❤️ IKM uke 44 ❤️

Her blir nok første test tatt i helga en gang. Gleder meg til å se testene til folk, og forhåpentligvis mange positive :love7

Bestilte meg en hel haug fra Babyplan med både tidlige og vanlige tester :dummy1:

Håper dere andre legger ut bilder av tester etter hvert så vi kan teste streksynet :joyful: Hvem begynner? :angelic: Jeg tar en på søndag tror jeg!
Ahhh gleder meg til dere skal teste!

Vedlegg

• IMG_9596.png
    IMG_9596.png
    267 KB · Visninger: 17
Ikke veldig spennende her:bag: (har sett bort i fra de tre temper pga mye alkohol :hilarious:)
Ja, blir spennende å se, det som er så kjekt med temping er jo at den ikke lyver. Tenk om du har droppet et egg i helga da, og 1 dpo i dag! Selv om testene kanskje ikke er enige om den datoen, men vi får se hvordan temperaturen blir fremover :)

Dagens morgentest var irriterende sterk, hadde liksom håpet på et klart "nå er det over" :laughing002 Skulle være eggløsning i dag, 1 DPO i morgen og temperaturen begynte å gå oppover :bookworm: Det var min plan!

Vedlegg

• Screenshot_20241021_090704_Premom.jpg
    Screenshot_20241021_090704_Premom.jpg
    212,3 KB · Visninger: 28
Dagens morgentest var irriterende sterk, hadde liksom håpet på et klart "nå er det over" :laughing002 Skulle være eggløsning i dag, 1 DPO i morgen og temperaturen begynte å gå oppover :bookworm: Det var min plan!
Skjer ikke eggløsning 24-48 timer etter første test, uansett om testene er positive flere dager? Eller er det feil?

Haha, samme skjedde hos meg!! Men kan man ikke få falsk positiv med morgenurin siden man samler opp LH om natten? Tenkte å ta en til snart for å se om det har sunket noe..

Bestilte meg en hel haug fra Babyplan med både tidlige og vanlige tester :dummy1:

Håper dere andre legger ut bilder av tester etter hvert så vi kan teste streksynet :joyful: Hvem begynner? :angelic: Jeg tar en på søndag tror jeg!
Tar test lørdag eller søndag tror jeg :happy:

Haha, samme skjedde hos meg!! Men kan man ikke få falsk positiv med morgenurin siden man samler opp LH om natten? Tenkte å ta en til snart for å se om det har sunket noe..
Har opplevd det motsatte jeg :bag::knegg: Så nå tar jeg det på urin to, er oppe grisetidlig da, så urin to blir rundt 8-9. Skal ta en ny i ettermiddag og. Men om det er som Isolde sier så har det jo heldigvis ikke noe å si :)

Ja, blir spennende å se, det som er så kjekt med temping er jo at den ikke lyver. Tenk om du har droppet et egg i helga da, og 1 dpo i dag! Selv om testene kanskje ikke er enige om den datoen, men vi får se hvordan temperaturen blir fremover :)
Lov å håpe! I såfall traff vi bra med aksjelegging! Men rart uten el slim :bag:

Nå når vi er i DPO land, hvilke tidlige symptomer har dere hatt på graviditet tidligere?

Når jeg ble gravid med lillemor så var det verdens beste uhell. Så da tok jeg en gravidtest fordi jeg var så sinnsykt svimmel på jobb. Da var jeg allerede 5-6 uker på vei, så da var jo litt symptomer forventet :hilarious:

Da jeg ble gravid i juli, og mistet i MA i slutten av august så kjente jeg ingen symptomer i DPO-land. Men ble senere selvsagt både kvalm, svimmel og vonde pupper.

6DPO og dagens temp er den høyeste jeg har målt de to PP’ene jeg har tempet. Noen i gruppe 43 foreslo om jeg kunne være 9dpo nå, så jeg fikk veldig lyst til å teste :laughing002 det stemmer ikke overens med EL-testene mine, men EL-smertene mine kom på CD13 :dontknow jo lenger jeg venter med å teste, jo sikrere vil jo resultatet bli, så jeg håper å holde til onsdag og 8DPO og forholde meg til eggløsningene appene har foreslått :love017
IMG_1162.jpeg

6DPO og dagens temp er den høyeste jeg har målt de to PP’ene jeg har tempet. Noen i gruppe 43 foreslo om jeg kunne være 9dpo nå, så jeg fikk veldig lyst til å teste :laughing002 det stemmer ikke overens med EL-testene mine, men EL-smertene mine kom på CD13 :dontknow jo lenger jeg venter med å teste, jo sikrere vil jo resultatet bli, så jeg håper å holde til onsdag og 8DPO og forholde meg til eggløsningene appene har foreslått :love017Vis vedlegget 446520
Ja, tenk om! Men du hadde EL smerter 13 DPO? Hvorfor er det da si usannsynlig at eggløsning kom på dag 14? :woot: Tenk så kjekt om dpo land plutselig har overstått i en vipps :laughing002

Nå når vi er i DPO land, hvilke tidlige symptomer har dere hatt på graviditet tidligere?

Når jeg ble gravid med lillemor så var det verdens beste uhell. Så da tok jeg en gravidtest fordi jeg var så sinnsykt svimmel på jobb. Da var jeg allerede 5-6 uker på vei, så da var jo litt symptomer forventet :hilarious:

Da jeg ble gravid i juli, og mistet i MA i slutten av august så kjente jeg ingen symptomer i DPO-land. Men ble senere selvsagt både kvalm, svimmel og vonde pupper.
Jeg hadde kun ømme pupper med nummer 1, etter da var de visst ferdig laget og trengtes ikke utvikles mer :knegg:

Har ikke har symptomer tidlig med noen, men husker spesifikt at jeg måtte raskt på do for å tisse før testen ble positiv sist :D

Jeg har vært gravid 2 ganger og begge gangene har jeg kjent et par kraftige stikk i livmoren rundt 5 DPO og deretter en slags konstant isende følelse. Ikke kjent noe annet. Men det var veldig tydelig, så da jeg ble gravid for 2.gang, visste jeg det uten å teste :happy093
Noen som har kjent lignende?

Back
Topp