❤️ IKM uke 44 ❤️

Venteuke for mange denne uka! Jeg må nok vente 1.5 uke før jeg kan teste, 1 DPO i morgen :knegg: Men gleder meg til å følge med på dere andre!
 
Her blir nok første test tatt i helga en gang. Gleder meg til å se testene til folk, og forhåpentligvis mange positive :love7
 
Bestilte meg en hel haug fra Babyplan med både tidlige og vanlige tester :dummy1:

Håper dere andre legger ut bilder av tester etter hvert så vi kan teste streksynet :joyful: Hvem begynner? :angelic: Jeg tar en på søndag tror jeg!
Ahhh gleder meg til dere skal teste!
 

Vedlegg

  • IMG_9596.png
    IMG_9596.png
    267 KB · Visninger: 7
Ikke veldig spennende her:bag: (har sett bort i fra de tre temper pga mye alkohol :hilarious:)
Ja, blir spennende å se, det som er så kjekt med temping er jo at den ikke lyver. Tenk om du har droppet et egg i helga da, og 1 dpo i dag! Selv om testene kanskje ikke er enige om den datoen, men vi får se hvordan temperaturen blir fremover :)
 
Dagens morgentest var irriterende sterk, hadde liksom håpet på et klart "nå er det over" :laughing002 Skulle være eggløsning i dag, 1 DPO i morgen og temperaturen begynte å gå oppover :bookworm: Det var min plan!
 

Vedlegg

  • Screenshot_20241021_090704_Premom.jpg
    Screenshot_20241021_090704_Premom.jpg
    212,3 KB · Visninger: 10
Sist fikk jeg svak positiv 8 DPO og sterk strek 10 DPO. Er 8 DPO på lørdag, så blir muligens en test da xsmile6 Gleder meg til folk begynner å teste :D
 
Dagens morgentest var irriterende sterk, hadde liksom håpet på et klart "nå er det over" :laughing002 Skulle være eggløsning i dag, 1 DPO i morgen og temperaturen begynte å gå oppover :bookworm: Det var min plan!
Skjer ikke eggløsning 24-48 timer etter første test, uansett om testene er positive flere dager? Eller er det feil?
 
Dagens morgentest var irriterende sterk, hadde liksom håpet på et klart "nå er det over" :laughing002 Skulle være eggløsning i dag, 1 DPO i morgen og temperaturen begynte å gå oppover :bookworm: Det var min plan!
Haha, samme skjedde hos meg!! Men kan man ikke få falsk positiv med morgenurin siden man samler opp LH om natten? Tenkte å ta en til snart for å se om det har sunket noe..
 
Bestilte meg en hel haug fra Babyplan med både tidlige og vanlige tester :dummy1:

Håper dere andre legger ut bilder av tester etter hvert så vi kan teste streksynet :joyful: Hvem begynner? :angelic: Jeg tar en på søndag tror jeg!
Tar test lørdag eller søndag tror jeg :happy:
 
Skjer ikke eggløsning 24-48 timer etter første test, uansett om testene er positive flere dager? Eller er det feil?
Hmm.. Kanskje det? Trodde det var siste positive. Men første er jo veldig mye bedre :knegg:
 
Haha, samme skjedde hos meg!! Men kan man ikke få falsk positiv med morgenurin siden man samler opp LH om natten? Tenkte å ta en til snart for å se om det har sunket noe..
Har opplevd det motsatte jeg :bag::knegg: Så nå tar jeg det på urin to, er oppe grisetidlig da, så urin to blir rundt 8-9. Skal ta en ny i ettermiddag og. Men om det er som Isolde sier så har det jo heldigvis ikke noe å si :)
 
Back
Topp