❤️ IKM uke 44 ❤️

Jeg har testet i dag, bildene ligger i IKM uke 40 tråden ❤️ 8dpo og jeg er så distrahert og spent i dag. Redd det jeg ser er ingenting eller feil, så det blir spennende i morgen :schocked028 :nailbiting: Håper veldig på at alle gode ting er 3 ❤️
Spent på om du blir noe mer på testene i morgen :D

Jeg har testet i dag, bildene ligger i IKM uke 40 tråden ❤️ 8dpo og jeg er så distrahert og spent i dag. Redd det jeg ser er ingenting eller feil, så det blir spennende i morgen :schocked028 :nailbiting: Håper veldig på at alle gode ting er 3 ❤️
Ser strek med mitt streksyn :woot: (Det er godt utviklet :hilarious:)

IMG_1612.jpeg
Ser dere noe het, eller har jeg offisielt blitt gal? Har testet med Metode sin tidligtest og er 8DPO.

Knekken i kveld. EL test mye svakere igjen, tom for CB digital og mannen virker son han har snudd fra ja til nei på baby nr.3:sorry:
Så kjedelig når ting trekker ut og er uforutsigbart :sorry: og dumt at mannen veksler på hva han vil og skaper forvirring og usikkerhet. Sender en klem ❤️

Knekken i kveld. EL test mye svakere igjen, tom for CB digital og mannen virker son han har snudd fra ja til nei på baby nr.3:sorry:
Huff, så leit at det oppleves så uforutsigbart :( Vet du, ved forrige baby hadde vi stor diskusjon selv. Og det endte med at jeg måtte si at han fikk komme til meg om han ombestemte seg, han visste at det var veldig viktig for meg, men jeg kunne også leve med den sorgen det ville vært for meg. Men for meg var det enda verre om jeg skulle blitt gravid uten at han egentlig ville. Så litt vi den ballen ligge, og han kom til meg helt ut av det blå etter et par måneder om at han ønsket et barn til. Vet ikke om det et noe råd og prate ordentlig om det? Å få sagt at det er svært sårende og trist for deg at han vil i ene dagen, og ikke vil andre dagen. At du trenger at han bestemmer seg så du kan forholde deg til det?

Back
Topp