❤️ IKM uke 44 ❤️

Jeg har hatt 1,5 på Premom før :hilarious: Da var streken en del mørkere enn teststreken:angelic:
Man får vel 1 om de er nøyaktig like sterk
Ja, mente mer om den mente testene mine var lave nå (med hoffet og i "lav"), så blir de nok ikke mer positivt. I virkeligheten er begge strekene like mørke. Men er det jo ikke så nøye hva de mener, må jo bare forholde jeg til testene (og temperaturen etterhvert) :)
 
Mistet litt motet denne syklusen her fant/finner ikke noen LH-stigning? Premom mener eggløsning har vert.. og har hatt både slim og smerter. Men klarer ikke helt å tro på det likevel.. måtte bytte fra makesure til rfsu og metode-stavtest siden jeg gikk tom, så kan jo være derfor stigningen forsvann?
Hadde også tempdrop i dag tidlig så er spent på morgendagens temp…
Premom tror jeg bare setter eggløsning basert på når den var sist. Hos meg er ikke egget sluppet enda, men premom mener jeg er et par dager dpo fordi jeg var det siste måned på denne tiden :knegg: Men du får se hva dagens temperatur sier! Kanskje det er dag tre etter eggløsning i dag, og at du ser et tydelig mønster mtp eggløsningen :)
 
Mine strimler er fortsatt negative:shifty: til tross for positiv CB digital.
Googler meg fram til at de med pcos ikke kan stole på el tester :arghh: fordi man kan forhøyet LH gjennom syklus. Men rart at strimmeltestene ikke slår ut da…
Det er vel litt det jeg pratet om tidligere i tråden her, at noen tester har ulik grense de slår ut på. Også innen eggløsningstester. Jeg prøvde slik lilla en gang jeg og, men med mine sykluser fungerte ikke det hos meg heller.. Har "nesten positivt" så lenge at det bare blir krøll. Hadde stolt på strimlene sånn før eggløsningen, og temperaturen for å få det bekreftet etterpå :)
 
Nå er eggløsningstesten i alle fall positiv :smiley-bounce012 kanskje jeg registrerer den i går som negativ, eller det har kanskje ikke noe å si..? Håper jeg kjenner litt tegn på eggløsning i dag da, synes det er urovekkende med eggløsning og kjenner ingenting :dead: Det føles liksom ikke positivt ut :knegg: Bruker å kjenne litt.

Fikk lagt inn aksjer sent i natt (mellom midnatt og 1), så fornøyd med det :D må le litt av gubben da, tok test før vi gikk i senga og han bare "hvor mange skal du egentlig ta?" - han skulle bare visst :bookworm::Heartpink
 

Vedlegg

  • 20241020_064729.jpg
    20241020_064729.jpg
    1,1 MB · Visninger: 3
Har det noe å si om jeg registrerer den i går som negativ? Jeg vil jo si den var positiv (begge like sterke), selv om den er enda mer sterk i dag :knegg: Her er linjen så langt..
 

Vedlegg

  • Screenshot_20241020_065152_Premom.jpg
    Screenshot_20241020_065152_Premom.jpg
    203,8 KB · Visninger: 6
Har det noe å si om jeg registrerer den i går som negativ? Jeg vil jo si den var positiv (begge like sterke), selv om den er enda mer sterk i dag :knegg: Her er linjen så langt..
Jeg synes den igår ser litt svakere ut, så tror ikke den var positiv før idag. Temper du også? :happy:
 
Jeg synes den igår ser litt svakere ut, så tror ikke den var positiv før idag. Temper du også? :happy:
Enig med denne :happy: Er nok derfor du får under 1 på de også. Men de er jammen ikke langt unna!
Definitivt positiv i dag!!
 
Back
Topp