❤️ IKM uke 44 ❤️

Tror du bare må leve i spenning som som meg :laughing002 og fortsette elteste i tilfelle. Typisk da, dårlig reklame for temping for de andre her, som regel er temperaturmåling det beste av det beste, men nå bare tull for både meg og deg :knegg: skjønner at ingen andre gidder stri med det når det ikke gir noen svar, tvert i mot :laughing002
Tull her også med tempen:banghead::dead::hilarious::hilarious:
I dag forsvant krysset også så det er jo helt topp:wacky:
1729885488160.jpeg
 
Følger litt med og henger her.. Null peiling på eggløsning denne mnden. Bortreist mann rundt da jeg tror den var, så veldig tynn følelse på at vi klarte det denne mnden... :rolleyes: :rolleyes:
Åh, den er kjedelig.. Du kjente ikke noe på kroppen heller? Når er ikm etter hva du tror?
 
Åh, kjedelig :depressed: Men ja, den baserer seg på tre temperaturer som er "høyere".. Ser veum ganske klassisk ut som ev syklus uten eggløsning (til nå), mye opp og ned..
Har ikke fått tilbake mensen enda etter fødsel, ammer morgen og kveld så da blir det sikkert mye opp og ned i lang lang tid fremover:bag:
 
Har ikke fått tilbake mensen enda etter fødsel, ammer morgen og kveld så da blir det sikkert mye opp og ned i lang lang tid fremover:bag:
Ja, her har du en ammesyklus hos meg :bag: :dead:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20241025_220944_FF App.jpg
    Screenshot_20241025_220944_FF App.jpg
    865,8 KB · Visninger: 14
8 dpo kveld, er på reise og har tatt med tre tidligtester i kofferten. Håper ikke alle er av denne typen :shifty: Vært så fornøyd med Babyplan tidligere.
IMG_7854.jpeg
 
Åh, hvor lenge har den ligget? Kan du bli klarere om den ligger litt?
Den må være defekt, for dette er etter den har ligget en stund :shifty: Normalt sett blir de jo cleanere etter hvert. Har tatt hundrevis av denne sorten, så bare uheldig. Synes det er noe skyggete der, men stoler ikke et pjokk på denne. Men tester igjen i morgen :woot:
 
Den må være defekt, for dette er etter den har ligget en stund :shifty: Normalt sett blir de jo cleanere etter hvert. Har tatt hundrevis av denne sorten, så bare uheldig. Synes det er noe skyggete der, men stoler ikke et pjokk på denne. Men tester igjen i morgen :woot:
Å så kjedelig :depressed: hvor er du på reise? Har det flere tester der? :knegg::bag:
 
Så kjedelig med tre foreløpige negative tester hos dere :depressed: Over er det ikke, 9 dager er enda tidlig. Men skjønner det er skuffende!
 
Dagens temp er lavere! Våknet en time tidligere også, husker ikke om man skulle legge til noe da?
Uansett, er ikke klokere i dag :hilarious:
Men fortsatt brun utflod, så tror jeg faktisk får mensen:bored:
 

Vedlegg

  • IMG_9678.png
    IMG_9678.png
    279,8 KB · Visninger: 9
Jeg har gitt opp å forstå temperaturen denne syklusen, jeg har fortsatt et håp om at noe har vært rart med tempingen og kroppen, og at eggløsning har vært når testene var positive. Vanligvis er ikke kroppen min så følsom for når jeg våkner osv. Men som i natt tok jeg første måling i 4:30 tiden da ungen kom over i senga, da hadde jeg sovet noen timer i strekk. Da frøs jeg faktisk, da var den så vidt over 36. Til vanlig tempe tid (bare sovet 2.5, time) var temperaturen som nå :confused1 Så da bare forholder jeg meg til det.

Har lekt med fremtidige temperaturer, og holder temperaturen seg høy vil det uansett ikke komme noen eggløsning i charten :knegg: la inn høyt helt fram til forventet mens, men det gir ingen kryss. Sikkert fordi tester og tegn ikke passer med temperaturene. Så da vet vi det, vi ikke få noen avklaring for mensen kommer :knegg: eller positiv test selvsagt.

Men forholder meg til at jeg er 5 DPO i dag.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20241026_080525_FF App.jpg
    Screenshot_20241026_080525_FF App.jpg
    139,2 KB · Visninger: 8
Jeg har gitt opp å forstå temperaturen denne syklusen, jeg har fortsatt et håp om at noe har vært rart med tempingen og kroppen, og at eggløsning har vært når testene var positive. Vanligvis er ikke kroppen min så følsom for når jeg våkner osv. Men som i natt tok jeg første måling i 4:30 tiden da ungen kom over i senga, da hadde jeg sovet noen timer i strekk. Da frøs jeg faktisk, da var den så vidt over 36. Til vanlig tempe tid (bare sovet 2.5, time) var temperaturen som nå :confused1 Så da bare forholder jeg meg til det.

Har lekt med fremtidige temperaturer, og holder temperaturen seg høy vil det uansett ikke komme noen eggløsning i charten :knegg: la inn høyt helt fram til forventet mens, men det gir ingen kryss. Sikkert fordi tester og tegn ikke passer med temperaturene. Så da vet vi det, vi ikke få noen avklaring for mensen kommer :knegg: eller positiv test selvsagt.

Men forholder meg til at jeg er 5 DPO i dag.
Så kjedelig når tempen (Av alle ting!) ikke spiller på lag. Den ene tingen man liksom kan stole på… :hungover:
Håper at dere uansett traff med aksjene OG at det snart kommer en positiv test:angelic:
 
Så kjedelig når tempen (Av alle ting!) ikke spiller på lag. Den ene tingen man liksom kan stole på… :hungover:
Håper at dere uansett traff med aksjene OG at det snart kommer en positiv test:angelic:
Ja, veldig fornøyd med aksjeleggingen denne gang, om jeg får si det selv :laughing002 Men litt oppsparing i mellom i tilfelle det trengs, men samtidig fått lagt å viktige tider. Bare typisk at det ikke skulle være noen eggløsning på papiret akkurat da :confused1:knegg: Jaja. Du ser kryssene på charten.

Skal bruke 2000 kr på gynekolog til uka, så da er det nå som det er :)
 
Ja, veldig fornøyd med aksjeleggingen denne gang, om jeg får si det selv :laughing002 Men litt oppsparing i mellom i tilfelle det trengs, men samtidig fått lagt å viktige tider. Bare typisk at det ikke skulle være noen eggløsning på papiret akkurat da :confused1:knegg: Jaja. Du ser kryssene på charten.

Skal bruke 2000 kr på gynekolog til uka, så da er det nå som det er :)
Da håper jeg, dersom du ikke skulle være gravid ( :smiley-angelic001 ) at du får noe godt utav de 2000kr!
 
Hva er det kroppen styrer med nå da? CD 19, 6 DPO (trodde jeg nå ihvertfall)…
 

Vedlegg

  • IMG_6197.jpeg
    IMG_6197.jpeg
    753 KB · Visninger: 34
  • IMG_6192.jpeg
    IMG_6192.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 34
  • IMG_6200.jpeg
    IMG_6200.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 34
Back
Topp