❤️ IKM uke 44 ❤️

Denne blir nok positiv i morgen? Er nok LH økningen den digitale plukker opp, og den er jo rett, selv om den ikke er helt positiv enda b:woot: Det blir vel statisk smil når lh økningen et kjempe stor? Eller? :pompus:
Ekke sikker jeg ass!!:bag: Den detekterer østrogen og LH
Fikk jo statisk i helgen og ikke pos. Strimmel.
(Men var aldri innom blinkende før fast)

Men har hatt lignende strimler som kveldens i noen dager:angelic::laughing001
Men uten blinkende smiley da! Så håper at den har rett nå:nailbiting:

Spørsmålet er om jeg kan vente til i morgen med aksjelegging. Er såååå trøtt og han er ikke hjemme før sent.
Er ikke noe EL slim, så tror ikke det er verste dagen å droppe :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_9612.png
    IMG_9612.png
    1,4 MB · Visninger: 28
Ekke sikker jeg ass!!:bag: Den detekterer østrogen og LH
Fikk jo statisk i helgen og ikke pos. Strimmel.
(Men var aldri innom blinkende før fast)

Men har hatt lignende strimler som kveldens i noen dager:angelic::laughing001
Men uten blinkende smiley da! Så håper at den har rett nå:nailbiting:

Spørsmålet er om jeg kan vente til i morgen med aksjelegging. Er såååå trøtt og han er ikke hjemme før sent.
Er ikke noe EL slim, så tror ikke det er verste dagen å droppe :smiley-angelic001
Litt sent å svare nå, men om det er begrenset med tilgang hadde jeg ventet. De sier jo at når den er positiv er det tid for å ligge, og enda da er det jo 24-36 timer til eget slipper.

Våknet kl. 4 for å gå på do, målte temperaturen 36.33 - så happy for at den var økt! Gubben kom på do og, og jeg skravlet i vei om dette da. La oss igjen, og sov til 6, det er da jeg bruker å måle. Da var den 36.18? Hmm.. Skulle økt i går egentlig, og ikke i dag? Evt 2 DPO nå..

Vedlegg

• Screenshot_20241023_064057_FF App.jpg
    Screenshot_20241023_064057_FF App.jpg
    104,2 KB · Visninger: 23
Litt sent å svare nå, men om det er begrenset med tilgang hadde jeg ventet. De sier jo at når den er positiv er det tid for å ligge, og enda da er det jo 24-36 timer til eget slipper.
Jeg sovnet, og blinkende smiley i dag også :happy:
Spent på strimmel i ettermiddag/kveld. Ikke EL slim enda så tror ikke jeg gikk glipp av noe med å ikke legge aksjer i natt.

Meeeeeen det jeg skjønner lite av er dagens temp!:bag: Det krysset der kan jo ikke stemme:arghh:.(hadde ikke gjort noe om det stemte, da aksjelegging traff perfekt men:laughing001)

Vedlegg

• IMG_9615.png
    IMG_9615.png
    278,7 KB · Visninger: 19
4 DPO. Synes dagene i denne PPen går utrolig sakte!:sleep011 Noe testing på gang her snart?:anyone:laughing002
Herregud, samme her. Er 4 dpo og det kjennes ut som om dagene SNEGLER seg av gårde. Jeg var fast bestemt etter forrige pp (hvor jeg kan ha mista fatninga litt og testa døgnet rundt fra sånn 7dpo :laughing002) at jeg ikke skal teste før sånn, 11 dpo? Men 11 dpo kjennes ut som neste sommer her jeg sitter i dag, så jeg ryker vel på en test tvert det er en teoretisk mulighet for å få utslag :laughing002

Jeg sovnet, og blinkende smiley i dag også :happy:
Spent på strimmel i ettermiddag/kveld. Ikke EL slim enda så tror ikke jeg gikk glipp av noe med å ikke legge aksjer i natt.

Meeeeeen det jeg skjønner lite av er dagens temp!:bag: Det krysset der kan jo ikke stemme:arghh:.(hadde ikke gjort noe om det stemte, da aksjelegging traff perfekt men:laughing001)
Spennende da! :knegg: Fertilitfriend vil alltid lette etter eggløsningen, så så lenge den får tre temperaturer over baseline, så setter den automatisk eggløsning. Og striplet linje da siden du ikke kan få det bekreftet ned tester og andre tegn.

Det blir spennende! :smiley-angelic001
Fikk i alle fall en ro over meg, det var faktisk litt krise i morges. Hele verden raknet litt når temperaturen ikke steg. Som om det ikke var nok feil fra før, så skulle det eneste som har fungert (fått eggløsning - til slutt) ikke fungere lengre heller :dead: :bag: :knegg: Så avbestilt den timen jeg hadde i november, denne gynekologen er litt nærmere, og gubben skal i teorien skulle kunne være med. Får se om han får det til. Men om ikke går det greit. Ville ha han med fordi om det kommer spørsmål om ting som koster mer penger er det greit at vi tar avgjørelsen sammen. Vi har jo flere barn fra før, så hvor mye vi skal legge i dette rent økonomisk..men samtidig vet jeg jo ikke hvilke alternativer vi har. Støttemedisiner hadde vært helt topp å få teste, men er det prat om fem timer til til 2000 kr går ikke det. Og spyle eggledere og greier til 3000 kr tror jeg ikke vi går for.

Men det er i alle fall "litt mer ok" om ting ikke fungerer nå som jeg vet jeg har søkt hjelp, og ikke må vente lenge :knegg:

Spennende da! :knegg: Fertilitfriend vil alltid lette etter eggløsningen, så så lenge den får tre temperaturer over baseline, så setter den automatisk eggløsning. Og striplet linje da siden du ikke kan få det bekreftet ned tester og andre tegn.
Ja, vi får se hvordan dagene fremover blir! Spennende dette. Hehe. Eller egentlig bare langdrygt!

Alt for tidlig, men klarer ikke å holde fingrene unna testene :) DPO 4…? Fikk fast smilefjes på clearblue fertilitetsmonitor på lørdag. CD 17… Jeg ser bare en hvit test. Håper håper håååper❤️

Vedlegg

• IMG_6102.jpeg
    IMG_6102.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 26
  • IMG_6090.jpeg
    IMG_6090.jpeg
    896,8 KB · Visninger: 25
Alt for tidlig, men klarer ikke å holde fingrene unna testene :) DPO 4…? Fikk fast smilefjes på clearblue fertilitetsmonitor på lørdag. CD 17… Jeg ser bare en hvit test. Håper håper håååper❤️
Spennende dager fremover :happy: Gleder meg til å se på tester med dere!
4 dpo kan ikke slå ut, så om du er sikker på EL så er det alt for tidlig ja - hehe.
Men ikke mange dagene igjen nå da før den kan bli positiv :happy::smug::woot:

Her skjer det greier???
Blinkende smiley i går og i dag og nå den nederste strimlene der :wideyed: :woot:
Denne gangen følger strimlene CB digital, så håper det er et godt tegn:angelic:

Vedlegg

• IMG_9619.png
    IMG_9619.png
    1,1 MB · Visninger: 30
Fikk i alle fall en ro over meg, det var faktisk litt krise i morges. Hele verden raknet litt når temperaturen ikke steg. Som om det ikke var nok feil fra før, så skulle det eneste som har fungert (fått eggløsning - til slutt) ikke fungere lengre heller :dead: :bag: :knegg: Så avbestilt den timen jeg hadde i november, denne gynekologen er litt nærmere, og gubben skal i teorien skulle kunne være med. Får se om han får det til. Men om ikke går det greit. Ville ha han med fordi om det kommer spørsmål om ting som koster mer penger er det greit at vi tar avgjørelsen sammen. Vi har jo flere barn fra før, så hvor mye vi skal legge i dette rent økonomisk..men samtidig vet jeg jo ikke hvilke alternativer vi har. Støttemedisiner hadde vært helt topp å få teste, men er det prat om fem timer til til 2000 kr går ikke det. Og spyle eggledere og greier til 3000 kr tror jeg ikke vi går for.

Men det er i alle fall "litt mer ok" om ting ikke fungerer nå som jeg vet jeg har søkt hjelp, og ikke må vente lenge :knegg:
Høres ut som en bra tilnærming, å sjekke ut ting og få avklaring, man blir fort gal om man skal gå rundt alene og konstant lete etter svar, mening eller noe som kan hjelpe. Håper på gode nyheter for deg, og at det finnes rimelige alternativer som kan hjelpe ❤️

Blir litt gal av denne ventingen.. Har i dag hatt skikkelig murringer i magen, akkurat som jeg har før mensen, og sannelig har det dukket opp en kvise også.. Enda ni dager til forventet mens, men kjenner jeg blir litt nedfor av slike symptomer. Nå føler jeg TR banker på døra :sad015

DPO-dagene gååååår såååå treiiigt!
Trodde jeg var 3 DPO, og var inne på appen og oppdaga at jeg er jo bare 2 DPO :laughing025
Så hjernen jobber med å spoooole fortere tror jeg?? Hva fyller dere dagene med for å unngå konstant skrolling og symptomspotting??

Blir litt gal av denne ventingen.. Har i dag hatt skikkelig murringer i magen, akkurat som jeg har før mensen, og sannelig har det dukket opp en kvise også.. Enda ni dager til forventet mens, men kjenner jeg blir litt nedfor av slike symptomer. Nå føler jeg TR banker på døra :sad015
Jeg har nesten alltid murringer mellom 1 og 7 DPO! Er nok bare hormoner :smiley-angelic001

Back
Topp