❤️ IKM uke 44 ❤️

6DPO og dagens temp er den høyeste jeg har målt de to PP’ene jeg har tempet. Noen i gruppe 43 foreslo om jeg kunne være 9dpo nå, så jeg fikk veldig lyst til å teste :laughing002 det stemmer ikke overens med EL-testene mine, men EL-smertene mine kom på CD13 :dontknow jo lenger jeg venter med å teste, jo sikrere vil jo resultatet bli, så jeg håper å holde til onsdag og 8DPO og forholde meg til eggløsningene appene har foreslått :love017Vis vedlegget 446520
Oj oj, spennende! at du klarer å vente er jo helt utrolig :happy: :notworthy Hadde røket for lenge siden:angelic:

6DPO og dagens temp er den høyeste jeg har målt de to PP’ene jeg har tempet. Noen i gruppe 43 foreslo om jeg kunne være 9dpo nå, så jeg fikk veldig lyst til å teste :laughing002 det stemmer ikke overens med EL-testene mine, men EL-smertene mine kom på CD13 :dontknow jo lenger jeg venter med å teste, jo sikrere vil jo resultatet bli, så jeg håper å holde til onsdag og 8DPO og forholde meg til eggløsningene appene har foreslått :love017Vis vedlegget 446520
Jeg hadde også tippet 9dpo på den grafen :happy: Kan du ikke teste for vår del? :hilarious::shy:

Nå når vi er i DPO land, hvilke tidlige symptomer har dere hatt på graviditet tidligere?

Når jeg ble gravid med lillemor så var det verdens beste uhell. Så da tok jeg en gravidtest fordi jeg var så sinnsykt svimmel på jobb. Da var jeg allerede 5-6 uker på vei, så da var jo litt symptomer forventet :hilarious:

Da jeg ble gravid i juli, og mistet i MA i slutten av august så kjente jeg ingen symptomer i DPO-land. Men ble senere selvsagt både kvalm, svimmel og vonde pupper.
Begynte symptomer på 5 DPO i form av MYE hvit utflod og murringer. Testet første gang 9 DPO, og da var jeg egentlig sikker på at jeg var gravid pga utfloden. Klar positiv da. Husker ikke så mye av de andre tidlige symptomene.

Hadde en kjemisk for to mnd siden, og da merket jeg det på pulsen. Var på rolig løpetur på 9 DPO, og selv om det var veldig rolig lå pulsen min på 165-180 hele veien. Tok test da jeg kom hjem som var positiv. Ellers ble jeg fort trøtt (helt kake fra kl. 19/20) og opplevde nattesvette.

Ja, tenk om! Men du hadde EL smerter 13 DPO? Hvorfor er det da si usannsynlig at eggløsning kom på dag 14? :woot: Tenk så kjekt om dpo land plutselig har overstått i en vipps :laughing002
Jeg tenker at det er usannsynlig for di EL-testene mine først ble positive senere. Jeg begynte å få sterkere tester på CD13, den dagen jeg hadde EL-smerter, og så peaket EL-testene på CD16 først. Men jeg har registrert EL-testene mine i FF også, tror du FF ville valgt å sette krysset et annet sted om FF kun hadde vurdert ut i fra temperatur alene? :nailbiting:
Oj oj, spennende! at du klarer å vente er jo helt utrolig :happy: :notworthy Hadde røket for lenge siden:angelic:
Jeg hadde også tippet 9dpo på den grafen :happy: Kan du ikke teste for vår del? :hilarious::shy:
Joo, etter å ha sett responsen i denne tråden nå, så får jeg jo utrolig lyst til å teste i morgen! :hilarious: Må i så fall mentalt forberede meg på at den nok er negativ, sånn at jeg ikke blir skuffet siden den nok faktisk er negativ.
Ja, vær så snill da :D :woot: :laughing002
Jaa okei da :smiley-ashamed004 I morgen. Trolig 7DPO.

IMG_1171.jpeg

Nå har jeg tweaket litt for gøy og fått opp er tentativt kryss :nailbiting: får starte testingen i morgen og ta det med fatning når det sikkert er blenda :hilarious:

Spennende å høre, Ari! Skjønner hvorfor du da tenker at du er litt mindre på vei da. Men blir det negativt nå så hei du jo evt hvorfor :smiley-bounce012

Her økte ikke temperaturen i dag som den skulle, eggløsningen skulle jo vært i går :arghh: kjente jeg ble litt lei meg.. Forrige syklus klarte ikke ff finne eggløsning før etter fem dager etter, var ikke sånn klassisk mønster. Og nå denne gang veldig lang syklus, blir liksom litt negativ til det hele..

Vedlegg

• Screenshot_20241022_071724_FF App.jpg
    Screenshot_20241022_071724_FF App.jpg
    763,9 KB · Visninger: 17
Har sånn veldig rart mønster i det hele tatt, med veldig høye temperaturer etter mens, og lite mens (tre dager totalt, der er av de er spotting).. Føler ikke at kroppen fungerer :bag::arghh: Bruker en hel syklus andre har både mens, eggløsningen og får mens igjen, bare på å få eggløsning liksom..

Her økte ikke temperaturen i dag som den skulle, eggløsningen skulle jo vært i går :arghh: kjente jeg ble litt lei meg.. Forrige syklus klarte ikke ff finne eggløsning før etter fem dager etter, var ikke sånn klassisk mønster. Og nå denne gang veldig lang syklus, blir liksom litt negativ til det hele..
Jeg får ofte økning først på dag to eller tre faktisk, og har googla meg fram til at det kan være helt normalt! Fikk selv veldig økning i dag, men tror ikke den teller helt fordi vi hadde en ganske urolig natt med 2,5 åringen som kom krypende opp i sengen.. da blir jo tempen alltid høy :schocked028

God morgen :happy: Nå er testingen i gang, 7DPO tror jeg. Dagens test er som ventet blenda, hadde det stemt at jeg var 10DPO tror jeg at jeg burde kunne sett noe hvis det var noe. Det eneste jeg ser på denne testen er fravær av strek i alle fall.
Har 3 stk til av denne testen, tenker å ta en hver morgen og hvis jeg ryker på tester em/kveld blir det en annen type :shy: Håper de blir positive om noen dager :smiley-angelic001
IMG_1177.jpeg

Last edited:
God morgen :happy: Nå er testingen i gang, 7DPO tror jeg. Dagens test er som ventet blenda, hadde det stemt at jeg var 10DPO tror jeg at jeg burde kunne sett noe hvis det var noe. Det eneste jeg ser på denne testen er fravær av strek i alle fall. Tempen var 0,05 grader ned, men jeg har sovet 3-4 timer, det er jo ikke optimalt.
Har 3 stk til av denne testen, tenker å ta en hver morgen og hvis jeg ryker på tester em/kveld blir det en annen type :shy: Håper de blir positive om noen dager :smiley-angelic001
Vis vedlegget 446541
Takk for at du viser! Fin test da, mangler bare en strek til så var den perfekt :woot: :smiley-bounce012 :laughing002 Satser på at det blir litt uti uka!

Jeg får ofte økning først på dag to eller tre faktisk, og har googla meg fram til at det kan være helt normalt! Fikk selv veldig økning i dag, men tror ikke den teller helt fordi vi hadde en ganske urolig natt med 2,5 åringen som kom krypende opp i sengen.. da blir jo tempen alltid høy :schocked028
Ja, jeg sammenligner jo med mine tidligere perioder, så skal kanskje ikke være så låst, takk for oppmuntringen! En annen tanke jeg hadde var at det kan være eggløsningen var sent i går? Og at jeg derfor ikke fikk plukket opp temperaturen til morgenen i dag? Jeg sover forøvrig helt bedritent.. Men det skulle vel gi for høye temperaturer. Målte den tre ganger i løpet av bare fordi jeg trodde det var morgen, men den var kl. 2, 4 og til slutt kl. 6..var høyst kl. 6, så da brukte jeg den :bookworm: :bag:

Hvordan ser charten din ut, pingpling?
Det ble sånn her! Men normalt sett ikke så høy temp på DPO1, men ser fint ut da! Syns jeg kjente at egget droppa i går kveld, haha. Fikk en liten kvalmebølge også et slags krampaktigtrykk på høyre side som plutselig forsvant med et slags popp :hilarious:

IMG_0486.png

God morgen :happy: Nå er testingen i gang, 7DPO tror jeg. Dagens test er som ventet blenda, hadde det stemt at jeg var 10DPO tror jeg at jeg burde kunne sett noe hvis det var noe. Det eneste jeg ser på denne testen er fravær av strek i alle fall. Tempen var 0,05 grader ned, men jeg har sovet 3-4 timer, det er jo ikke optimalt.
Vis vedlegget 446541
Så spennende! Har trua! Gi det to-tre dager så blir det strek!

Back
Topp