❤️ IKM uke 44 ❤️

Temp + tester.
Fast smiley lørdag CD18
Blinkende smiley CD22-24
(Men nå er jo el tester veldig upålitelig pga pcos.)
Tror du bare må leve i spenning som som meg :laughing002 og fortsette elteste i tilfelle. Typisk da, dårlig reklame for temping for de andre her, som regel er temperaturmåling det beste av det beste, men nå bare tull for både meg og deg :knegg: skjønner at ingen andre gidder stri med det når det ikke gir noen svar, tvert i mot :laughing002
 
8DPO, uansett for tidlig, men når jeg først har startet er det vanskelig å la vær :shy:
IMG_7843.jpeg
 
Tror du bare må leve i spenning som som meg :laughing002 og fortsette elteste i tilfelle. Typisk da, dårlig reklame for temping for de andre her, som regel er temperaturmåling det beste av det beste, men nå bare tull for både meg og deg :knegg: skjønner at ingen andre gidder stri med det når det ikke gir noen svar, tvert i mot :laughing002
Ja, må jo det:arghh:
Blir å fortsette med temping og testing, trodde liksom tempingen skulle gi meg svaret siden testing ikke egentlig er pålitelig for meg. Meeen hva kan man si:hilarious:
Nå blir jo det bare for «morro» skyld… For etter snakken i går er ikke mannen lengre intr. I å ha tre unger:sorry:
Han sier han gjør det om jeg virkelig vil, men vet han bare sier det for det knuser han at jeg ble så lei meg.
Så det blir nok satt på vent litt fremover.
 
Jeg fortsetter bare å sitte stille i båten, i dag var temperaturen høy :laughing002 Men det gir ingen mening, hadde definitivt ikke eggløsning i går, så denne syklusen er alt bare tull. Jeg skal kjøpe meg nytt termometer for å være sikker, og holder en knapp på at noe er rart i systemet for tiden. Jeg er mye våken på natta, men det har aldri påvirket før, så hvorfor det plutselig er annerledes nå vet jeg ikke. Det begynte egentlig etter eggløsning sist måned, var ikke klar stigning etter eggløsning, og da tok det fertilitfriend fem dager for å sette eggløsning. Rare temperaturer, og så fortsatte det når mensen kom med høyere temperaturer som ikke gikk ned.. Så kulminerte det nå i denne syklusen som bare er tull.

Har funnet ut at jeg kutter alle kosttilskudd jeg har tatt i 2.5 måned nå som skulle hjelpe eggløsning/modning av egg, i tilfelle det rett og slett er det. Det er det eneste annerledes jeg har gjort siste tiden. Bare stå igjen med multivitamin, omega 3/tran, folsyre og litt ekstra d-vitamin.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20241025_080243_FF App.jpg
    Screenshot_20241025_080243_FF App.jpg
    256,1 KB · Visninger: 7
Jeg fortsetter bare å sitte stille i båten, i dag var temperaturen høy :laughing002 Men det gir ingen mening, hadde definitivt ikke eggløsning i går, så denne syklusen er alt bare tull. Jeg skal kjøpe meg nytt termometer for å være sikker, og holder en knapp på at noe er rart i systemet for tiden. Jeg er mye våken på natta, men det har aldri påvirket før, så hvorfor det plutselig er annerledes nå vet jeg ikke. Det begynte egentlig etter eggløsning sist måned, var ikke klar stigning etter eggløsning, og da tok det fertilitfriend fem dager for å sette eggløsning. Rare temperaturer, og så fortsatte det når mensen kom med høyere temperaturer som ikke gikk ned.. Så kulminerte det nå i denne syklusen som bare er tull.

Har funnet ut at jeg kutter alle kosttilskudd jeg har tatt i 2.5 måned nå som skulle hjelpe eggløsning/modning av egg, i tilfelle det rett og slett er det. Det er det eneste annerledes jeg har gjort siste tiden. Bare stå igjen med multivitamin, omega 3/tran, folsyre og litt endra d-vitamin.
Jøss. Litt av et hopp da!
 
Ja, må jo det:arghh:
Blir å fortsette med temping og testing, trodde liksom tempingen skulle gi meg svaret siden testing ikke egentlig er pålitelig for meg. Meeen hva kan man si:hilarious:
Nå blir jo det bare for «morro» skyld… For etter snakken i går er ikke mannen lengre intr. I å ha tre unger:sorry:
Han sier han gjør det om jeg virkelig vil, men vet han bare sier det for det knuser han at jeg ble så lei meg.
Så det blir nok satt på vent litt fremover.
Åh, det skjønner jeg. Det er ikke morsomt å føle at det blir "tvang" :depressed: Men gi han litt tid som sagt, det kan være bare det han trenger. Å modnes litt på tanken, ikke under press..
 
Åh, det skjønner jeg. Det er ikke morsomt å føle at det blir "tvang" :depressed: Men gi han litt tid som sagt, det kan være bare det han trenger. Å modnes litt på tanken, ikke under press..
Han sa vi kunne ta det om et år:hilarious:
Han vil vi skal få pusset opp ferdig, se an plassen på hytten osv (kjøpte oss en pitte liten hytte i sommer:shy:)
Vi får se hva han sier. Jeg ville ha sommerbaby og dette er liksom siste syklusen i år for det.
Kanskje jeg må gi det et år og se. Jeg er bare så utålmodig :hungover:
 
Han sa vi kunne ta det om et år:hilarious:
Han vil vi skal få pusset opp ferdig, se an plassen på hytten osv (kjøpte oss en pitte liten hytte i sommer:shy:)
Vi får se hva han sier. Jeg ville ha sommerbaby og dette er liksom siste syklusen i år for det.
Kanskje jeg må gi det et år og se. Jeg er bare så utålmodig :hungover:
Ja, skjønner det.. Dere får se hva dere finner ut, positivt at han vil se på saken igjen om ett år! Kom på nå at jeg sa til gubben at om han var helt bestemt å ikke flere, så måtte jeg begynne på ppiller igjen, for jeg orket ikke den påminnelsen og det tankekjøret som kom av å ha en syklus. Og håpet, hver måned, om at han skulle skifte mening. Og slippe redselen for at det plutselig skulle bli en "ups" når han ikke ønsket, litt det vi pratet om her om dagen om at det ikke måtte skje uten at han ønsket det, for det ville ødelagt hele gleden for min del. Så det er jo et "tips" jeg kan gi videre, om dere finner ut at ett år er greit, og ta en pause med prevensjon så du slipper..rett og slett :Heartpink (og kanskje kan hormoner hjelpe på pcos og?)
 
Jeg ser :Heartpink Babystrek :D hvordan er syklusen? Kan du gi ned en påminner? Når sex ca tester osv?
Syklusen er regelmessig på 27-28 dager. Men har ikke fått positiv el-test på flere måneder, inkludert denne. Men lh-toppen var nok bare veldig kort, slik at jeg misset den, til tross for testing både morgen og kveld. Men hadde altså nesten positiv test på cd 14 og hadde det jeg tolket som eggløsningssmerter samme kveld og morgenen etter. Hadde sex på cd 12 og på kvelden cd15, så jeg var sikker på at dette ikke kom til å gå :shy:
 
Har du flere typer testet liggende? :bag::D
Kun CB digital og de tror jeg kanskje at jeg sparer litt på enda :happy: Sjekket strimmelbeholdningen isted og oppdaget da at jeg kun har én ussel liten strimmeltest igjen også! Så spørs om jeg er nødt til å ta en liten handletur :angelic: Men jeg har aldri brukt noe annet enn babyplan sine strimler, så usikker på hva jeg skal kjøpe :rolleyes:
 
Kun CB digital og de tror jeg kanskje at jeg sparer litt på enda :happy: Sjekket strimmelbeholdningen isted og oppdaget da at jeg kun har én ussel liten strimmeltest igjen også! Så spørs om jeg er nødt til å ta en liten handletur :angelic: Men jeg har aldri brukt noe annet enn babyplan sine strimler, så usikker på hva jeg skal kjøpe :rolleyes:
Den fine streken der slår nok straks ut på digital også:angelic: :Heartred
 
Kun CB digital og de tror jeg kanskje at jeg sparer litt på enda :happy: Sjekket strimmelbeholdningen isted og oppdaget da at jeg kun har én ussel liten strimmeltest igjen også! Så spørs om jeg er nødt til å ta en liten handletur :angelic: Men jeg har aldri brukt noe annet enn babyplan sine strimler, så usikker på hva jeg skal kjøpe :rolleyes:
Åh, da var det jo bare ment to be :Heartpink :love7 Vet flere som ikke klarer å finne toppen helt, men som blir gravid! Så det stemmer nok som du sier :)

Men du, resonnement her! :knegg: Om du uansett må kjøpe noe, og du mest sannsynlig er gravid - og ikke trenger SÅ mange. Hva med å bara ta den digitale du har i dag, og slår den ut så trenger du jo eeeegentlig ikke kjøpe noe mer :woot: evt kjøpe en dobbeltpakke til, så får du sjekket ut de øker om noen dager. Synd testene er så dyre (noen tipset om at Apotek 1 har tilbud på CB denne uka), for jeg får dårlig samvittighet av å spørre folk om å ta en slik test :laughing002 Er det digital med uker du har?
 
Åh, da var det jo bare ment to be :Heartpink :love7 Vet flere som ikke klarer å finne toppen helt, men som blir gravid! Så det stemmer nok som du sier :)

Men du, resonnement her! :knegg: Om du uansett må kjøpe noe, og du mest sannsynlig er gravid - og ikke trenger SÅ mange. Hva med å bara ta den digitale du har i dag, og slår den ut så trenger du jo eeeegentlig ikke kjøpe noe mer :woot: evt kjøpe en dobbeltpakke til, så får du sjekket ut de øker om noen dager. Synd testene er så dyre (noen tipset om at Apotek 1 har tilbud på CB denne uka), for jeg får dårlig samvittighet av å spørre folk om å ta en slik test :laughing002 Er det digital med uker du har?
Men tror du den kommer til å slå ut på noe annet enn morgenurin? Jeg er "dessverre" ganske flink til å drikke vann igjennom dagen, så redd det blir for utvannet :hilarious: Ja, er med uker ja :happy:
 
Men tror du den kommer til å slå ut på noe annet enn morgenurin? Jeg er "dessverre" ganske flink til å drikke vann igjennom dagen, så redd det blir for utvannet :hilarious: Ja, er med uker ja :happy:
Jeg fikk sterkere ut på dagen :angelic: :angelic: :angelic:
Både på 2. urin på morgen og til lunsj. Hehe
 
Men tror du den kommer til å slå ut på noe annet enn morgenurin? Jeg er "dessverre" ganske flink til å drikke vann igjennom dagen, så redd det blir for utvannet :hilarious: Ja, er med uker ja :happy:
Jeg og har opplevd at det blir sterkere utover dagen, men kan jo ikke garantere for deg da. Men er det hcg der, si er det jo det. Så herlig spennende dette er! Mye mer spennende enn hos meg hvor spørsmålet bare er om jeg har hatt eggløsning eller ikke :laughing002
 
Sitter å undrer meg litt.
Tenk om EL faktisk har vært, tenk om den faktisk var den dagen FF tror og det var midt i mellom dagene våre med aksjer.
Mannen må jo bare godta det i såfall og det er han enig i. Skjer det så skjer det.
Meeeeen det aller beste med det er jo også at jeg da har fått 5 dager i dpo land «gratis» :hilarious:, for jeg har jo ventet på EL disse dagene:chicken::hilarious:

Jeg tror dog det er for godt til å være sant. Men tenk om…

Men nå, brun utflod?!
Mensen, festeblødning, EL blødning eller mellomblødning? Denne kroppen her ass :hungover: :hilarious:
 
Last edited:
Back
Topp