❤️ IKM uke 44 ❤️

Ja, for noen er det bare stress å Tempe, så du får se om det ikke blir klaff nå :Heartpink Vil forresten ikke anbefale make sure sitt termometer, det har ikke lys og minne, og bruker en evighet å måle :dead::laughing002 Ser babyplan har et, det har jeg brukt før. Kostet litt mer, men verdt det. Tenkte kjøpt det selv nå, det så lei av at det tar hundre år å Tempe, og så vil jeg ikke vekke noen når jeg må lyse termometeret for å se hva som står fort.

Jeg har et håp om at det var eggløsning til tross, har som sagt ingen erfaring i løpet av disse 18 årene på at jeg har fått positive tester og det ikke har sluppet et egg. Så bra du også bare hadde "vondt i magen"!
Takk for råd om termometer, skal huske på det om jeg skal gå til anskaffelse :D

Har så himla mange så tok en på gøy.. gjett om pulsen steg da. Heldigvis var jeg realist ifht dette da det ikke skal være mulig. Tok en til rett etterpå som ikke var strek på. Dårlig gjort med skygger! :hilarious:

Vedlegg

• IMG_9628.jpeg
    IMG_9628.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 82
  • IMG_9632.png
    IMG_9632.png
    2,3 MB · Visninger: 78
Ååh, det er så kjedelig når man bare mister piffen.. Skjønner det, navn forventer liksom noe på 9 DPO, selv om det ikke trenger å vet at det ikke ble! Kan du ta ev recap av tester, eggløsninge, sex osv?
Ja, kjedelig :( Hva mener du recap? Om jeg har truffet med aksjer, dpo osv?

Har så himla mange så tok en på gøy.. gjett om pulsen steg da. Heldigvis var jeg realist ifht dette da det ikke skal være mulig. Tok en til rett etterpå som ikke var strek på. Dårlig gjort med skygger! :hilarious:
Wow, det var en veldig markant skygge! Sikker på EL og sånt? Eller er det faktisk bare en skygge? :bag:

Shit! Tydelig strek i alle fall. Men ser liksom ikke heeelt rosa ut ennå? Rosa i morgen? Nå mååå du jo bare fortsette å ta og oppdatere oss :wideyed:

Hei alle sammen ❤️

Har noen opplevd å få negativ tidligtest 9DPO, men positiv senere i samme syklus?

Klamrer meg til håpet!
Jeg har ikke opplevd det, men hører stadig om folk som gjør det! Og et navn ikke heeelt sikker på eggløsning (tester og temperatur) så vet man jo ikke akkurat på dagen.

Hei alle sammen ❤️

Har noen opplevd å få negativ tidligtest 9DPO, men positiv senere i samme syklus?

Klamrer meg til håpet!
Ikke tidligtest, men opplevd helt negativ på morgenen 9 DPO og så positiv senere samme dag etter lang løpetur og veldig konsentrert urin.

Wow, det var en veldig markant skygge! Sikker på EL og sånt? Eller er det faktisk bare en skygge? :bag:
Shit! Tydelig strek i alle fall. Men ser liksom ikke heeelt rosa ut ennå? Rosa i morgen? Nå mååå du jo bare fortsette å ta og oppdatere oss :wideyed:
Wow, slemt at testene gjør sånt :dead::bookworm:

Den var nok falsk ja! De andre var blenda. Ryker nok på en i kveld og en i morgen, men skal egentlig ikke være mulig.
Første aksjeleggingen var fredag, positiv CB digital el test lørdag (som nok var falsk for strimlene var neg).
FF mener jeg hadde EL på søndag pga tempen min, men jeg tror det også er feil. Tror ikke EL har vært enda

Den var nok falsk ja! De andre var blenda. Ryker nok på en i kveld og en i morgen, men skal egentlig ikke være mulig.
Første aksjeleggingen var fredag, positiv CB digital el test lørdag (som nok var falsk for strimlene var neg).
FF mener jeg hadde EL på søndag pga tempen min, men jeg tror det også er feil. Tror ikke EL har vært enda
Unner deg ikke uforutsigbarheten, hverken deg eller @Mindel :(
Ingen sjanse for at EL har vært tidligere enn du tror?

Unner deg ikke uforutsigbarheten, hverken deg eller @Mindel :(
Ingen sjanse for at EL har vært tidligere enn du tror?
Veldig spesielt i så fall. Men uavhengig av det så var første aksjelegging på fredag:hilarious:

Ja, jeg husket ikke farta hvordan dere lå vs testene osv :D :knegg:
Synes selv at vi har truffet perfekt med EL & aksjer. Aksjer CD 11, 13, 14, 16 & 17 (++, men utenfor fertilt vindu). Positive EL-tester CD 14, 15 og peak CD16, EL da CD17.
Men jeg mangler EL-slim i syklusen min :( og som nevnt i uke 40 tråden har han også greier. Temp chart ok enn så lenge, det så lovende ut til 10DPO forrige pp hvor tempen falt. Tipper det blir samme regla nå.

Skjønner. Men vilt med så tydelig strek, hadde blitt så lei meg selv :( hvor lang var din forrige syklus?
Ja, veldig teit!
Første aksjelegging var tors forrige uke kom jeg på.
Min forrige syklus var 32 dager (blant de korteste jeg har), før der igjen var den 36.
Alt fra 29-65 dager de siste årene. :bag:

Ja, veldig teit!
Første aksjelegging var tors forrige uke kom jeg på.
Min forrige syklus var 32 dager (blant de korteste jeg har), før der igjen var den 36.
Alt fra 29-65 dager de siste årene. :bag:
Ai :schocked028 Får du støttemedisiner eller noe hjelp? Eller må dere bare stå i det?

Ai :schocked028 Får du støttemedisiner eller noe hjelp? Eller må dere bare stå i det?
Jeg fikk beskjed om at vi kanskje kom til å trenge hjelp når jeg fikk vite om pcos’en i 2018.
Da fant vi ut at vi bare skulle begynne prøvingen tilfelle det tok oss flere år liksom.
2 uker etter hadde jeg positiv test:angelic:
Med nr.2 hadde jeg mensen i januar, begynte å prøve etter den. Hadde en eeeeevig syklus, før jeg fikk positivt test i april. (Ikke mensen i mellom)
Jeg var satt opp til time hos gyn for å få hjelp med nr.2 pga syklusene, men ble gravid før timen. Så sånn sett har jeg vært heldig!
Nå er jo mannen blitt usikker på nr 3, så har ikke vært aktuelt med noe hjelp.:Heartred

Jeg fikk beskjed om at vi kanskje kom til å trenge hjelp når jeg fikk vite om pcos’en i 2018.
Da fant vi ut at vi bare skulle begynne prøvingen tilfelle det tok oss flere år liksom.
2 uker etter hadde jeg positiv test:angelic:
Med nr.2 hadde jeg mensen i januar, begynte å prøve etter den. Hadde en eeeeevig syklus, før jeg fikk positivt test i april. (Ikke mensen i mellom)
Jeg var satt opp til time hos gyn for å få hjelp med nr.2 pga syklusene, men ble gravid før timen. Så sånn sett har jeg vært heldig!
Nå er jo mannen blitt usikker på nr 3, så har ikke vært aktuelt med noe hjelp.:Heartred
Håper mannen din blir sikker ❤️ Min har vært usikker lenge før han plutselig synes at tiden var inne nå i juli, august ble første PP. Men han ble usikker i dag når han så hvor emosjonelt påvirket jeg blir, men jeg velger å tenke at det ordner seg til slutt.

Back
Topp