Krysser fingre og tær for at dere alle får positive tester fremover!
Ja, der sier du noeTror IKM uke 43 har brukt opp all flaksen jeg altså, syntes nesten alle ble gravide der
Var litt vanskelig å se, men det blir spennende å se fortsettelsen! Pp0, det betyr at dere egentlig ikke prøvde? vil du viser charten hos fertilitfriend?Hiver meg med på tampen
Amy_ - 40 - B2 - PP0 - El 19.10 - IKM: 31/01.11
Tok en test 7dpo (men usikker på om jeg har hatt el litt tidligere enn FertilityFriend sier).
Nederste test er min, øverst er en positiv jeg googlet etter for sammenligning
Usikker på om det er skygge eller innbilling