❤️ IKM uke 44 ❤️

Samboeren min syns også det er litt mekanisk. Her er babyønske veldig stort, men han syns det er slitsomt å skulle "prestere" flere dager på rad. Han føler også vi ligger bare for å ligge og at det er litt lite kjærlighet i det. Derfor må jeg jobbe litt for å varme han opp :hilarious: Men det funker :D Litt synd vi har ei lillemor som har for vane å våkne når vi skal kose oss, så da blir akten ødelagt :banghead: Så her skulle vi egentlig ha tre dager på rad, men ble bare to pga. henne. Krysser likevel fingrene for at det gikk! Blir spennende dager fremover!!
Tips til å «varme han opp»? Føler vi går i en vant trakt, så tar gjerne imot noen ideer :happy093.
 
Flicka - 29 - b2 - pp2 - EL 19/10 - IKM 2/11

Trodde ikke jeg hadde EL før neste uke, men testmonitoren mener i dag er dagen, så da er det bare å legge inn innsatsen og se om det holder :laughing002
 
Er det normalt at tempen dropper sånn når egget slipper da? Har ikke tempet lenge nok til å se noe mønster enda :scratch
Det er normalt hos meg! Eks fra full syklus og denne syklusen (forventet el i dag):
IMG_8792.jpeg

IMG_8791.jpeg
 
Tips til å «varme han opp»? Føler vi går i en vant trakt, så tar gjerne imot noen ideer :happy093.
Spørs jo litt hva "vante trakt" er :bookworm: :knegg: Jeg prøver gjøre litt vi ikke gjør ellers, for å gjøre det litt mer spennende :bag::laughing002 og kanskje en runde i dusjen med shaver for å..ja gjøre det litt annerledes enn det bruker være :bookworm::bag::knegg:
 
Spørs jo litt hva "vante trakt" er :bookworm: :knegg: Jeg prøver gjøre litt vi ikke gjør ellers, for å gjøre det litt mer spennende :bag::laughing002 og kanskje en runde i dusjen med shaver for å..ja gjøre det litt annerledes enn det bruker være :bookworm::bag::knegg:
Dusj liker vi og gjør ofte… er det som er problemet, lite vi ikke gjør til vanlig :laughing021 Og det vi ikke gjør så ofte er liksom ikke i riktig… eh… hull, så da er det ubrukelig like vel :angelic:
 
Dusj liker vi og gjør ofte… er det som er problemet, lite vi ikke gjør til vanlig :laughing021 Og det vi ikke gjør så ofte er liksom ikke i riktig… eh… hull, så da er det ubrukelig like vel :angelic:
Haha, blir ikke så mye baby av det, nei :bag: :laughing002
Men nei, det er jo utfordringen da hehe, du får heller prøve holde igjen på litt ting ellers i syklusen :knegg:
 
Nå tror jeg jeg sier den er positiv i dag, har ikke lagt inn de nesten-positive jeg fikk i går ettermiddag og i går kveld.. Og ikke den nesten-positive i dag fra den ene, av de to gangene, jeg testet før klokken 9:smiley-bounce012:knegg:

Så enten blir den mer positiv i morgen, det er ikke usannsynlig, ellers er den sterkest i dag.. Tiden får vise.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20241019_170632_Premom.jpg
    Screenshot_20241019_170632_Premom.jpg
    202,2 KB · Visninger: 10
Last edited:
Forøvrig helt tullete at premom kaller disse testene lave, hvordan ser high og peak ut da liksom.. Kan ikke bli så veldig mye mer farge tror jeg :knegg:
 
Back
Topp