❤️ IKM uke 44 ❤️

SÅ spesielt om dette stemmer. Har ikke hatt noe annet enn tempen som tilsier at EL har skjedd.

Vi la aksjer CD16, 18 og 19 faktisk. Så jeg bør vel håpe på at el var CD19:angelic:
Før mannen ombestemte seg, så hvis dette skjer så var det meant to be:hilarious:
Så spent på temp i morgen! Hvis den enda er høy da så må jo det være tilfelle at EL har skjedd.
Jeg er optimistisk på dine vegne altså :nailbiting: Dette blir spennende ❤️

17298439801367950519297966179555.jpg

Sitter å undrer meg litt.
Tenk om EL faktisk har vært, tenk om den faktisk var den dagen FF tror og det var midt i mellom dagene våre med aksjer.
Mannen må jo bare godta det i såfall og det er han enig i. Skjer det så skjer det.
Meeeeen det aller beste med det er jo også at jeg da har fått 5 dager i dpo land «gratis» :hilarious:, for jeg har jo ventet på EL disse dagene:chicken::hilarious:

Jeg tror dog det er for godt til å være sant. Men tenk om…

Men nå, brun utflod?!
Mensen, festeblødning, EL blødning eller mellomblødning? Denne kroppen her ass :hungover: :hilarious:
Åh, det var en new turn - spotting? Hva skal de bety da? Spenningen fortsetter!

Takk ❤️
Jeg er rimelig sikker ettersom jeg bruker Clearblue monitor, men temper ikke.
Okei, ja, dessverre må man bare vente litt og se om mensen kommer :depressed: Jeg personlig har testet positivt på 9 DPO med alle mine, men vi ser jo også at folk ikke har tester som slår ut med en gang. Kjedelig med denne vente-gamen :Heartpink

Tusen takk, men jeg føler meg ikke helt trygg enda. Det er så tidlig og jeg har sett så mange tilfeller av kjemiske graviditeter her inne. Får bare krysse fingrene :Heartred
Jeg tror de med kjemisk ofte ikke fått utslag digital, det er bare skygger på testene.. Men klart, en SA kan man jo aldri vite om skjer. Du i fra om du ønsker å stå som første helg på listen vår :love7 (kan endres igjen om det skulle skje noe, selvsagt).

Jeg tror de med kjemisk ofte ikke fått utslag digital, det er bare skygger på testene.. Men klart, en SA kan man jo aldri vite om skjer. Du i fra om du ønsker å stå som første helg på listen vår :love7 (kan endres igjen om det skulle skje noe, selvsagt).
Jeg kan godt settes som gravid :love7

Litt rosa på papiret nå. spent på hvordan dette utarter seg. Kan godt bare være en mellomblødning og:wideyed:

Back
Topp