❤️ IKM uke 44 ❤️

Føler ikke EL har vært jeg, og disse temperaturene føler jeg ikke gir mening heller.. Føler meg veldig bra om dagen og huden gløder - det er ikke tegn på en lutealfase for meg iallfall:meh: Så kjipt å måtte slutte med ammingen for å få til en eggløsning altså:arghh: Har ikke så lyst til det:confused:
1729797100464.jpeg

Føler ikke EL har vært jeg, og disse temperaturene føler jeg ikke gir mening heller.. Føler meg veldig bra om dagen og huden gløder - det er ikke tegn på en lutealfase for meg iallfall:meh: Så kjipt å måtte slutte med ammingen for å få til en eggløsning altså:arghh: Har ikke så lyst til det:confused:
Vis vedlegget 446749
Hadde du noen positive tester her og? Amming kan være døden for eggløsning altså, dessverre..

(sorry at jeg ikke husker helt hvem som hadde hvile tester når, prøver å holde oversikt :dead::knegg:)

Hadde du noen positive tester her og? Amming kan være døden for eggløsning altså, dessverre..

(sorry at jeg ikke husker helt hvem som hadde hvile tester når, prøver å holde oversikt :dead::knegg:)
Tester ikke i disse dager hvor ff mente EL har vært. Tester egentlig bare når jeg selv føler kroppen prøver på EL. Har pcos også, så føler di testene er så upålitelige:banghead:

Skjønner godt det er vanskelig å holde styr på, går jo ikke det:hilarious:

Tester ikke i disse dager hvor ff mente EL har vært. Tester egentlig bare når jeg selv føler kroppen prøver på EL. Har pcos også, så føler di testene er så upålitelige:banghead:

Skjønner godt det er vanskelig å holde styr på, går jo ikke det:hilarious:
Føler med deg…. Sykt kjedelig at el tester ikke er pålitelig med pcos!

Nok en høy temp:rolleyes:
Kan EL ha vært?? Veeeeldig rart i så fall. Skjønner lite jeg nå:anyone
IMG_9664.png

Kan du poste bilde av strimlene dine igjen også, så kan ekstra øyne se sammenheng med eltest og temp? :happy:
Temp + tester.
Fast smiley lørdag CD18
Blinkende smiley CD22-24
(Men nå er jo el tester veldig upålitelig pga pcos.)

Vedlegg

• IMG_9664.png
    IMG_9664.png
    261,7 KB · Visninger: 26
  • IMG_9665.png
    IMG_9665.png
    1,4 MB · Visninger: 23
Ser da veldig sånn ut? :nailbiting: Men jeg ville nesten tippet den var på CD 21. Hvordan passer det inn med EL-tester?
La inn testene på innlegget over her. De gir absolutt ingen pekepinn :dead: :hilarious:

Enig i at EL-testene ga dårlige indikasjoner :schocked028 Ser ut som EL var CD 19 eller 21, som @Linedanser også sier. Har dere truffet med aksjer?
SÅ spesielt om dette stemmer. Har ikke hatt noe annet enn tempen som tilsier at EL har skjedd.

Vi la aksjer CD16, 18 og 19 faktisk. Så jeg bør vel håpe på at el var CD19:angelic:
Før mannen ombestemte seg, så hvis dette skjer så var det meant to be:hilarious:
Så spent på temp i morgen! Hvis den enda er høy da så må jo det være tilfelle at EL har skjedd.

Back
Topp